Складний вибір професії
Свого часу я отримав вищу педагогічну освіту, але це точно не те, чим я хотів би займатися. Я відпрацював рік і зрозумів це остаточно. Освіту цю я отримав під тиском батьків, які не хотіли відпускати мене з міста.
Зараз проблема у тому, щоб знайти цікаву для себе професію. А це не так просто. Через проблеми із зором вибір дещо обмежений. Напрямок, у якому мені було б цікаво працювати - технічна сфера. Але це все, що я можу сказати. Бо я не знаю, що обрати, щось таке щоб і цікаве було і по здоров'ю було б можна. Було б добре якось вирішити цю проблему, знайти хоча б приблизну професію.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Петро, доброго дня.
ви можете знайти спеціаліста, який допоможе вам визначитися з професією, виходячи з ваших суб'єктивних особливостей. Ви вже зробили велику роботу, визначивши напрямок, який вам цікавий. На консультації або кількох у вас може вийти звузити вибір і ухвалити рішення, де б вам хотілося працювати.
Успіхів!
психолог онлайн
Пётр, доброе утро!
цитата:
Освіту цю я отримав під тиском батьків, які не хотіли відпускати мене з міста
Вы пишите, что родители не хотели Вас отпускать и это был больше из выбор, чем Ваш. Какие могут быть ещё профессии, которые приближаются к тому, что Вы хотите и можете позволить по зрению ?
психолог онлайн
Доброго дня, Петро
Дуже жаль, що батьки не враховували ваші побажання і ви витратили час на те, що не любили.
Скажіть, буд ласка, чи працюєте ви зараз і чи маєте достатньо доходу, щоб оплатити собі навчання у новій професії?
Згадайте, про що ви мріяли в дитинстві, чим хотіли займатися. Куди б ви поступили вчитися, якщо б обирали самі без батьків?
В інтернеті також можете пошукати профорієнтаційні тести, але все-таки краще звернутися до спеціаліста психолога-профорієнтолога.
Дополнение от автора
цитата:
Какие могут быть ещё профессии, которые приближаются к тому, что Вы хотите и можете позволить по зрению ?
В этом вся сложность. Конкретного списка того, что я могу позволить по зрению нет.
А те более-менее интересные профессии, что есть - они недоступны.
Дополнение от автора
цитата:
Ні, на даний момент не працюю. Взагалі хотілося б отримати освіту безкоштовно. Звісно, повну вищу не вийде, але якийсь коледж чи ще щось таке можна.
цитата:
Я мріяв стати водієм. Але виявилося, що не можна. Куди б я поступив вчитися аби обирав сам - сказати складно. У мене була одна ідея, але скоріше від безвиході ніж від бажання. Але тепер вона мені зовсім не цікава.
цитата:
Я пробував проходити тести, але користі мало. Вони вказують лише приблизний напрямок.
психолог онлайн
Так, справді, тести вказують лише напрямок. Набагато ефективніше працювати з живою людиною, спеціалістом, який кваліфікований в даному питанні.
«Ні, на даний момент не працюю.» - де тоді берете кошти на прожиття? Давно не працюєте?
Отримати безкоштовно хорошу освіту дуже важко. Хоча зараз, поки воєнний час, багато спеціалістів з інших країн пропонують багато безкоштовних вебінарів і навчитися можна справді важливим і цікавим речам. Але це швидше як додаткова освіта. Часто не сертифікуються, а більше для себе.
Проте навіть якщо ви підете в коледж чи ще кудись, і освіта буде безкоштовною, то все одно вам потрібні будуть кошти, за які ви зможете жити ці декілька років.
Тобто вам обов’язково потрібне буде фінансове забезпечення на ці роки. І про нього потрібно подбати до того, як ви безпосередньо розпочнете навчання. Ви доросла людина і повинні себе постійно самостійно забезпечувати. З освітою чи ні.
Що стосується вашого зору. Його неможливо вилікувати? Взагалі жодних перспектив з лікуванням?
Дополнение от автора
цитата:
де тоді берете кошти на прожиття? Давно не працюєте?
Через проблеми із зором маю інвалідність і соц. допомогу у зв'язку з цим. Більше року без роботи.
цитата:
Його неможливо вилікувати? Взагалі жодних перспектив з лікуванням?
На даний момент не можна нічого зробити.
психолог онлайн
Тоді вам потрібно у виборі професії керуватися в першу чергу фізичними можливостями, враховуючи свій зір. Вам потрібно дізнатися, які саме професії вам можна опанувати саме з вашим рівнем зору. Тоді з цього вибрати те, що вас найбільше цікавить.
Спробуйте звернутися в товариство людей з інвалідністю зору, вони можуть вам надати кваліфіковану консультацію стосовно спектру професій з вашим станом здоров’я.
Зважаючи, що у вас є інвалідність, то думаю, отримати безкоштовну освіти вам справді має бути легше. Можливо будуть пільги чи щось таке.
психолог онлайн
цитата:
Напрямок, у якому мені було б цікаво працювати - технічна сфера.
Какие профессии Вы относите к техническим?
цитата:
Взагалі хотілося б отримати освіту безкоштовно. Звісно, повну вищу не вийде, але якийсь коледж чи ще щось таке можна.
Если высшее образование Вы получали бесплатно, то все следующие обучения уже будут платными.
Дополнение от автора
цитата:
Какие профессии Вы относите к техническим?
Те, где приходится работать с различной техникой, с каким-то производством, или ещё что-то.
цитата:
Насколько я знаю это касается как раз высшего. Т.е. если получил высшее, то высшее будет платным, а другие нет.
Дополнение от автора
цитата:
Вам потрібно дізнатися, які саме професії вам можна опанувати саме з вашим рівнем зору. Тоді з цього вибрати те, що вас найбільше цікавить.
Думаю це не так просто. Я пробував отримати консультацію у лікарів через інтернет, і якогось списку такого немає. Є певні досить розмиті критерії і по кожній професії лікар дає оцінку на основі умов праці, завдань, які доведеться виконувати. Коли я кілька років тому влаштувався на нову роботу, то від мене вимагали довідку з цієї роботи про умови праці.
цитата:
Можливо варто справді спробувати піти цим шляхом, а не через лікаря.
психолог онлайн
«Можливо варто справді спробувати піти цим шляхом, а не через лікаря.» - так, тому що лікар не займається підбором професій. Він оцінює стан здоров’я і може сказати чи здатні ви виконувати певну роботу. А спілки людей з інвалідністю якраз займаються соціалізацією та адаптацією членів спілки до умов життя, щоб вони максимально були пристосовані і самостійні.