Не знаю чого
Не знаю, шо зі мною... Йду до якоїсь, цілі, бажання, а коли вона йде мені в руки, чи наближається, кидаю її. Мені робиться страшно. Мрію, про шось, про класну роботу, а потім, коли пропонують, мене начинає кидати в піт, я відмовляюся, так і з чоловіками.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
Какой у Вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Неуверенная, доброго часу доби!
Замало інформації.
Можу припустити, що в дитинстві, коли Ви чогось досягали, Ваші батьки, або люди, яким Ви довіряли обезцінювали Ваше досягнення, або казали: "Могла б краще". Це вкладалася установка заборони на успіх. Через це, може бути така поведінка, як Ви написали. Але повторюся - замало інформації.
психолог онлайн
цитата:
Не знаю, шо зі мною
Почему же не знаете, если причина происходящего Вам известна -
цитата:
Мені робиться страшно.
Ваши страхи не позволяют Вам иметь "классную" работу и отношения.
Если страхи сильно мешают, тогда надо убирать их с помощью медикаментозного лечения.
И параллельно работать с психологом.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Соломія Лехіцька
Доброе утро!
Скажите, а какую помощь Вы хотите получить? Что для Вас значит, если Вы получите то, что хотите? Как было в Вашем детстве, Вас поддерживали в достижении целей?
психолог онлайн
Добрий ранок! Чи могли би Ви описати конкретну ситуацію, що погіршує Ваш настрій?
психолог онлайн
Добрий день.
А як би Ви хотіли реагувати?
цитата:
Мрію, про шось, про класну роботу, а потім, коли пропонують, мене начинає кидати в піт, я відмовляюся, так і з чоловіками.
Які почуття і думки виникають в цей момент?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
НЕ ЗНАЮ ЧОГО
Напевно, тому, що вважаєте себе НЕГІДНОЮ класної роботи та щасливих стосунків з чоловіками. А ще боїтесь "облажатись". На жаль, боїтесь, тому що достовірно не знаєте, як воно насправді буде.
Отже, псевдо обрали аутентичне сучасному сприйняттю себе - НЕ УВЕРЕННАЯ(!)
Якже так вийшло? Розкажіть свою власну історію...
Дополнение от автора
Мені здається, шо те, чого я хочу дурниці. Шо мої бажання та цілі смішні, та нерозумні, не цінні, оточуючі сміються і критикують, коли я ділюся своїми сокровенним з ними. Наприклад, коли я кажу, шо хочу, знайти людину, яка люьитиме, цінитиме, буде успішною і красивим, оточуючі, кажуть, шо я ніколи таке не щнайду, шоб не смішила, еоли казала, шо зочу здаии на права, посипалися сміз, шо не здам, шо нема магини, шо це дорого, її обзодити, навіщо мені, коли казала, шо хочу спекти иорт, люли сміються, одколи це ти стала такою хпзяйкою, не сміши, і так і в мелочах, і в більшому. Я відчуваю себе не достойною чогось стоящого, і шо мої цілі не важливі і смішні
Дополнение от автора
Коли їздила в Одесу, люди казали, це ж скільки надв мати грошей, шоб одвезти туди, а я прагну більшого, для мене круто було б відвідати Дубай
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Мені здається, шо те, чого я хочу дурниці.
Припускаю, що це, скоріш за все, не Ваші, а чиїсь слова.
цитата:
Наприклад, коли я кажу, шо хочу, знайти людину, яка люьитиме, цінитиме, буде успішною і красивим
цитата:
шо зочу здаии на права
цитата:
а я прагну більшого, для мене круто було б відвідати Дубай
Прекрасні, здорові бажання.
цитата:
оточуючі, кажуть, шо я ніколи таке не щнайду, шоб не смішила, еоли казала
цитата:
посипалися сміз, шо не здам, шо нема магини, шо це дорого, її обзодити, навіщо мені, коли казала, шо хочу спекти иорт, люли сміються, одколи це ти стала такою хпзяйкою, не сміши, і так і в мелочах, і в більшому.
Хто саме ці "оточуючі"? Я припускаю, що це конкретні люди, але Ви під них узагальнюєте "всіх". Я бачу, що ці люди мають свої внутрішні конфлікти, які вони проєктують на Вас і це ніяк не пов'язано з Вами. У мене одразу питання - навіщо Ви спілкуєтеся з цими людьми і пускаєте їх у своє життя? Не дивно, що Вам важко досягати, адже Вам постійно говорять що Ваші бажання не ОК і Ви, відповідно не ОК. Я б Вам рекомендувала направити свою енергію на пошук і підтримку контакту з тими людьми, які дійсно цінуватимуть Вас і підтримуватимуть.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Прикро, але так сталося - вірогідно, Ви зростали і формувалися як особистість під негативним впливом людей, які знецінювали Ваші бажання і прагнення. Вони це робили, напевно, автоматично, бо самі так живуть - ні в що не вірять, ні що насправді не цінують.
Що вийшло з того? Виникло запозичення Вами їхнього світосприйняття - хибного в своїй основі і дуже далекого від здорових за природою поглядів. Тепер Ви цими "здобутками" користуєтесь і міряєте ними свої бажання та потреби.
Отже, бачу нагальним вирішення проблеми - позбутися усього чужого і наносного(!) Замість того - сформувати адекватне уміння цінувати свої прояви - думки, бажання, наміри, ємоції й т.ін. Словом, почати жити своїм розумом і своїм життям.
На деякий час обов'язкого знадобиться допомога психолога. Обирайте - тут є багато вправних фахівців))
Дополнение от автора
Дякую