як позбутись цього стану?:
Я недавно пережив дуже стресовуситуацію, даже згадати не можу коли останній раз так нервувався і після цього інциденту я вже 4 день перебуваю в апатій або якшо точніше: відсутності хвилювання переживання за шо небудь і зовсім не відчуваю ніяких емоцій.
Шось мені не подобається такий стан,тому вирішив взнати вашу думку і можливо якісь екомендації від вас отримати стосовно відновлення носмального емоційного стану.
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Олексій,
ваша інформація дуже замала, щоб робити якісь вам рекомендації.
Можливо це таке реагування вашого організму на декілька днів, а потім все стане в норму.
Бо це ж у вас вперше такий ємоційний стан.
Хай пройде ще декілька днів і якщо стан не покращається і це буде вас дуже турбувати, то тоді ідіть до психолога.
Одне ясно, що ві ємоційно дуже виснажені, так буває після тяжких потрясінь.
Що у вас трапилось? Ситуація або проблема вас більше не турбує чи навпаки?
Це теж важливо для вашого стану для встановлення психічної працездатної енергії.
Зробіть уточнення.
психолог онлайн
Попробуйте сесть расслабиться, закрыть глаза и представить эту ситуацию такой какая она была, а затем проиграть ее в воображении заново с позитивным финалом. Попробуйте представить, что Вы в этой ситуации были не один, а с каким-то сильным мужчиной из Вашего рода - папой, дедушкой, прадедом или росто далеким предком, который Вас поддерживает и дает силы. При этом Вам нужно глубоко дышать ртом. Если пойдут эмоции, не тормозите их. Особенно хорошо, если удастся проплакаться.
психолог онлайн
Олексію!
Ваш організм так зреагував на стрес. Сильне емоційне потрясіння іноді призводить до блокування всіх емоцій. Таким чином організм економить емоції і відновлює енергію. Однак краще це все відреагувати разом із психотерапевтом для того, щоб уникнути посттравматичного стресового розладу. Шукайте психолога. Удачі вам!