Як впоратися з емоційним вигоранням
Я не знаю що відбувається зі мною, точніше знаю, думаю це емоційне вигорання. Останнім часом мені нічого не приносить задоволення. Лише часті зриви й нерви. Я сильно сварюся з чоловіком а він в свою чергу не витримує і зривається собі. На роботі немає сили, взяла відпустку за свій рахунок, але і це не допомагає. Мене вже не радує ні нові покупки, ні робота, ані прогулки( клубів і дискотек я не люблю), ні улюблене заняття. Можливо я просто втомилася, при тому що живу я максимально комфортно. Що можна порадити в цій ситуації? Чим день мені стає страшніше, що скоро я перетворюся на депресивну і нецікаву взагалі. У чоловіка більше сил немає а мені стає дедалі гірше.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ольга добрий день! Як довго триває цей стан? Після яких подій? Як підтримуєте і відновлюєте ресурс? Хто підтримує Вас? Що погіршує Ваш стан?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день, Ольго. Ви написали, що боїтеся перетворитися на "нецікаву". А що для Вас означає бути цікавою? Якою Ви зазвичай відчуваєте себе у житті?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Соломія Лехіцька
Ольга, добрый день!
цитата:
Я не знаю що відбувається зі мною, точніше знаю, думаю це емоційне вигорання. Останнім часом мені нічого не приносить задоволення. Лише часті зриви й нерви. Я сильно сварюся з чоловіком а він в свою чергу не витримує і зривається собі
Скажите, как давно Вы себя так чувствуете и какая причина Ваших ссор с мужем? Думали ли Вы обратиться к специалисту за помощью индивидуально, чтобы разобраться с этим? Как давно Вы отдыхали?
психолог онлайн
Здравствуйте, Ольга!
цитата:
це емоційне вигорання
цитата:
Можливо я просто втомилася
цитата:
Що можна порадити в цій ситуації?
Самый лучший совет - не заниматься самолечением, а обратиться за помощью к специалистам.
Если не планируете индивидуальную работу с психологом, тогда сходите хотя бы к семейному врачу. Который или сам назначит лечение, в случае необходимости, или перенаправит к узкому специалисту.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ольга, доброго времени суток!
цитата:
Що можна порадити в цій ситуації?
Я б радила звернутися за консуьтацією до невролога або психіатра - це перший крок. Другий - вибрати спеціаліста та почати працювати з психологом особисто.
Відчувається, що Ви уважні до себе, але вже не витримуєте, не вміщуєте те що відчуваєте. І я б радила з цим розбиратися...
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Олю!
цитата:
Я не знаю що відбувається зі мною, точніше знаю, думаю це емоційне вигорання.
Якщо розкрити зміст емоційного вигорання, то справа виглядає таким чином, що Ваше життя тече багато в чому не так, як Вам би хотілося(!) У зв'язку з цим виникає багато різноманітних негативних емоцій. Ви їх кудись діваєте. Напевно, що затискаєте в собі, не розбираючиьс з причинами і не вдаючись до аналізу і вирішення проблем. Маю на увазі, ефективного вирішення, коли проблеми зникають і більше до них немає повернення.
цитата:
Лише часті зриви й нерви.
Це наслідки, прояви нульового ресурсу, свідчення безпорадності. Ситуація погіршується ще й тим, що чоловік перебуває приблизно в тому ж виснаженому стані, що і Ви.
цитата:
У чоловіка більше сил немає а мені стає дедалі гірше.
Якщо не вжити негайних заходів, то може бути зовсім погано. Який же вихід? Обов'язково звернутись до психолога, аби висловити все, що накопичилось і разом з ним з'ясувати, що ж з Вами відбувається, чому немає порозуміння з чоловіком, на що Ви сподівались і чому реальність виявилась протилежною. А потім шукати шляхи до виходу з тупика, переглянувши помилкові уявлення і судження.
Не завадить також отримати кваліфіковані поради лікаря невролога. Не виключено, що доведеться тимчасово приймати дієві ліки задля вирівнювання ємоційного стану. До речі, спілкування з психологом може бути в режимі онлайн. Наголошую, самотужки впоратись з подібною проблемою навряд чи можливо.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте.
Для того, чтобы помочь разобраться сначала нужно определиться с тем, что действительно с Вами происходит. Так, как "диагноз" эмоциональное выгорание требует оснований.
Если по простому обьяснять психологическую причину "выгорания", то суть следующая :
человек сам, либо кто-то для него, ставил цели, задачи, которые были не под силу и не достигались/решались длительный промежуток времени.
Что-то из этого отзывается у Вас?
Может быть похожим на причину происходящего?
психолог онлайн
Напишіть будь ласка як довго триває цей стан. Я б рекомендувала звернутися до лікаря психіатра. Якщо це депресія чи нервоз, лікар призначить терапію. Адже одним із симптомів ж те, що лбдину перестає радувати те, що раніше приносило задоволення. Зараз важкий час для українців в багатьох діагностують захворювання.
Також рекомендую звернутися до психолога /психотерапевта.