Чи правильно я зроблю якщо розлучуся з чоловіком?
По перше мій чоловік п'є ( по поводу і без поводу) мені це не подобається! По друге він зневажає мою роботу, я зараз в декреті він вважає що я сиджу в дома і в мене купа вільного часу . Ми проживаємо в селі вільного часу в мене не має зовсім , помити посуд приготувати їсть , город і тд. Він мало проводить часу з дитиною( пояснює це тим що він постійно на роботі а після неї він втомлений, але бувають в нього вихідні і ці вихідні він йде як не на рибалку то до друзів . Останнім часом нас звязує тільки секс і то цього хоче більше він ніж я. В нас ніколи не має діалогу ( не цікавиця що мені подобається , чим я хочу займатися в майбутньому , не цікавиться тим що було у минулому.
Саме неприємне це те як він згадує своє минуле (ще до нашої зустрічі) як йому було добре, як він здрузями напивався до блювоти . Тобто я не в хожу в найкращі миті його життя і навіть не народження дитини. Один раз ввн навідь запитав чи можна ще залишитися у друга , я недозволила але він вимкнув телефон і прийшов аж під ранок. Коротше кажучи у мого чоловіка не першому місці розваги та друзі ! Як мені бути?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ви повинні самі вирішувати, як Ви будуватимете своє майбутнє. Уявіть, що буде за п'ять років. Що зміниться у вашому сімейному житті? Ви згодні все життя терпіти пияцтво свого чоловіка?
Жити чи не жити з такою людиною, яка Вам вже неприємна - це Ваш вибір. Подумайте та вирішуйте самі.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Як мені бути?
А Вы сами сейчас как хотите - развестись или сохранить семью?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
И66, доброго часу доби!
цитата:
Як мені бути?
На це питання відповісти мусите лише Ви самі! Бо це Ваше життя, Ваші вибори та Ваша відповідальність.
Ви ж заради чогось вийшли за нього такого заміж?
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, а у Вас, загалом, були близькі стосунки до цього (мається на увазі не секс)? Ви коли небудь говорили один з одним душевно? Коли Ви виходили заміж, Ваш чоловік випивав з друзями? Ви знали інтереси його друзів? Уявіть, що ви розлучилися, яким бачите своє життя далі без чоловіка? Ви готові боротися за свою родину?
психолог онлайн
цитата:
Як мені бути?
Це складне питання. Дійсно, як Вам бути? Відповідь залежть від того, чого Ви хочете. И Ви насправді чого хочете на данному етапі?
Стосовно ситуації, то слід уважно подивитись, що Ви зараз маєте і на що сподівались?
Ось перелік деяких Ваших обставин. Вони ж маркери... а от чого - із цим Вам треба визначитись.
цитата:
мій чоловік п'є ( по поводу і без поводу)
цитата:
він зневажає мою роботу
цитата:
Він мало проводить часу з дитиною( пояснює це тим що він постійно на роботі а після неї він втомлений, але бувають в нього вихідні і ці вихідні він йде як не на рибалку то до друзів
цитата:
В нас ніколи не має діалогу ( не цікавиця що мені подобається , чим я хочу займатися в майбутньому
цитата:
Саме неприємне це те як він згадує своє минуле (ще до нашої зустрічі) як йому було добре, як він здрузями напивався до блювоти .
От запитайте себе, Ви про таке життя мріяли?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день. Жоден спеціаліст не знає відповіді на ваше запитання, на жаль. Але до нього ви зможете прийти разом із (із психологом).
Якщо ж такої можливості немає, то самоаналіз та література вам на допомогу. Це складніше, але можливо ви зможете відповісти на свої питання.
Почитайте про співзалежні стосунки.
Подумайте над тим, що важливого та цінного дають вам ці стосунки.
Як реагує чоловік на ваші претензії, чи він вважає, що його поведінка «нормальна».
Може варто подумати про те, в якому середовищі виховуватиметься дитина і що він почерпає в них.
психолог онлайн
Я думаю вы и сами, написав этот пост, видите, сколько всего плохого в ваших отношениях. И основное это алкоголизм вашего мужа. Это болезнь, которая будет чем дальше, тем больше разрушать вас и ребенка. Невозможно ребенку вырасти психологически здоровым в семье, где есть алкоголик.
Почему сомневаетесь в том, чтобы развестись?
Дополнение от автора
Алла Григорівна Веленко (Київ)
Ні, близкості до нього не було. Душевних розмов також не було, навіть якщо я починаю розказувати якусь історію він мене не слухає . Так ми разом були в колі його друзів , випивали , але зараз це буває частіше . Навіть його друзі кажуть що зараз у нас сім'я , ті часи залишилось тільки згадувати і вони не дозволяють собі являтись під ранок додому. Попри все це я його кохаю і щиро хочу вирішити цю проблему. Але, нажаль , при спробі поговорити з ним, конкретно пояснюючи що мені
не подобається він вважає що я роблю з нього алкоголіка, на його думку у нього нормальна поведінка ,а зі своїми притензіями я вже "вилізла йому на шию"
психолог онлайн
Доброго дня! Дякую за відповіді. Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви зустрілися в компаніїї, де всі випивали... Справа в тому, що смаки людини так просто не змінюються і, якщо чоловік раніше пив, він просто продовжує робити те ж саме і зараз... Чому сильніше? Тому що, як більшість, хто одружується, вважав що сім'я - це лише насолода... Тоді як почалися будні і труднощі, а він не звик про когось сильно піклуватися, адже це дуже важко і потрібно докладати зусилля... Якщо у вас немає душевних стосунків, то всі розмови не тільки не мають сенсу, вони ще й навпаки ще більше чоловіка дратують... Особливо, коли в словах дружини багато претензій та образ... Придивіться як спілкуються в родинах, де гарні стосунки... Знайдіть собі таких подруг, бо, як мені здається, у Вас не вистачає навиків правильного спілкування з чоловіком... Які стосунки у Ваших батьків в у бвтьків Вашого чоловіка?
Дополнение от автора
Мій тато помер коли я була маленькою, у чоловіка батька взвгалі не має ( по словах свекрухи це були стосунки на одну ніч , батько відмовився від дітей) до речі в свекрухи проблеми з алкоголем набагато серйозніше , та взагалі заходить в запої. Боюсь щоб чоловік не став таким. Спочатку я нормально просила допомогти і тд допомоги 0 тоді я почала сваритись він не розумів чому я ображаюсь, я почала йому пояснювати конкретно
психолог онлайн
У Вашому випадку з чоловіком, є спадковість, у тому числі як алкогольна, так і чоловіча безвідповідальність... Тому пояснення та, тим паче, крики, не тільки не допоможуть, а ще більше зашкодять..
Якщо Вам є де пожити окремо, я б радила поставити спокійно певні вимоги чоловіку і окреслити термін на який Ви готові почекати, коли щось почне в ньому змінюватися і переїхати... Окрім того, Вам самій потрібна насправді серйозна допомога психолога... Бо сама Ви навряд чи впораєтеся... Алкогольна залежність, то вже хвороба і так просто вона не відступає... Якщо немає можливості працювати з психологом, шукайте групи співзалежних з п'яничками та починайте займатися молитовними практиками - без Божої допомоги Ви все рівно не обійдетеся...