Дике бажання
Шо єсі работаю над науковою, а думаю про секс.... Каждий раз коли починаю займатися науковою роботою, яка дається мені і так тяжко, напружуюся, шоб шось нарисати, а нічого не виходить... Охоплює лише сексуальне бажання... І думки, що життя проходить, а витрачаю його на таку муть... Стосунків немає, але всі кажуть, шо справа не в науці, бо все можна суміщать..Але я не можу . Але коли займаюся механічною або побутовою роботою такого відчуття немає, а як тільки сідаю за шось страшно заумне і научне, нічого не виходить.. Охоплює страшне бажання інтиму.... Хочеться близькості на фізичному рівні... Шо це може бути? І як цього позбавитися?
Вопрос от: ; Возраст: 34
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня
Дійсно вам кажуть правду, що можна суміщати і науку, і стосунки. Багато хто пише наукові роботи маючи сім’ї, дітей, роботу і т д.
Те, що ви так хочете сексу під час написання роботи, швидше за все є захисною реакцією. Коли ви робите механічну просту роботу - вам все зрозуміло, це легко і психіці немає від чого захищатися. Але коли мова йде про складну наукову роботу, коли потрібно творити і думати, вона може вам здаватися непосильною, важкою ношею і ваш організм намагається вас захистити, генеруючи збудження і перемикаючи вашу увагу на тіло. Це досить поширене явище: як тільки сідаєш робити щось складне і не зрозуміле, хочеться то пити, то їсти, то в туалет, то ще щось, мозок перемикається і відволікається, щоб зняти стрес.
Плюс, не знаю чи ви чоловік чи жінка, але якщо вам 34 роки, то у вас пік репродуктивного віку і природно, що вам потрібен регулярний якісний секс. І якщо його немає, то ви, закономірно, будете про нього думати. Позбутися цього можна тільки задовольнивши дану потребу організму.
Що ви мали на увазі, коли написали, що витрачаєте життя «на муть»: це про наукову роботу чи щось інше? Чим загалом наповнена ваше життя, чи задоволені ви ним?
Дополнение от автора
Наукову роботу....
Дополнение от автора
Стосунків регулярних немає, диття на повнене не тим, чим би хотілося...
Дополнение от автора
Так, мені справді треба то їсти хочеттся, то пити, і чим довше намагаюсь сконцентруватися над науковою, тим сильніше бажання
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Шо єсі работаю над науковою, а думаю про секс.... Каждий раз коли починаю займатися науковою роботою, яка дається мені і так тяжко, напружуюся, шоб шось нарисати, а нічого не виходить..
Какие у Вас сейчас есть отношения? Что мешает Вам заняться интимной жизнью? Как Вы думаете, если бы у Вас был секс, то было бы у Вас вдохновение для работы после этого?
Дополнение от автора
Думаю вдохновения бы не было все равно, но дело делалось бы легче, просто, и безболезненно
Дополнение от автора
Мішає то, шо всі науковці вокруг мене немолоді люди, і чоловіків молодих серед нас мало, і вони специфічні. А замість того, шоб десь когось шукать, я поринаю в наукову првцю, книги і конференції. В мене нудне й специфічне оточення
психолог онлайн
Лінь і прокрастинація часто виникають як опір до діяльності, яка людині не подобається, або вважається безсмисленною.
Мабуть справа все-таки не тільки в науковій роботі (хоча тут теж варто замислитися чи точно вам так необхідно писати наукову, яка вам не цікава і неприємна). Але важливіше збалансувати своє життя і наповнити його тим, чим хочеться. Бо у вашому випадку, не дивно, що у вас виникає відчуття, що життя проходить повз вас. У вас багато того, що пригнічує і не подрбається і не вистачає того, що подобається. Як в такому випадку можна почуватися щасливою людиною?
психолог онлайн
Алина Владимировна Лелюк
"ДИКЕ БАЖАННЯ"
От цікаво, чому Ви його нарікли диким? Невже бажання інтиму для людей є диким, тобто чимось неприроднім?
цитата:
Каждий раз коли починаю займатися науковою роботою, яка дається мені і так тяжко, напружуюся, шоб шось нарисати, а нічого не виходить...
З приводу написаного декілька моментів потрібно з'ясувати. Чи є взагалі у Вас бажання займатись науковою працею? Чи, можливо, Вас змушують це робити?
цитата:
Стосунків немає, але всі кажуть, шо справа не в науці, бо все можна суміщать..
Напевно, у відсутності стосунків має бути якесь пояснення. На Вашу думку, чому не складається зі стосунками? Чи були раніше у Вас стосунки?
цитата:
І як цього позбавитися?
Ваше питання в тій же площині, що і, скажімо, інше питання - як перестати дихати? Або як перестати ходти до вбиральні? Хіба це можливо для живої людини, адже у неї є ПРИРОДНІ потреби, які мають задовольнятись!!!!! Тому вихід один - розібратись із Вашим способом життя і зробити певні коррекції з метою збалансованого поєднання усих актуальних потреб. Скористайтесь можливістю співпрацювати з психологом в режимі онлайн. Все можна вирішити, аби було бажання)
психолог онлайн
А в яких іще ситуаціях у Вашому житті Ви відчували сексуальний потяг? Які умови Вам потрібні для того, щоб це відчути? Чи може розмова з людиною на "заумну" тему викликати у Вас бажання сексу так само, як і написання дисертації?
психолог онлайн
цитата:
А замість того, шоб десь когось шукать, я поринаю в наукову првцю, книги і конференції.
А Вы хотите устроить свою личную жизнь?
Что Вы для этого уже делали?
И что думаете делать?
Дополнение от автора
Я не знаю, шо робить.. Шо делала... Спілкувалась та ходила на побачення з тими, хто оказався поруч зі мною в моєму оточенні
Дополнение от автора
Хочу устроїть
Дополнение от автора
А ше на сайтах була, мічтала про заморського приеца, не помогло
психолог онлайн
цитата:
Хочу устроїть
"Если вы хотите иметь то, что никогда не имели, вам придётся делать то, что никогда не делали".
У Вас есть план действий?
Дополнение от автора
Нема ніякого плану.... Тільки вічай... Оце написала сюди, вигиворилась, трохи легше стало, тільки й того
Дополнение от автора
А шо можна придумати план дій і це допоможе все вирішити?
Дополнение от автора
Світлага, у вас є план дій в моїй ситуації? Якщо так, то я спішу до вас
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
В какой-то степени Ваша научная работа заменяет Вам отсутствие личной жизни. , но не решает ее. То, что у Вас есть сексуальное желание, то это очень хорошо, это даёт возможность разрядки и творческого вдохновения . Как Вы сами думаете решать этот вопрос? Кроме работы есть ещё и другие сферы жизни
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Скажіть, буд ласка, план дій для досягнення якої саме цілі вам потрібен? Спробуйте написати ціль максимально конкретно.
Хочу вас запевнити, що жоден психолог не має і не може мати для вас готового плану дій. Бо якщо б він мав, то це був би його план дій, для досягнення його цілі, а не вашої. Але психолог в індивідуальній роботі може супроводжувати вас у створенні вашого власного плану.
«А шо можна придумати план дій і це допоможе все вирішити?» - по-перше, придумати якісний план, який буде працювати, це не якась дрібничка. По-друге, сам по собі план нічого не вирішує, його потрібно втілювати.
психолог онлайн
цитата:
Конечно, есть план достижения цели.
И отношения могут быть такой целью.
1. Прописывание цели (это, чего Вы хотите) по определённым критериям.
2. Определение и устранение преград.
3. Поиск ресурса.
4. Прописывание конкретных шагов.
5. Получение результата.
Вся работа займёт 2-3 месяца.
Только надо настраиваться на курс консультаций (10-12) с периодичностью 1 раз в неделю.
Дополнение от автора
Дякую, якшо чесно я вже трохи зневірилася в усьому.... А коли закінчується продуктивний возраст жінки, якшо 30+ це пік?
психолог онлайн
цитата:
А коли закінчується продуктивний возраст жінки, якшо 30+ це пік?
"Продуктивный" - это про что?
К чему относится, в Вашем понимании?
Если про научную деятельность и построение отношений, то это можно делать и начинать в любом возрасте.
Даже детей сейчас первый раз спокойно рожают после 40 лет (и старше) с современными медицинскими технологиями (ЭКО, например).
психолог онлайн
Вы должны понимать, что кроме работы есть еще другие сферы жизни и они могут быть очень интересными, там где Вы бы могли черпать вдохновение и силы. Сексуальная жизнь это важная часть жизни человека
психолог онлайн
Що робити, щоб бути науковцем? В будь-якій професії потрібно себе прокачувати. Якщо ти, звичайно, закінчили університет, чи навіть захистили дисертацію, і нікуди не рухаєтесь — то зникає мотивації. Щоб сунути науку, а не наново винаходити велосипед, треба бути в інтелектуальних столицях країни і світу, читати відповідні журнали, брати участь у конференціях і, що важливіше, — міжнародних дослідницьких колективах. Сидячи в коконі окремого кабінету чи в квартирі, не скажеш проривного слова в науці. Наука — це царина з високою зоною ризиків. Інтелектуальна праця потребує інтелектуального ризику і готовності прийняти невдачу або ж гостру критику, яка теж є частиною наукового спілкування. А може кинути ту науку й зайнятись тим, що вам подобається ?
психолог онлайн