Як впливає психіатр на подальше життя
Доброї ночі. Сьогодні була сильна сварка з мамою, в подробиці вдаватись не буду, але суть в тому, що вона вважає ось так:якщо дитина повинна ходити до психіатра, то це означає, що вона ставить хрест на своєму житті. Така людина не зможе поступити у вищі заклади, не зможе водити машину і куча інших причин, що ставлять великий хрест на соціальне життя в подальшому. Мене хвилює чи дійсно це так? Невже, якщо людина потрапила до психолога, то їй кінець?
Вопрос от: ; Возраст: 17
Дополнение от автора
цитата:
потрапила до психолога
Точніше до психіатра

психолог онлайн
Ніч добра )
цитата:
потрапила до психолога
Точніше до психіатра
А Ви знаєте різниці між цими термінами ? Вони досить різні ...
Одні консультують клієнтів це психологи. Інші лікують пацієнтів це психіатри.
цитата:
якщо дитина повинна ходити до психіатра
Мама говорить про Білий білет (Вовчий білет). Його може виписати психіатер ! Но це НЕ означає, що похід до нього, буде означати що його випишуть якщо на те немає причин !
Дополнение от автора
цитата:
А Ви знаєте різниці між цими термінами ?
Так, знаю
цитата:
якщо на те немає причин !
Якщо не важко, то не могли б Ви більш детально розказати про цей "Вовчий білет"? Дивилась в інтернеті але мало що зрозуміла(
психолог онлайн
цитата:
Така людина не зможе поступити у вищі заклади, не зможе водити машину і куча інших причин, що ставлять великий хрест на соціальне життя в подальшому.
Это зависит, в первую очередь, от диагноза и степени тяжести заболевания.
Как давно и чем болеете?
Уже были на приеме у психиатра в ПНД?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталия Горская
Соломія Лехіцька
Добрый день
Такая категоричность безусловно не оправдана.
И дело даже не в психиатре- а скорее в состоянии и заболевании.
Психиатр будет необходим как при дипресии так и шизофрении.
Только это совершенно разные заболевания, состояния психики, длительность, подход и формат лечения будет совершенно разный.
Поэтому тут нужно исходить не из названия профессии, а состояния человека.
Как и любой другой доктор психиатр не лечит исключительно одно заболевание.
Так же как и терапевт- может просто выписать витамины или обезболивающие для палиативной помощи.
Доктор один и тот же- но рецепты, методы лечения или помощь совершенно разные.
Я бы рекомендовала исходить из необходимости.
Если человеку нужна помощь того или иного доктора- нужно обратится за ней, т.к это вопрос в первую очередь здоровья и качества жизни.
Забота о себе, помощь своему организму всегда будет приоритетом.
психолог онлайн
Добрый день.
Уже давно поход к психиатру - не клеймо на всю жизнь. А необходимость, если того требует здоровье.
Вы были ранее к врача-психиатра? Есть в этом потребность на данный момент?
психолог онлайн
Важливо отримувати допомогу лікаря завжди, коли вона потрібна. Якщо зуб болить, то людина сама його не вилікує, і операцію сама не зробить.
Існують хвороби і окремі стани, коли потрібна допомога психіатра.
При певних хворобах машиною керувати небезпечно, тому й існує заборона.
Психіатр такий же лікар, як і інші, він надає допомогу, і це першочергово.
Можна дізнатися про обмеження при конкретному захворюванні, але відмовлятися від послуг лікаря не варто, бо це може призвести до погіршення стану.
Робити вигляд, що "все добре " заради того, щоб "ніхто не дізнався " - хіба ж не краще отримати лікування та покращити своє життя?
психолог онлайн
цитата:
Інформація із сіті:
цитата:
Білий квиток переслідує багато стереотипів. Більшість із них я чую від призовників, читаю на форумах чи бачу в новинах. Мені розповідають, що з білим «воєнником» не можна влаштуватися на роботу, виїхати за кордон чи здати права. Що тут скажеш? Я рекомендую читати перевірену інформацію, не вірити чуткам. І звертатись за консультацією до практикуючих юристів.
Найчастіше люди називають білими «воєнніками» ті документи, які отримані з будь-яких захворювань. Рідше – з хвороб психіки: шизофренії, різних невротичних і поведінкових розладах, розумової відсталості тощо.
А "Вовчий білет" схож із по характеристикам із Білим. Тільки він, условно, "Гражданський". Іншими словами це справка що ви хворі:
шизофренії, різних невротичних і поведінкових розладах, розумової відсталості тощо.
Якщо із психікою в Вас все в порядку, то не варто цього боятися. Як сказали колеги вище психіатер багато кого лікує, він виконує свою роботу й ставить діагнози й справки відповідно до стану психічного здоровя пацієнта. А все інше це видумки й страх .