Ким виявився мій хлопець?
Близько двох місяців тому познайомилась з хлопцем військовим. Який знаходився ще в військові базі, не на війні. Недалеко від мого міста порживання. Зовні він, мені не подобався але я бачила що йому потрібна підтримка, тому і спілкувалась. І чесно про це казала йому. Його ніби все влаштовувало і ми бачились майже щодня. Просто попити кави, поспілкуватися. Він постійно дарував квіти, інколи подарунки, які я не приймала. Та ніколи не натякав на щось більше. Згодом я побачила як горять його очі при моїй появі. Та я знову чесно казала, що він мені тільки друг. Спілкування наш було 24/7. Згодом він признався в коханні і я теж зрозуміла, що як мінімум симпатію до нього маю. Він шукав Хоча б кілька хвилин щоб побути зі мною. Хоча я розуміла, що в тій ситуації де він зараз, відпроситись не так і легко. Наші стосунки перейшли на новий етам.Я вірила і здається відчувала, що мене справді кохають, турбуються. До того моменту поки не знайшла в соц мережі фото їхнього щасливого сімейства. Він дружина синочок. Фото зроблене не так давно. Те що він одружений немає сумнівів. Я поскидала всі фото йому і поблокувала у всіх можливих мережах. Без права на пояснення. Потрібна порада, чи потрібно дати людині шанс хочаб пояснити ситуацію? Чи не витрачатись на це і спробувати жити далі?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ольга Корбут
Доброго дня!
цитата:
Потрібна порада, чи потрібно дати людині шанс хочаб пояснити ситуацію? Чи не витрачатись на це і спробувати жити далі?
Звісно, Ваше життя і тому Ваші рішення. От був би поруч Ваш батько, Ви б його про це запитали? А маму?
Отже, набагато важливіше питання, чому не довіряєте собі, своїм судженням і своїм висновкам? Ви ж можете їх зробити?
Зверніться до своїх почуттів - що відчули, коли розкрилась справжня історія того чоловіка?
цитата:
Спілкування наш було 24/7.
Що означає такий спосіб спілкування між друзями? Дайте собі щиру відповідь, на що сподівались, йдучи на знайомство з тим хлопцем?
психолог онлайн
Евгений Романович Летюк
Доброго дня.
На яке пояснення ви очікуєте? Що хочете почути?
Звучить, ніби є відповідь від нього, яка вас влаштує.
психолог онлайн
Ольга Корбут
Співчуваю Вам, це неприємний,важкий досвід. Подумйте про те, що дасть ця зустріч Можливо ви хочете почути пояснення і поставити фінальну крапку, а можливо сподіваєтеся на продовження стосункув. Можливо у МЧ і виникли щирі почуття, та він не сказав правди про свій сімейний стан і ймовірно знав, що потім ранить вас.
Дайте собі час оговтатися від цих стосунків і все буде добре.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія, доброго дня!
«Потрібна порада, чи потрібно дати людині шанс хочаб пояснити ситуацію?» - і що далі? Для вас важливо почути його пояснення? Що ви хотіли б почути? Що ви з почутим будете робити далі?
«Чи не витрачатись на це і спробувати жити далі?» - витрачатись на що? Про що ваші думки і на що у вас надії?
Марія, це ваше життя. Живіть його так, як вважаєте і відчуваєте за потрібне. Прислухайтесь до себе. Ви точно знаєте всі відповіді і ні чиї підказки вам точно не потрібні.
психолог онлайн
цитата:
Без права на пояснення.
Вы всегда так категоричны?
То что он женатый, еще ни о чем не говорит.
А Вы уже сами все решили за вас двоих.