Як зняти "якорі"?
Доброго дня!
В мене проблема в тому, що в голові відклажаєтьс янегативна інформація і "замазує" позитив. НАприклад, якщо щось сталося погане в яокумсь місці, чи я була в якомусь одязі, чи якийсь конкретний парфюм - в мене потім виникає відраза до цього місця, предмета. Наприклад, зараз взагалі не можу дивитися на рчеі, користуватсия парфюмом, які в мене були, коли я прощалася з коханим. Навіть на погоду так "якорить". І все інше так само - щось зіпсувлао настрій - все неможу бачити все, що було з цим супутнє.
Ще одна проблема - я не можу абстрагувтаися вді негативу. Думаючи про щось гарне, а особливо (і це найгірше) - про еротичне, в мене паралельно десь маленьким гвіздчком зудить негатив. Зокрема коли я вдома і, допустим, думаю про щось позитивне чи еротичне, я постійно пам'ятаю що через стінку моя старенька бабуся. Я все розумію, але як мені розділяти одне й друге? остання крапля була сьогодні - мені наснився сон, що я цілуюся і ми починаємо займатися коханням з одним моїм знайомим (слава Богу я до нього байдужа, бо якби наснився так КОХАНИЙ - я не знаю якби я не з'їхала з глузду!!!) і мені сниться, що в цей момент я кми еротично цілуємося, через стінку мене гукає моє бабуся з абсолютно м'яко кажучи не романтичнимипроблемами... :-( Зрозумійте, я все розумію про свій обов'язок, але ж я все ж жінка і хочу матия кесь хоча б ментально особисте життя...
Як навчитися в своїх мізках розділяти ці сфери життя? Я так зійду зрозуму і в мене просто починає з'являтися спротив до еротики...
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Singi,
такі проблеми треба вирішувати з психологом або психотерапевтом і не інакше!
Дзвони до спеціалістів, розмовляй і вибирай хто тобі до душі.
Успіхів.
Дополнение от автора
А які є способи боротьби з такою проблемою? Що психотерапевт мені запропонує?
психолог онлайн
Singi,
спочатку спеціалісту треба с тобою поспілкуватись, а потім призначати "способи боротьби". Це також як з лікарем. Лікарю ми розповідаєм де болить, як болить, в яких випадках і тоді лікар назначає нам чим і як лікуватись.
Так і з психологом або психотерапевтом треба поспілкуватись, повідповідати на питання, щоб спеціаліст міг зрозуміти як працює твій розум, мислення, а потім тобі підберуть якусь методику, розумові вправи і таке інше. Нічого страшного :))
Якщо тебі заважають "якорі", як ти їх називаєш, то цю проблему вирішуй, а не затягуй. З психологом ти скоріше подолаєш свої "якорі" або якісь помилкові установи в мисленні і будешь відчувати задоволення від житяя, а не навпаки.
Успіхів!
Дополнение от автора
А можна якось подолати це самій? Ви можете щось порадити? Я спеціально зайшла на спеціалізований сайт, сподіваючись на підказки, т.я. хочу обійтися без очної консультації!!! А мене продовжує "зудіти" -в чора знову зірвалася по тій же причині...
психолог онлайн
Singi, судячи з твоєї інформації ти не зможеш впоратися сама.
Чому ти не бажаєшь спілкуватись з психологом?
Твоя ситуація схожа на те, як можна навчитись керувати автомобілем без вчителя. Отак і ти хочеш позбавитись звичок мислити негативно, керувати своїм мисленням без вчителя-психолога. То й і керуй далі так, як в тебе буде виходити..., але ж питання в тому, чого ж ти досі сама не впоралась?
Кидай свой звички, забубони і живи позитивним мисленням, хіба це важко ???
Але ж щось в тебе не виходить, от тобі і відповідь....
Дополнение от автора
Я ж і зверунлася до Вас як до спеціаліста...