Ребёнок не хочет ходить на горшок, ждёт пока одену памперс
Добрий день! Дитині 1.8,хлопчик. Почали привчати до горщика. Наче все йшло непогано. Він навіть почав пооситись, звісно коли без памперса. Але потім щось сталось, і ось декілька днів ніяк не хоче ходити на горщік, і взагалі нікуди. Терпить поки не вдягну памперс. Проситься, що хоче до туалету, але не йде. І при цьому і памперси вдягати він теж не хоче, викидає його. Вдягаю лише тому, що він терпить, і ходить лише у памперс. Дякую за відповідь
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Альона Олегівна Жицька
Доброго дня! 1,8 це вік коли формується особистість. Одним неприємним ознакою цього процесу є капризи, протистояння бажанням батьків та «боротьба» з грошиком. Якщо Ви приділяєте цьому процесу забагато уваги, то дитина теж буде це робити. Тому не переймайтеся, що дитина терпить, віт терпить тому що може. Утримання сечі, також може символізувати контроль, що я можу щось контролювати, а не тільки мама може контролювати мене.
Ще це вік коли діти відчувають задоволення від довгого утримання , а потім коли дитина мочиться її стає приємно.
Тобто всі перераховані вище ознаки демонструють з одного боку - розвиток дитини (я вмію контролювати сечу і маму) ;
- усвідомлене відчуття задоволення;
- або проаналізуйте не злякалася чи дитина під час випорожнення.
Перепрошую, але мені не вдалося знайти розділ, де я можу відповісти на питання, тому напишу відповідь нижче.
Я написала, що дитина в процесі когнітивного розвидку реагує на на все так, як реагує мати. Якщо Ви надаєте цому процесу чрезмірне значення, він теж буде це робити. Тому дайте йому поки вирішати самому, чи ходити у памперс, чи на горщик. Мочитись чи терпіти. Памперс може залишатися на видному місці і він сам може Вам показати надягати його чи ні.
До трьох років дитина може ходити в памперсі, це неврологічна норма!
Можливо Ви не дуже уважно подивились на мій перший коментар)
Дополнение от автора
Не думаю, що він злякався. Він сміявся і йому подобалось виносити (скажем так) з горщика. Підкажіть будь ласка, як нам діяти далі? Зробити перерву? Чи все одно намагатись його усадити попри те що він терпить ?
Дополнение от автора
І ще, він не хоче вдягати памперс, але як тільки я його вдягаю то він одразу мочиться. Тобто, наче чекає поки його вдягнуть. Горщик взагалі відштовзує в сторону і прям злиться коли пропонуємо попісяти
психолог онлайн
цитата:
Підкажіть будь ласка, як нам діяти далі?
Вам надо понимать, как следует себя вести в этой ситуации.
Ведь именно сейчас Ваше неправильное поведение будет приводить к фиксации ребенка на "неправильных" поведенческих паттернах. Что в свою очередь, будет влиять на формирование его характера, так как сейчас закладывается фундамент развития характерологических особенностей.
Поэтому Вам нужна индивидуальная помощь психолога. Ведь общие рекомендации специалистов на форуме точно не помогут.
Рекомендую Вам найти психолога и проконсультироваться по данному вопросу. Это можно сделать онлайн и специалиста можно подобрать на данном ресурсе.
психолог онлайн
Поставьте горшок в туалете, показывайте, рассказывайте, но не настаивайте.
И пусть ходит в памперсе, ему всего 1.8год, это не так много. Большинство мам просто начинают торопиться с этим вопросом и на фоне остальных многим начинает казаться, что чем раньше, тем лучше, что если ребенок не просится на горшок и ходит в памперсе в 1,5-2 года, то это что-то стыдное, ужасное и характеризует женщину как плохую мать.
Побудьте "ленивой" мамой, оставив эту тему в покое. И ребенок со временем начнет и проситься на горшок и все ок будет
психолог онлайн
Доброго, Merry!
Є в мене одне припущення, бажано його перевірити.
Якщо Ви всім своїм виглядом демонстрували дитині, що вам вкрай необхідно, щоб він сходив саме на горщик - хлопчик міг сприйняти це, як емоційний примус з вашого боку і щоб відстояти своє "Я" почати відмовлятись давати те, чого ви хочете від нього. Як протест.
Який вихід з ситуації? Просто перестати так емоційно реагувати і бажати горщика. Давайте йому вибір: "як будемо ходити сьогодні - в памперс або на горщик?" Покладіть перед ним і те, і друге. І хай вибирає.
психолог онлайн
Марина Александровна Сивец
Доброго вечора.
1.8 - це ще не такий і великий вік. Дитина ще не мусить ходити на горщик, просто з ним знайомиться.
Швидше за все, ви більше хвилюєтеся, ніж дійсно є проблема. Може ваш синочок поки що не звик на горщик ходити і чекає на памперс. Але все-таки, ходити в туалет - природна потреба людини. Вічно терпіти точно неможливо. Чому б вам просто не перестати приділяти цій темі стільки уваги. Якщо дитина не робить істерик і не просить памперса, то просто не одягайте його. Покажіть горщик і скажіть, що туди треба пісяти. Один раз і все. Рано чи пізно дитина точно попісяє. Можливо не в горщик, а на підлогу. Не сваріть, а ще раз нагадайте, що треба на горщик.
Просто будьте спокійною і люблячою мамою. Явно дитина не отримає психологічної травми тільки тому, що була без памперса. Він попісяє, коли захоче.
психолог онлайн
Доброго дня. З одного боку питання привчання до горщика луже важливо. І це також про засвоєння норм поведінки в соціумі. З іншого, якщо ви робите з цього процесу "проблему" ( а зараз виглядає саме так), то цим цей процес і стає. В чому погоджуюсь з колегами: не варто так настирливо наполягати, бо це вже дуже схоже на прояви насильства; у цьому віці природно дитина досліджує своє вміння свідомо контролювати свої фізіологічні процеси і це є нормою, коли намагатися їх утримати на деякий час; те, які реакції дорослих на свої прояви дитина засвоїти зараз - позначиться на тому, як вона буде вибудовувати в майбутньому свою взаємодію зі світом. Що вона зараз бачить у ваших реакціях: хвилювання, страх, роздратування, безпорадність? Чи хочете, щоб саме це вона запам'ятала як реакцію на прояви власного "я"? Якщо самостійно зараз зі своїми почуттями впоратися важко - зверніться за допомогою на індивідуальну консультацію з психологом. Повірте, якщо ваша реакція зміниться, поведінка дитини з часом також нормалізується.
консультация психолога
цитата:
Добрий день! Дитині 1.8,хлопчик. Почали привчати до горщика. Наче все йшло непогано
Доброго дня, погоджуюсь з колегами, дитину можна привчати до горщика, но ще не знімаючи памперс до трьох років.