Проблема зі сном у дитини
Доброго дня. Я маю 3 дітей, 7р, 3р і 9 місяців. Найменша на грудному вигодовуванні, і відповідно кілька разів за ніч прокидаюсь по вимозі її годувати. І я не можу виспатися нормально, але крім того маю проблему з середньою дитиною, яка кожну ніч прокидається і починає плакати. І до того ж не просто хникати, а дійсно плаче аж інколи заходиться(((
Раніше міг чоловік біля неї лягти, вона заспокоювалась і засинала, але останнім часом вона хоче лише щоб мама біля неї лягала, і може прокидатися і плакати кілька разів за ніч. І я виходить цілу ніч не сплю, а бігаю з кімнати в кімнату то до середньої то до найменшої дитини. І зараз я відчуввю, що я морально і фізично втомлена((((
Як впоратися з цим щоб не поїхати мозком? Як побороти цю проблему, щоб дитина вночі спала, а не плакала???
Допоможіть будь-ласка, бо мені здається, я скоро збожеволію🙃
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Як ви думаєте, що стало причиною такого безпокійного сна у середньої дитини? Після чого це сталося?
психолог онлайн
Maryna, доброго часу доби!
цитата:
маю проблему з середньою дитиною, яка кожну ніч прокидається і починає плакати. І до того ж не просто хникати, а дійсно плаче аж інколи заходиться
Треа розбиратися. Бо причин може бути декілька..
Можливо вона просто копіює поведінку немовля?..
Можливо в неї був переляк і в стані сну (час трансляції підсвідомості) вона знову ф знови переживая те саме, що відчувала у момент переляку?..
Як давно стала прокидатися та плакати середня дитина?
цитата:
Як впоратися з цим щоб не поїхати мозком?
Знайти час для себе, на відпочинок. Це можна в будь яких умовах. Насправді наше тіло та наша психіка дууже витривалі, якщо знайти опорні точки. Це краще робити зі спеціалістом, бо у кожного ці точки особисті. Але Ви можете спробувати це зробити і самостійно.
Знайдіть, наприклад, техніки релаксації - 2-5 хвилин ралаксації восповнюють єнергію на кілька годин.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день!
"І я виходить цілу ніч не сплю, а бігаю з кімнати в кімнату то до середньої то до найменшої дитини. І зараз я відчуввю, що я морально і фізично втомлена(((( Як впоратися з цим щоб не поїхати мозком? Як побороти цю проблему, щоб дитина вночі спала, а не плакала??? Допоможіть будь-ласка, бо мені здається, я скоро збожеволію..."
Виховувати трьох дітей, це дуже велика відповідальність. Це потребує великої сили, ресурсів та терпіння. Для того, "щоб не поїхати мозком" як мінімум треба прийняти відповідальність і не очікувати від дітей ідеальної поведінки. Діти будуть постійно, кожен своїм способом вимагати від вас вашої уваги, ви повинні це розуміти. І вам буде важко. І іноді необхідно мати велике терпіння.
Тому ваша задача наповнювати себе.
Якщо у вас немає своїх вправ для наповнення, то зверніться за порадою на декілька консультацій з психологом, щоб вирішити що дійсно підійде для вас.
Рекомендую вам почитати в мережі інтернет притчу про єврейську маму. Вам буде зрозуміло про що йдеться мова.
психолог онлайн
Доброго дня, Марино!
цитата:
Аби Вам допомогти, потрібно більше інформації від Вас. З'ясувати відповіді на питання, поставлені вже колегами вище. Потрібно побачити Вашу дитинку, що прокидається и кричить ночами. Поспілкуватись і з нею, і з Вами. Отже поза очі важко щось доречне радити, коли не знаєш істинних причин неспокою дитини.
цитата:
Раніше міг чоловік біля неї лягти, вона заспокоювалась і засинала, але останнім часом вона хоче лише щоб мама біля неї лягала, і може прокидатися і плакати кілька разів за ніч.
Здається, що мама ближче дитині, ніж тато. Тому мамина близькість ії заспокоює. А чому тато перестав "влаштовувати"? З цим теж треба розібратись.
Безперечно одне - Вам варто знаходити будь-які можливості для відпочинку. Відволікатись як би це не здавалось важко. Іноді ставити себе на перше місце, щоб не вимагали від Вас діти.
психолог онлайн
цитата:
Як впоратися з цим щоб не поїхати мозком?
Есть у Вас кто-то, кто смог бы Вам помочь (кроме мужа)?