Хочу вступити до музичного училища
Доброго дня! Я - Діма, мені 17 років. Закінчую школу. У мене складнощі з прийдешнім вступом. Я хочу вступити до музичного училища на гітариста. Проте я не закінчував музичної школи, нічого не знаю в музиці, не вмію грати на тій же гітарі. У мене батько якраз працює вчителем по гітарі у музичній школі, коли мені було 9 років, він хотів мене віддати у музичну школу, проте я відмовився. Ще тоді батько сказав: ну дивись, станеш дорослим, ще пожалкуєш про це. Але мені це було нецікаво. З 14 років почав мріяти стати юристом, цікавився правом, вивчав різні закони, перечитував безліч Кодексів. Ще так сталося, що декілька моїх друзів, паралельно і однокласників, ходили до музичної школи і вчилися грати на гітарі у мого батька. І останні пару років, вони іноді насміхаються наді мною, до прикладу, кажуть: Чому це ти не навчився грати? У твого батька руки до тебе не дійшли, чи що? Я їм відповідав, що я сам не хочу. Вони не вірили цьому, казали, що цього не може бути, це в тебе у сім'ї якісь проблеми. І продовжували ржати. Бажання стати гітаристом у мене виникло місяць тому. Не знаю чому. Просто щось перемкнуло і все. Я вже встиг зареєструватися на ЗНО на предмети для вступу на юриста (яке потім скасували). Просив батька, щоб він мене навчив грати на гітарі до літа, щоб я зміг вступити до музичного коледжу. На що батько відповів: щоб вступити до музучилища, потрібно було вчитися з 8-9 років. Я тобі тоді пропонував, ти не захотів, тепер про професію музиканта забудь, ти ніде не вступиш. Вступай на щось інше. Я не встигну тебе всьому навчити. Коли розповів про своє бажання своїм друзям-гітаристам (які чомусь не збираються вступати до музичного училища, хоч і вчились у музичній школі), то вони почали ще більше з мене ржати. Сказали, що я повний дебіл, і щоб я забув про музучилище. Все одно не вступлю. Мені так само подобається юриспруденція, право, але музика подобається тепер набагато більше. Скажіть, будь-ласка, що мені робити? Мене просто розриває від бажання стати гітаристом, я став просто одержимим, я хочу вступити до музучилища, після його закінчення - до консерваторії. Як здійснити свої бажання? Задля цього потрібно знати сольфеджіо, музичну теорію, вміти грати на гітарі, і не хоч якось, а добре. А я цього не вмію. Невже мені доведеться вступати до вишу на неулюблену спеціальність, потім все життя працювати на неулюбленій роботі? Невже усе життя тепер коту під хвост через те, що в 9 років я не погодився на пропозицію батька піти до музичної школи? Допоможіть розібратися
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрый вечер, Дмитрий!
цитата:
Діма, мені 17 років. Закінчую школу. У мене складнощі з прийдешнім вступом. Я хочу вступити до музичного училища на гітариста.
Скажите, а чем вызвано Ваше желание пойти учиться в училище? У Вас был опыт игры на гитаре? Как Вы поняли, что Вам это нравится? Я думаю, что Вам нужно проконсультироваться с кем-то из преподавателей в музыкальной школе и спросить, как Вы можете это сделать. Вы говорите, что Вам нравится еще и юриспруденция. Так как Вы несовершеннолетний, то консультирование возможно только с разрешения родителей по закону и в случае необходимости Вы можете обратиться к специалисту за помощью. Вам важно обсудить это со своими родителями и получить поддержку внутри своей семьи или с близкими родственниками
Дополнение от автора
Скажите, а чем вызвано Ваше желание пойти учиться в училище? У Вас был опыт игры на гитаре? Как Вы поняли, что Вам это нравится?
Ольго Володимирівно, моє бажання піти до музичного училища зумовлене любов'ю до музики, яке раптово виникло місяць тому. Досвіду гри на гітарі у мене не було зовсім. Я почав спостерігати як мої друзі грають на гітарі, їх навчав мій батько, і я почав відчувати заздрість, що вони вміють, а я - ні. Я проконсультувався з моїм батьком - викладачем у музичній школі, він сказав, що у мене немає жодних шансів вступити до музичного училища. Мама теж не підтримує моє рішення. Я не знаю що мені робити. Від бажання стати гітаристом просто розриває
Дополнение от автора
Таке враження, що розум говорить - вчись на юриста, а серце - ставай гітаристом
психолог онлайн
Ваше желание скорее возникло из ревности и зависти , а не из Вашего внутреннего состояния. Вы боритесь за внимание отца и его любовь, конкурируя с его учениками. Вам лучше обратиться к специалисту ин, чтобы с этим разобраться
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть розібратися
Ваш отец прав -
цитата:
щоб вступити до музучилища, потрібно було вчитися з 8-9 років... ти ніде не вступиш. Вступай на щось інше. Я не встигну тебе всьому навчити.
За несколько месяцев Вы не научитесь так играть на гитаре, чтобы поступить в музыкальное училище.
Вам надо поступать в любое другое учебное заведение или идти работать.
И параллельно учиться игре на гитаре.
И если желание играть у Вас не пропадет через несколько лет такой учебы, то ничто не помешает потом поступить в музыкальное училище.
Пока же Ваши действия очень похожи на то, что Вы чего-то испугались (или самого поступления, как такового, или профессии юриста, или чего-то еще) и решили выбрать заведомо неосуществимую цель (музыкальное училище).
Чтобы потом была отговорка (для себя и других), что я что-то делал, но меня просто не взяли.
Подумайте, зачем Вы это делаете? И чего боитесь на самом деле?
Игра на гитаре здесь не причем. Не было бы этого, Ваша психика все равно нашла бы другую причину.
Лучше, конечно, это все исследовать в процессе работы с психологом.
Тогда Вы точно сможете найти ответы на все свои вопросы.
Дополнение от автора
Всем спасибо за советы!