Хвилююся через перевірку документів на блок постах
Доброго дня. Так вийшло, що у мене російське громадянство, незважаючи на те, що я народилася і все життя прожила в Україні. Набула у 12 років через можливий переїзд, який так і не відбувся. Останнього разу, коли я проходила блок пост, я дуже хвилювалася. Хоч у мене й посвідка на постійне місце проживання є, яку я в майбутньому збираюся змінити на укр паспорт, та й загалом я не зробила нічого поганого, переповнювало відчуття провини. Здавалося от-от і мене на допит заберуть...як подолати цей страх? Хочу поїхати до мами у гості, але вагаюся саме через перевірку на блок пості.
Вопрос от: ; Возраст: 22
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Доброго дня, Ліко.
цитата:
Хоч у мене й посвідка на постійне місце проживання є, яку я в майбутньому збираюся змінити на укр паспорт
Ось від цього Вам і потрібно відштовхуватися. Вашої провини в тому, що Ви маєте російський паспорт, немає, бо Ви тоді були неповнолітньою і за Вас несли відповідальність батьки. Зараз Ви вільні сами вирішувати, громадянкою якої країни бути.
На блокпості можете показати посвідку і пояснити ситуацію з російським паспортом.
психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
цитата:
Здавалося от-от і мене на допит заберуть...як подолати цей страх? Хочу поїхати до мами у гості, але вагаюся саме через перевірку на блок пості.
Ліко, страх долається під зустрічі з ним(!) Треба собі сказати і усвідомити, що перевірка на блокпосту можлива. Можливі запитання. Це правда. Однак у Вас є чим відповісти. По-перше, Ви не злодій і не ворог України. Ви себе не скомпроментували розмовами і дописами в соціальних мережах як прихильник отого клятого руського миру. Тобто Вам нічого боятись!!!
Щодо паспорту, то там є часові рамки, коли це було і хто приймав за Вас рішення.
Отже, можна їхати, знаходячись в стані відповісти на усі можливі питання. Робити це впевнено.
психолог онлайн
цитата:
у мене російське громадянство
К сожалению, в настоящее время наличие российского гражданства будет вызывать усиленные проверки.
Поэтому Ваш страх объективен.
Вероятно, имеет смысл заняться вплотную получением украинского гражданства, чтобы решить данную проблему.