Похоть
На початку війни кум розповів що його жінка (моя подруга) переконана в тому що в нас з ним щось колись було. І ще добавив що він насправді був би не проти, але є якісь межі "прілічія"
Вчора один знайомий з яким я спілкувалась як з другом написав: "завтра вже відправляють на передову. Вже завтра можу бути трупом. Тож чому скривати - ти мені подобаєшся сильно, трахнув би тебе на кона..."
Навіть не знаю як оцінювати себе після таких зізнань... З подругою/кумою я не стала говорити на цю тему... Після такого варто задуматися над тим якою мене бачать зі сторони? Чи це просто людська природа і ніяк мене не оцінює??? Коли мною цікавляться, питають як я, наче якусь турботу проявляють то це і тому що я їм цікава як людина, чи лише тому що я в них скриту похоть викликаю?
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Наталія Крилова
Доброго дня, Зіно.
цитата:
З подругою/кумою я не стала говорити на цю тему...
А не завадило б поговорити, щоб прояснити ситуацію: дізнатися, чому подруга так вважає, а також запевнити, що у Вас з кумом нічого не було.
Можливо, справа тут не у Вас, а у якихось проблемах, які існують у шлюбі куиа та подруги, через які подруга відчуває ревнощі до Вас. Але напевне сказати, в чому справа, не можу, тому що не знаю всієї ситуації.
цитата:
Що Ви відчули, коли це прочитали? Як Ви ставитесь до того, що друг хоче сексу з Вами?
Взагалі, війна може накладати відбиток на людську психіку. Як бачимо з цього прикладу, страх смерті у Вашого друга-солдата викликає в нього бажання задовольнити свої сексуальні потреби "тут і зараз", адже іншого шансу, на його думку, може вже не бути.
Але чи погоджуватись на таку пропозицію і чи хочете Ви статевих стосунків з цим чоловіком - тільки Вам вирішувати.
цитата:
Коли мною цікавляться, питають як я, наче якусь турботу проявляють то це і тому що я їм цікава як людина, чи лише тому що я в них скриту похоть викликаю?
А як Ви самі думаєте?
психолог онлайн
цитата:
чи лише тому що я в них скриту похоть викликаю?
Отчего же сразу похоть?
Если речь идет о сексуальном влечении этих мужчин к Вам.
Вам не нравится, что они видят Вас сексуально привлекательной?
Что в этом для Вас не так?
психолог онлайн
Доброго дня Зіна! Як на мене, людина яка сама може відслідкувати певні закономірності і ставить перед собою чесні запитання - вже варта поваги, однозначно! Такі ситуації як у Вас, трапляються у житті, на превеликий жаль, адже чоловіки сприймають стосунки зовсім не так як жінки - це суто природні особливості та ознака рівня вихованості... Але є і інший бік проблеми, і як на мене, саме на нього Ви і відреагували питаннями на сайті... Це питання законів сприйняття один одного. Тобто, є внутрішній несвідомий сканер у кожного чоловіка, яким він оцінює жінку. Це сукупність поведінкових моделей, якими користується жінка і які чоловік сприймає як певні сигнали для себе. Тобто, жінка, сама того не розуміючи, може подавати несвідомі сигнали, що готова на легковажні стосунки...Окрім цього, є ще поняття жіночої енергетики... При чому, зачасти, представниця слабкої статі навіть сама не здогадується, носієм якої енергії вона є... І щоб у цьому розібратися, необхідний більш детальний аналіз не тільки життя самої жінки, але і життя її мами, і можливо, бабусі... І це достатньо великий перелік запитань, на кшталт, які стосунки ви маєте з чоловіками? Як склалося особисте життя у мами? І т.д.
Дополнение от автора
Мария Валериевна Радченко
З подругою не хочу говорити щоб не зробити ще гірше, не думаю що вона в курсі що її чоловік посвятив мене в подробиці їхньої сімейної суперечки. Взагалі не знаю з чого можна б було почати таку розмову, здається що це буде виглядати як оправдання.
Стосовно друга військового - в мене є зараз стосунки, хоч і не надто міцні, він про це знає. Він же самотній, і я чомусь не думала що він міг бути зацікавлений мною в такому сенсі. З початку війни на інші теми спілкувалися, я його в дечому підтримувала. Він цією заявою мене збентежив. А ще більше мене збентежило те що він вже заздалегідь налаштований на смерть. Він мене до сліз цим своїм настроєм довів. Таке зізнання... Я не можу з ним мати ніяких стосунків, то може краще завершити це спілкування?
Дополнение от автора
Мария Валериевна Радченко
Дополнение от автора
Светлана Владимировна Киселевская
Сексуальний потяг тих чоловіків можливо і льстить мені. Але я боюся щоб не загубилася моя особистість в цьому? Не хочу бути лише об'єктом сексуального бажання. Зараз в соцмережах активізувалися бажаючі познайомитися, і всі повідомлення однотипні.
Навіть в своєму теперішньому обранцю не впевнена, по яких критеріям він мене обрав, і для чого я йому потрібна.
психолог онлайн
Доброго дня, Зіно!
цитата:
Після такого варто задуматися над тим якою мене бачать зі сторони?
Поділюсь своїми міркуваннями. Вважаю Ваше питання цілком слушним, бо Ви опинились у незвичній ситуації, що саме по собі змушує зацікавитись - а в чому ж річ? До певної міри то був виклик (і впершому, і в другому випадку) Вам як особистості - чим відреагуєте, як поставитесь, адже відбувся своєрідний вихід за межі загальноприйнятих стосунків. Тому варто до себе придивитись, що транслюєте назовні? Як можуть "зчитувати" інші Вашу поведінку та загалом образ жінки? Звісно, що кожен може вбачати щось своє, включно зі своїми подекуди паталогічними нахилами. Це так, для більш об'ємного сприйняття картини. Однак, по двох випадках, вважаю, не варто робити якісь глобальні висновки.
цитата:
Чи це просто людська природа і ніяк мене не оцінює???
Люди завжди один одного сприймають і оцінюють. Без цього ніяк. Їм це допомагає виробити своє ставлення, свої очікування та лінію поведінки.
цитата:
Комусь Ви цікаві як цікава людина, хтось розглядає Вас як сексуального партнера, хтось хотів би Вас використати. В той же час головне - чого прагнете Ви? Чи вмієте розрізняти вербальні та невербальні послання на свою адресу?
А оце "трахнув би тебе перед смертю" на голову не налазить. І навіть не скажеш одразу, чого там більше - завуальованого крику душі людини у страху чи, дійсно, то була хтива пропозиція.
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко
Як виявилося що в той день він був вихідний, і за довгий час вперше дозволив собі добре випити. І оте "трахнув би тебе на кона" вибачається, бо на тверезу думаю такого б не написав... Але що у тверезого в голові, те у п'яного на язику.
психолог онлайн
цитата:
Ці обставини дещо проливають світло на його манеру поведінки.
А що з Вами? Як Ви просуваєтесь в процессі усвідомлення поставлених питань і відповідей на них?
Дополнение от автора
Владимир Анатольевич Тарасенко,
що стосується останнього то є бажання запитати в нього тверезого чи він дійсно сподівався - "а раптом вона візьме і прийме моє запрошення "... Та чомусь боюсь задати це запитання...
психолог онлайн
цитата:
не впевнена
цитата:
Але я боюся
Так может стоит убрать страхи и неуверенность?
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Звісно, можно ходити по колу роками і так не з'ясувати для себе важливі аспекти. Бо заважають бути відкритим страхи та сумніви. Однак людство не вигадало нічого більш єфективного і дієвого у стосунках, ніж пряме та відкрите спілкування.
От скажіть собі, наіщо Вам в нього питати? Що хочете отримати зрештою, яку відповідь? Невже потім будете формувати ставлення до себе на основі його думок і бажань?
І ще. Що Вас страшить поставити питання?