Що може видати чоловіка, що він забрехався?
Ми з чоловіком одружені вже майже 3 роки. Були скандали, істерики і майже кожен раз після скандалів мова заходила про розлучення.
У нас дитина - 1 рік уже.
Якось я зайшла у ванну, а чол якраз ванну приймати йшов. Я помітила на шиї пляму від запаски ручки. Думаю під шучу над чоловіком. Та й розіграла сцену. Кажу, ах, що це в тебе на шиї, ану покажи. Від чого то в тебе, а?!!!
Мене вразила його реакція.
Він остовпів, наче я його тряпкою по обличчю побила, лице було розгублене. І каже, то ти мені там таке зробила.
А я йому кажу, що секс у нас тиждень тому був. Та то так видно не було.
Коли почав ану покажи де, ану.
Дивиться в дзеркало і каже а то тут, бачиш біля родинки ти мені здерла. А я кажу йому то не там. Він побачив пасту і успокоівся. Справа тут ось у чому ще. Він якби я йому щось зробила чи подряпала, чи засос слабий зробила, він би сказав раніше.
Ще + до всього, коли я почала на нього гнати, шо шо за реакція у нього така зразу, що не понятно що ти сутку робиш на роботі, він мені знову то ти там мені п’ятно (чи що він сказав) зробила. Ну тут він і попався на брехні. Бо перший раз як подивився в дзеркало, то показував на здерте біля родинки, а другий раз як я вернулася, то вже про плями, засоси.
І як я йому сказала сміючись,що він забрехався і то на його совісті. Почав агресивним бути.
Я не психолог, але здається що мій милий козел, мені роги наставляє. Ці реакції можна вважати за брехню?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте, Ксюша!
цитата:
Ці реакції
Ваш муж первый раз так реагирует или такое было и раньше?
цитата:
козел, мені роги наставляє
У Вас есть реальные основания так думать или это говорит Ваша ревность?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталья Викторовна Луценко
Доброго ранку, Ксюша!
цитата:
Ця ситуація, на мій погляд, свідчить про не зовсім здорові стосунки між вами. Ви його за козла держите. Можливо, й транслюєте своє ставлення, хоч і уникаєте цього слова у спілкуванні. То чого доброго чекати від чоловіка козла?!
А ось і інші ознаки неблагополуччя
цитата:
Були скандали, істерики і майже кожен раз після скандалів мова заходила про розлучення.
Якщо удвох не захочете пропрацювати хибну модель своїх стосунків, то нічого доброго, вважаю, чекати не варто.
Тому питання брехні природньо будуть похідною від взаємної неповаги(!)
психолог онлайн
Добрий вечір! Які у Вас з чоловіком стосунки у цілому? Чи є факти, що підтвержують обман чоловіка?
психолог онлайн
Добрий день, Ксюша.
цитата:
ОК, давайте підемо наступним шляхом.
Якщо ми скажемо "так", що тоді? Якщо скажемо "ні", що тоді?
цитата:
Тоді питання - якщо Вам не подобаються ці стосунки, якщо Ви не довіряєте чоловіку, якщо у Вас немає психологічної близькості, то чому Ви досі у цих стосунках?
психолог онлайн
Доброго дня, Ксюша.
цитата:
Думаю під шучу над чоловіком. Та й розіграла сцену.
цитата:
Ще + до всього, коли я почала на нього гнати, шо шо за реакція у нього така зразу, що не понятно що ти сутку робиш на роботі, він мені знову то ти там мені п’ятно (чи що він сказав) зробила. Ну тут він і попався на брехні.
Складається враження , що Ви внутрішньо готові до його зради чи провокуєте його своєю поведінкою?
Що би Ви зробили, якби це дійсно була брехня? Це Вам допомогло б щось вирішити у Вашому житті і змінити його? Чесні відповіді на ці питання допоможуть Вам зрозуміти себе і своє відношення до чоловіка.