Чувство привязанности
Моя дуже близька подруга нещодавно виїхала за кордон через війну. Коли я тільки дізнався(лася) про цю новину мені одразу стало не по собі. За день до від'їзду я був(ла)дуже емоційною, майже увесь час плакав(ла) , а якщо й не плакав(ла) то стримував(ла) сльози. Мені здається що я просто дуже прив'язаний(на) до цієї людини, я навіть себе відчуваю по іншому, типу не можу змусити робити себе те , що я роблю зазвичай кожного дня.У мене проблеми зі сном. Мені дуже важко переживати усе це. Я дуже сумую, навіть якщо пройшов усього один день... Ця людина справді дуже важлива для мене, але мені слід звикнути до цих обставин та повернутися до звичного життя. Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Співчуваю вашому розставанню із подругою. І тому, що ви переживаєте ці важкі емоції.
Де ваші батьки? Чи є змога залучитися їх підтримкою?
психолог онлайн
Шановний (на) nik798!
Зрозумілий ваш розпач з приводу відїзду вашої близької подруги.
Проте вона жива, здорова, може, опИниться у більш безпечному місті. Тож за неї можна лише порадіти.
У вас - наскільки безпечне місце, де ви зараз знаходитеся? Чи є вам чим зайнятися цікавим та корисним? Ви можете використати цей час тимчасового розставання із користю для вас та ваших стосунків. Якщо вони глибои та справжні, то нікуди вони не подінуться.
Можно продовжувати спілкування онлайн. Можна переписуватися, ділитися усім, що відбувається у вашому житті. В той самий час ви можете максимально урізноманітнити своє життя, щоб було про що цікаве розказати своїй подрузі наступного разу у контакті.
Не до кінця розумію, у чому полягає трагічність ваших переживань.
Ви пишете:
цитата:
мені слід звикнути до цих обставин та повернутися до звичного життя
що звучить, начебто ви почуваєтеся постраждалою. Але нічого ж не сталося трагічного настільки, що неможна повернути у зворотному напрямку. Життя продовжується. І ставитися до нього, як до фатального вигину долі, звісно, можна, але це витягує дуже багато сил. Тому чому б не подивитися на таку ситуацію, як на виклик, пригоду, квест?