Порадьте якусь хорошу літературу чи щось щоб морально відпочити.
Доброго дня! Прошу у вас поради. Як виставити кордони самозбереження. Мені набридли постійні повчання моєї мами, що вона завжди знає як краще. І буде так як вона сказала. На рахунок дитини і т.д.
У мене є своя сім'я чоловік, маленький синочок. І я знаю як краще для моєї сім'ї і коли дитину годувати і т.д.
Незабаром мені виходити з декрету так вона і сюди лізе, каже продовжуй декрет бо такий час куди його в садочок. В дитини є ще дідусь і він погоджується його глядіти, коли я вийду з декрету. Питання виходу з декрету не фінансове, а більше морального характеру.
Я хочу між люди бо тільки з дитиною вже за 2,5 роки трішки відчуваю себе пригнічено.
Вийти мені можна самій тільки в магазин, якщо десь довше, то вже мама телефонує і каже де
ти лазиш дитина в тебе є.
З чоловіком все добре. Він гарно нас забезпечує, старається помагати з дитиною. Поки я їсти зварю і т.д.
Мама працює на роботі. В дома мені по кухні,поприбирати не допомагає. Може допомогти коли я вже починаю кричати, що мене все задовбало. Що вас дорослих 3 людей, а ви все скинули на мене, бо я в декреті.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий день. З Вашої розповіді видно, що Ви відчуваєте себе в складній ситуації. Проте, про що саме Ваш запит? Що Ви хочути почути від психологів?
психолог онлайн
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, я правильно зрозуміла що Ви за 2.5 роки декрету, втомилися від повчань Вашої матері й від ще 2-х дорослих людей(не зрозуміла кого саме, чоловіка і...?) які вам не допомагають?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
цитата:
Питання виходу з декрету не фінансове, а більше морального характеру.
Если у Вас с мужем нет финансовых проблем, то отчего вы продолжаете жить с мамой?
Тем более, что мама Вам не помогает ни с ребенком, ни по хозяйству.
Дополнение от автора
Живемо з батьками тому, що коли народився малюк я не могла нормально ходити. Чоловік військовослужбовець. Він працює 24/7 тобто його визвали він поїхав. Нормальних вихідних у нього не було. Чоловік допомагає з дитиною і не повчає. А от мама і мій тато люблять це робити. Але коли з тато ще можна так сяк перебороти, то маму ніяк. І мій тато помагає трішки казки читає. І коли бачить що я вже починаю кипіти може взяти і погуляти з малюком.
психолог онлайн
цитата:
Як виставити кордони самозбереження.
Вам надо научиться противостоять манипуляциям своих родителей.
Для этого надо понимать, на какие "крючки" они Вас цепляют. Обычно это такие чувства, как обиды, страхи и чувство вины.
Надо уменьшить их действие и тогда появится уверенность и вера в свои силы.
Только после этого Вы сможете договориться с мамой на своих условиях.
Справиться самостоятельно с помощью форума и/или литературы, у Вас не получится.
Для этого потребуется минимум 2,5-3 месяца индивидуальной психотерапии с психологом.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Прошу у вас поради. Як виставити кордони самозбереження. Мені набридли постійні повчання моєї мами, що вона завжди знає як краще. І буде так як вона сказала. На рахунок дитини і т.д.
Дуже розумію Ваше становище. Ви перебуваєте в ситуації НЕСВОБОДИ. Втомились від маминих повчань і контролю. А ще через відсутність допомоги з її боку... Отже, бажаєте морально відпочити. Тобто зануритись кудись в глибину своїх думок, абстрагуватись від реальності і там відпочити.
І що це може змінити докорінно?!
Ви залишитесь в тому ж середовищі, де Вас сприймають з позиціЇ зверху. Тобто людини, якій і надалі будуть вказувати що і як робити...
Це ж не вихід.
Ви можете спитати, а в чому ж вихід? Він у віддаленні від батьківської сім'ї психологічно і просторово. Вам належить зробити вибір - або залишити все як є, або стати самою собою - самостійною особистістю, здатною самотужки і разом з чоловіком вирішувати усі свої проблеми(!) І вміти відстоювати в умовах тиску на Вас власні психологічні межі, тобто переконання, смаки та, зрештою, свій НЕЗАЛЕЖНИЙ спосіб життя(!)
Таке завдання книжками, до речі, не вирішується. Буде потрібна допомога психолога, співпраця з ним протягом певного часу. Тому, якщо хочете змін, не зволікайте(!)
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Як виставити кордони самозбереження. Мені набридли постійні повчання моєї мами, що вона завжди знає як краще. І буде так як вона сказала. На рахунок дитини і т.д.
Я думаю, что чтение литературы Вам вряд ли поможет в этой ситуации. Вы говорите, что вначале у Вас были проблемы и Вы не могли ходить, а сейчас что Вам мешает жить отдельно от родителей. Такое ощущение, что Ваша мама в какой-то степени сама ребенок.
психолог онлайн
Доброго дня.
Щодо літератури однозначно рекомендую тематику сепарації від батьків.
Загалом треба попрацювати глибше над собою.
Справа не тільки в тому що мама повчає- а скоріше що відсутні чітко визначені кордони, рамки.
І мама вважає що може це робити.
Як Ви реагуєте на це, чи показуєте свої емоції, чи говорите що для Вас допустимо а що ні.
Все це питання вашого внутрішнього стану.
Впевненості у собі, вміння відстоювати свої кордони, налагоджувати зручні для Вас відносини, а не погоджуватися на те що пропонують інші.
Раджу глибше пропрацювати ці питання і все обов'язково вийде!