Невпевненість в своїх почуттях
Доброго дня! В мене виникла велика проблема, хлопець з яким я зустрічаюсь зробив мені пропозицію більше місяця тому, перед тим ми зустрічались рік, а до того ще зустрічались і розходились дуже часто ще з часів школи (мені 19, разом приблизно 5р) Зараз в мене стоїть питання чи справді я його люблю, коли ми були підлітками я його дійсно любила, але потім любов пройшла (також через його нехороші вчинки) Зараз він дуже змінився, страшно любить мене і все робить заради мене і я не можу визначитись чи я просто звикла до хорошого ставлення чи люблю його ! Іноді я вже хочу остаточно з ним розійтись але не можу, на мене нахлинають почуття і мені здається що він такий хороший і взагалі я його люблю, а коли все проходить і ми продовжуємо зустрічатись, я знову хочу розійтись. Я знаю точно, що не можу відповісти «так» на його пропозицію, але не знаю чому. Від сумнівів та розпачу переслідують суїцидальні думки.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
В мене виникла велика проблема, хлопець з яким я зустрічаюсь зробив мені пропозицію більше місяця тому
А какой у Вас вопрос к психологам? А Вы бы больше чего хотели, чтобы этого не было?
психолог онлайн
Добрий вечір!
«Зараз в мене стоїть питання чи справді я його люблю, коли ми були підлітками я його дійсно любила, але потім любов пройшла (також через його нехороші вчинки)» - можливо, ви не повністю пробачили вашого хлопця за ті «погані вчинки», тому не можете зрозуміти своїх почуттів. І якщо образи на хлопця дійсно ще «живі» - їх потрібно нейтралізувати. Інакше – вони можуть зіпсувати вам життя.
Найпростіший спосіб перевірити свої почуття, це в першу чергу заспокоїтись. Закрити очі. Звернути увагу на своє дихання. Трохи його уповільнити. А потім уявити собі, що ваш хлопець повністю зник з вашого життя. Його немає і більше не буде. Ніколи. Ви вільні. Що ви почуваєте? Які емоції виникають? Як у вас на душі та на серці? ТО і є відповідь на ваше питання.
«Я знаю точно, що не можу відповісти «так» на його пропозицію, але не знаю чому» - можливо, вам буде простіше відповісти собі на питання: «Чому я можу і хочу відповісти «ні» на пропозицію?».
«Від сумнівів та розпачу переслідують суїцидальні думки» - щоб позбавитись сумнівів та розпачу – потрібно в першу чергу заспокоїтись і розібратись в собі. Подумати, чого саме вам хочеться без страху, що ви можете зробити помилку. Дозвольте собі спокійно помріяти про своє майбутнє. Яке воно?
Якщо самостійно буде складно розібратись – зверніться до психолога. Це буде більш ефективно і дієво, ніж переписка на сайті. Врешті решт – це ваше життя – не витрачайте марно час на сумніви і розпач.
Дополнение от автора
Я почала зустрічатись з ним після довгої розлуки, не знаю чому тоді так вирішила. «Нехай буде так», я завжди думала, що зможу в один момент все зупинити. Не розходилась впродовж цілого року, тому що думала «та нехай, він про мене так піклується» і знову думала, що все можу зупинити, а виявилось навпаки. Коли я розуміла, що далі не можна, то пропонувала розійтись, а коли він казав, що зараз я вирішую остаточно, я кожен раз ламалась і продовжувала стосунки. Тепер я не знаю до чого вони привели. Якби він пішов сам від мене, мені би було трохи сумно за ним, оскільки він був добрим до мене, але також мені би стало набагато легше, тому шо я би позбавилась від сумнівів і мук вибору. Образи я вже давно пробачила, чесно, навіть зараз по суті не можу знайти нічого, на що можна було б образитись. Не знаю що тягне мене сказати ні, можливо, я себе так налаштувала на безболісне розставання. Я настільки заплуталась в тому чи люблю його, що вже сумніваюсь в тому чи люблю людей навколо.
психолог онлайн
Здравствуйте, Дарина!
цитата:
заплуталась в тому чи люблю його
Любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение.
Если он Вам не нравится, Вы его не уважаете и не хотите секса с ним, тогда оставаться в отношениях не имеет смысла.
цитата:
Не знаю що тягне мене сказати ні, можливо, я себе так налаштувала на безболісне розставання.
Если Вы уже настроились расстаться с ним, то что мешает это сделать?
Дополнение от автора
Мені важко розійтись, тому що я знаю, що сумуватиму за ним, я завжди хотіла собі такого хлопця, як він зараз.
психолог онлайн
цитата:
Каким образом форум сможет помочь Вам принять решение.
Если Вам нужна для этого индивидуальная работа с п сихологом.
Чтобы была возможность прийти к взвешенному решению.
психолог онлайн
Доброго дня. Схоже, ваш запит не можливо вирішити у форматі форуму.
Проте ви точно можете:
1. Відкласти прийняття рішення на якийсь час. Це знизить тривогу.
2. Заспокоїтися (тут різні дихальні, рухові й творчі техніки в поміч).
3. Запитати себе: що б я робила, якби не боялася?
Можливо, тоді вималюється відповідь. Якщо ні - рекомендую звернутися до психолога для індивідуальної роботи.