Як пояснити мамі, що я не хочу з нею жити?
Добрий день! Почну з того, що я вже деякий час знаходжусь за кордоном, проживаю з мамою і мені вдалось знайти чудові стосунки. Поки що у мене немає роботи, тому я фінансово залежна від мами, але мій хлопець готовий взяти повністю фінансову опіку наді мною, а також я зараз в активному пошуку роботи. Я прагну незалежності від мами повністю. З 6 років вона поїхала за кордон заробляти гроші, і відтоді у нас були мінімальні стосунки. Практично, вона пропустила моє дитинство і ми не вміємо жити разом. В нас зовсім різні поняття чистоти та порядку. Я стараюсь її не дратувати і виконувати все правильно щодо порядку в домі, але їй цього завжди мало. Через це виникає багато сварок. Також я звикла гуляти до 11 години, а може й більше. Натомість, в неї правило приходити пів 10. Оскільки ми живемо в її роботодавців вони наполягають взагалі приходити в 9.
Ще один момент, що в цьому домі поганий інтернет, а також дитина, яка дуже активна і голосна. Я навчаюсь на онлайн навчанні, тому мені необхідний спокій та тишина для навчання. Цього у мене тут немає.
Ідеальне вирішення це погодитись на пропозицію хлопця і переїхати до нього, адже всі ці проблеми одразу зникнуть (він сам знімає квартиру).
Але моя мама категорично проти. В неї застарілі погляди і вона думає, що до весілля не можна жити разом, що це гріх і тд. Я абсолютно цього не підтримую. Також вона говорить, що поки я під її опікою я не можу цього зробити і навіть мови про це немає.
Але я не хочу жити з нею. Мені 19 років і я хочу самостійного життя, без постійних сварок і вислуховувань, що я прийшла пізно додому і не поставила футболку на своє місце.
Отже, моє питання полягає в тому, що як пояснити мамі, що я доросла людина і хочу жити окремо від неї? Як їй пояснити, що мені не потрібна її опіка і я хочу переїхати від мами? Як знайти підхід до неї?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
цитата:
що як пояснити мамі, що я доросла людина і хочу жити окремо від неї? Як знайти підхід до неї?
Объяснять что-либо Вашей маме бесполезно. Поэтому и подход найти не получится.
Зато можно показать поступками, что Вы действительно взрослый человек.
Как Вы думаете, какие Ваши действия продемонстрируют маме Вашу независимость и самостоятельность?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, Tecco!
цитата:
Але я не хочу жити з нею.
Юридично Ви вже маєте право самостійно розпоряджатись собою (Вам більше 18 років). Вирішувати, де і з ким жити. Натомість допоки Ви цим правом не скористались. І треба розібратись, чому? У Вас є відповіді на це питання?
При цьому абсолютно не потрібно кивати на маму, буцімто вона не дозволяє, вони примушує і таке подібне... З мамою і так все ясно.
Чого особисто Вам не вистачає, аби спокійно повідомити мамі про своє рішення і здійснити його в реальності?
Зміст Ваших питань
цитата:
як пояснити мамі, що я доросла людина і хочу жити окремо від неї? Як їй пояснити, що мені не потрібна її опіка і я хочу переїхати від мами? Як знайти підхід до неї?
наводить на думку, що Ви прагнете отримати від мами ДОЗВІЛ, без якого не зможете почуватись спокійно. Ви б хотіли зреалізувати своє бажання без сварки, спокійно. Це так?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Взрослый человек может просто сказать о своем желании жить отдельно и ему не нужно разрешение или одобрение мамы. Она против - имеет право. А вы имеете право жить как хотите, ведь вы уже совершеннолетняя.
Поэтому просто берете и говорите "мама, я тебя люблю, рада с тобой общаться, но жить я хочу отдельно. Я не хочу ругаться, спорить по этому поводу. Я просто прошу с уважением принять мое решение".
Подобные слова не дадут вам никаких гарантий, что мама и правда спокойно это примет.
Но взрослый человек, который и психологически повзрослел, способен спокойно принять и выдержать негативные переживания другого, его недовольство
Дополнение от автора
Дякую за відповіді! Відповім на друге повідомлення. Й справді так, я хочу отримати дозвіл. В іншому ж випадку, наші стосунки будуть зруйновані. Тим більше, я одна в іншій країні, а мама єдина рідна людина. Одночасно з тим, я люблю свого хлопця і хочу почати самостійне життя. Мені не хочеться йти від неї зі скандалом і образами на мене. Але мабуть саме такий буде розвиток подій.
Але.. все ж таки, я хочу жити в спокої та задоволенні, дякую. Справді, я погоджуюсь, дякую психологам, які відповіли!
психолог онлайн
цитата:
Здраствуйте, думаю ваша проблема в тому що ваша мама не бачить в вас дорослої та самостійної людини, яка може відповідати за свої вчинки та піклуватися про себе. Для того щоб це сталось потрібно:
1) Стати від мами фінансово незалежною не тільки від мами але і від хлопця, так як можете потрапити в неприємну ситуацію якщо у вас з ним щось не скалдеться (те що ви шукаєте роботу непогано, коли знайдете і деякий час попрацюєте то будете відчувати себе більш впевнено).
2)Вести себе відповідально так щоб не було неприємностей з роботодавцем вашої мами через те що ви приходите піздно. Старатись уникати конфліктів слідкуючи за своїми речами.
3)Якщо у вас серйозні наміри щодо хлопця дати можливість вашій мамі з ним контактувати, щоб вона його узнала і не хвилювалася.
Таким чином вашій мамі буде простіше приняти факт вашої дорослості та дати вам право на самостійні рішення.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Если вы хотите разрешение, то вы становитесь в позицию ребенка. Ведь взрослому разрешение не нужно. Поэтому тут получается, что вам и правда рано жить отдельно, потому что вы маленькая еще.
Почитайте про сепарацию (на моей страничке есть 2 статьи на эту тему).
А почему вы решили, что отношения будут разрушены?
Разве вы одна в них заинтересованы?
Если исходить из такой точки зрения, то вы ж понимаете, что дальше будет аналогично - вы все будете делать, оглядываясь на маму и ее одобрение, разрешение. А значит жить вы будете мамину жизнь, а не свою
психолог онлайн
Доброго дня! Важливо зрозуміти наскільки ви залежні від мами насправді, Мається на увазі матеріально і емоційно. На скільки ви готові до самостійного життя без неї, і чому для вас так важливо пояснити їй це?
психолог онлайн
Доброго дня Тесса! Ви пишете, що хочете, нарешті, стати незалежною від мами - і це зрозуміло, виходячи з попередніх років життя. Але, щоб не повторювати вже сказане колегами, запитаю лише одне: чи не станете Ви так само залежною через деякий час вже від хлопця? Адже, цукерково-романтичний період суцільної насолоди минає дуже швидко і з'ясовується, що проживання з коханим може приносити не лише одне щастя... А ще, інколи з'являються діти... І тоді залежність поглиблюється ще й більшими матеріальними потребами... Тобто, як на мене, Ви інтуїтивно правильно відчуваєте, що в чужій країні, попри всі негаразди життя з мамою, вона залишається єдиною по справжньому близькою людиною..
І не варто з нею псувати стосунки... Окрім того, справжня незалежність ще не означає тільки фінансову незалежність. На превеликий жаль, величезна кількість жінок та дівчат, маючи фінансову стабільність, потрапляють у сильну психо-емоційну ... Тому я б Вам порадила, насамперед, розібратися в собі... Чи не маєте Ви, випадково, схильності саме до такого? А ще, навчитися бути самодостатньою. Бо саме ця риса допоможе Вам в житті завжди правильно себе поводити з рідними людьми та чоловіками... Залежні люди стають одразу негарними, бо виглядають принижено... І особливо це небезпечно з чоловіками...