Не можу вилізти з апатії та прокрастинації
Добрий день. З чого все почалось? А почалось з стосунків в 14 років. До того була повна сили і радості, поки не почала зустрічатися з хлопцем. Він був старший від мене, більше життєвого досвіду. Мене зачаровувало те, як він загружав себе роботою і зі всім владжував, я хотіла вміти так само. Через два роки я хотіла з ним розійтися, але родина наполягала *потерпіти*, бо хлопчик *хороший*, мовляв: "кому я буду така потрібна."
Я почала хворіти, нервуватися, плакати постійно. Крім жалюгідного стану в який я загнала себе було ще купа обов'язків по навчанню і роботі, я недосипала, недоїдала. Хлопець давив на жалість, закатував істерики коли не хотіла з ним займатися коханням, робила це через силу, через огиду. Після кожного СА ходила плакати або блювати. Купу ревнощів до інших хлопців, постійний контроль, зривання злості. Від родини підтримки не отримала: "тобі шкода чи шо? Він гарний хлопець! Ти все вигадуєш"
В мене почала проявлятися одна з форм селфхарму, я зачастила прикладатися до пляшки і куріння, за харчування мовчу. Останній рік були думки про самогубство. Мені настільки остогид той тиск зі сторони родини, хлопця, його друзів, суспільства - мені здалося, що вихід один. В якийсь момент зрозуміла, що якщо я вже готова вішатись чи травити себе, то чхати мені на думку своїх *близьких*.
Коли я запитала в хлопця: "Ти хоч розумієш, що робиться зі мною? Ти знаєш що я хворію?"
Ми жили разом 3 роки. Сказав, що навіть не чув, не бачив, хоча постійно про це говорила.
Я з ним розійшлась, він мені погрожував пару днів, потім почав благати аби повернулася. Мало того що я ледве випхала його, я ще й зустрілася з осудом своєї родини, як я посміла його образити і викинути наче сміття!
Проминуло вже достатньо часу, щоб я вже заспокоїлась, навіть лібідо повернулось! Але, мене мучить те що я втратила той час, коли могла досягти чогось і сформувати себе як особистість. Зараз нерви дуже розхитані, купу болячок вилазить чуть де перенервуюсь по дрібницях. Мене дуже легко вивести на сльози. Зараз повна апатія і лінь, ледве змушую себе поїсти чи прибрати в хаті. Через силу роблю хоч шось, я пішла з роботи, з універів, з курсів. Там ледве дотягувала, тільки більше запустила захворювання.
Розчарована у собі, енергії нема. Як знов повернути собі бажання робити хоч шось?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Здравствуйте, Vlada!
цитата:
запустила захворювання.
Вы неоднократно упоминаете про болезнь.
Были у психиатра? Проходили лечение?
У Вас есть диагноз?
Дополнение от автора
Проблеми зі шкірою, по-жіночому, гормонами. Перехворіла зі шкірою від лишая до себореї. При нервах і стресу по новій лікую, вилазить фактично відразу. До психіатру чи до психолога не ходила, батьки залякують, тай "в нас нормальних нема, покладуть тебе в псіхушку і там здохнеш, або дадуть справку, де ніде працювати не зможеш"
Своїх грошей нема сходити.
психолог онлайн
цитата:
В мене почала проявлятися одна з форм селфхарму, я зачастила прикладатися до пляшки і куріння, за харчування мовчу. Останній рік були думки про самогубство... я вже готова вішатись чи травити себе
цитата:
повна апатія і лінь, ледве змушую себе поїсти чи прибрати в хаті. Через силу роблю хоч шось, я пішла з роботи, з універів, з курсів. Там ледве дотягувала
Это все могут быть симптомы психического заболевания.
Прием невролога в поликлинике и/или психиатра в ПНД бесплатный.
Рекомендую Вам начать с обращения к врачу.
Возможно медикаментозное лечение вернет Вас к жизни.
И только после того, как специалисты исключат наличие заболевания (или Вы будете проходить лечение), надо будет работать с психологом в индивидуальном порядке по запросу
цитата:
Як знов повернути собі бажання робити хоч шось?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день.
Сожалею, что у вас был такой сложный период в жизни.
Вы сделали достаточно серьёзный шаг, смогли выйти из отношений, которые приносили столько боли.
Они не могут пройти бесследно.
Без помощи специалиста может быть достаточно сложно справиться с вашим состоянием, плюс оно может усугубится, как происходит по описанию.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Почніть з уваги до свого тіла. Маю на увазі фізичні вправи, легкі і доступні спочатку. Краще робити зранку. Можна додати самомасаж, контрастний душ. Такчим чином повертається контакт з тілом - будинком. де живе Ваша душа.
Тіло обов'язково озветься вдачністю і дасть вам трохи енергії для буденних справ. Потім вона будет приростати.
Крім того, конче потрібно почати співпрацювати з психологом. В цьому контакті знайдете і підтримку, і розуміння, і допомогу задля виходу з тупика.
Не може не тішити той факт, що врешті-решт вийшли з токсичних стосунків. Тобто заявили і проявили своє Я. Це перший крок на шляху самовідновлення, значущість якого важко переоцінити.
цитата:
Але, мене мучить те що я втратила той час, коли могла досягти чогось і сформувати себе як особистість.
Жаліти себе і жаліти втрачений час природньо для людини. однак наскільки така позиція допомагає піднятись, подивтись вгору? Почати долати той шлях, що відкривається попереду?
Зрозумійте і прийміть думку - "тоді" Ви були не взмозі діяти по-іншому через брак досвіду, через тиск рідних, через почуття закоханості на початку стосунків... Отже дорікати собі не варто.