Жінка сказала що ненавидить мене
Почалася війна...
Жінка поїхала до Польщі
Повернулася та заявила що кілька років ненавидить мене.
Кілька років тому ми пережили смерть нашої дитини.
Ми не стали корити одне одного та домовились що разом зможемо пережити це горе.
Але зараз вона заявила що всі ці роки вона мене ненавидить.
Чі є ще якась можливість зберегти нашу сім'ю?
Я дуже кохаю свою жінку,та не хочу щоб наша дитинка яка народилася після смерті першої жила в неповноцінній сім'ї
Вопрос от: ; Возраст: 40

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ольга Владимировна Паничева
Наталия Павловна Венглинская
Можливість завжди є, тільки бажано вам обом звернутись на сімейну консультацію.
Спробуйте поговорити з дружиною та вмовити її на сумісний візит до психолога.
Спеціалісту важливо почути обидві сторони - для об'ємного бачення ситуації.
Дополнение от автора
Спасибі
Попробую її вмовити
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго дня
Я погоджуся з колегою. Вам потрібно звернутися до психолога. У вас трапилося велике горе, це велика втрата для сім’ї. Так буває, що час після цього пройшов, але люди не пережили, не опрацювали своє горе. Тоді воно роками йде слідом і руйнує людину з середини, стосунки.
А зараз війна, як сильний стресовий фактор, повідкривала у людей багато з того, що було придавлене, заморожене. І ось воно все вилізло на поверхню і приносить страждання.
Тому теж рекомендую роботу з психологом, щоб все пережити, пропрацювати і відпустити.
Скажіть, якими були стосунки у вас із дружиною до смерті дитини?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго часу доби!
Співчуваю Вашій втраті.
Чи проходили, пропрацьовували парою втрату дитни?
цитата:
Кілька років тому ми пережили смерть нашої дитини.
Але зараз вона заявила що всі ці роки вона мене ненавидить.
Знайти відповідальног втрати - це один з копінгів. Схоже, що Ваша дружина ще на початку цієї страшної події по якимось критеріям звинуватила, зробила головним відповідальним Вас. Таке відбувается, коли людина не витримую, вона відчуває свою абсолюну безпомічність та безпорадність. В такому стані психіка шукає винуватця.
А яким чином ваша пара переживала цю втрату?
Підтримую колег - ситуація потребує професійного незалежного погляду.
Навіть якщо Ваша дружина не захоче піти на сімейну консультацію, раджу попрацювати індивідуально з психологом, щоб розібратися у собі, ситуації та знайти підхід до дружини, яка всі ці роки живе з відчуттям горя.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Добрий ранок!
цитата:
Повернулася та заявила що кілька років ненавидить мене.
Жалкую з того, що Ви переживаєте у зв'язку із зізнаннями дружини. А чи почули Ви від неї, чому саме вона ненавидить? За що?
цитата:
Подумайте, могло це рішення бути спробою ігнорувати чиюсь відповідальніть за втрату дитини?
цитата:
Чі є ще якась можливість зберегти нашу сім'ю?
Ви так ставите питання, ніби дружина заявила про своє бажання розлучитись. Вона, дійсно, того прагне?
цитата:
Я дуже кохаю свою жінку
Ваші почуття і наміри дають підстави вважати, що далеко не все ще втрачено. Нерідко сім'ї проходять крізь надто важкі випробування. Це їм вдається, коли не роблять різких рухів, коли усвідомлюють спільні цінності і спільні бажання, коли працюють над відносинами.
Якщо не вдається подолати кризу самотужки - звертаються до сімейного психолога. Тоді їх шанси зберегти сім'ю зростають в рази.
психолог онлайн
Добрий ранок!! Дуже співчуваю Вам…. Як Ви жили з дружиною до війни?
психолог онлайн
цитата:
Чі є ще якась можливість зберегти нашу сім'ю?
Возможность такая есть.
Только Вам не надо вместе с женой идти на семейную консультацию.
Там она просто скажет, что не хочет быть вместе с Вами и на этом все и закончится.
Вам нужна индивидуальная работа с психологом, чтобы выработать стратегию и тактику поведения для сохранения семьи.
Начнете меняться Вы, изменится и Ваша жена, так как семья - это система.
Только Вам надо знать что и как надо делать, чтобы было так как Вы хотите.