Що відбувається з батьком?
Добридень ,
Все життя мій батько був тираном з агресивним характером, але в той же час переконаний у своїй геніальності . Говорив , що любить мене , що я найкраща , але постійно застосовував фізичне і моральне насильство. Він не алкоголік і не курить , працює в середньому бізнесі, є вища освіта , Я просто не розумію , чому така людина абсолютно ненормальний , ще він моторошно релігізен, хоча не дотримується взагалі заповідей .Мені просто пощастило, що зі мною весь час була мама. Роки три тому я від неї дізналася, що коли мені було п'ять, то мама хотіла розлучитися , а батько пригрозив їй , що він забере у неї дитину ,а її відправить до психлікарні.
Я намагаюся просто з ним не мати контактів , але іноді просто доводиться . У минулому році він намагався мене переконати в тому , що він - дух , Земля вміє дихати і розширюється , що його бабка - чаклунку , яка смокче життя з кішок , що він вміє пересилати думки на відстані. Тоді я до жаху злякалася - ніколи мені так не було страшно , що з рідною людиною таке відбувається. З мамою у них давно немає ніякої любові , але він постійно її ревнує і не пускає майже з дому. Зараз же мати не може піти від нього, адже їй ростити ще мого молодшого брата , а у неї самої просто не вистачить грошей-вона простий бухгалтер з мізерною зарплатою. Так ось , нещодавно вона дзвонить вся в сльозах і каже , що помер наш кіт . Мама каже, що вони занадто мало у нас чомусь живуть і сказала батькові , що не хоче більше тварин вдома , адже дуже боляче, коли вони помирають кожні 2 або 3 роки, а батько сказав , що ми будемо брати все одно нового кота. Мама в розпачі не розуміла, навіщо, а батько сказав , що вони вмирають, щоб наша сім'я не хворіла . До тремтіння ці слова просто довели і мене, і маму. Невже він такий бездушний? Раптом це взагалі він їх бідних вбиває!
Скажіть, будь ласка, чи можна йому якось допомогти? І що це з батьком, якась шизофренія або що це?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую вам, вы родились в созависимой деструктивной семье. Ваш отец тиран, ваша мама жертва, вы вероятно играете роль спасателя. Это не здоровые отношения, которые тянутся начиная с вашего рождения.
"Мама в розпачі не розуміла, навіщо, а батько сказав , що вони вмирають, щоб наша сім'я не хворіла . До тремтіння ці слова просто довели і мене, і маму. Невже він такий бездушний? Раптом це взагалі він їх бідних вбиває!
Скажіть, будь ласка, чи можна йому якось допомогти? І що це з батьком, якась шизофренія або що це?"
Почему именно эта ситуация с животными начала вас беспокоить? Ведь наверное было много схожих?
Вряд-ли вы можете помочь взрослому человеку, если он её не просит и не считает нужным меняться. В этом случае есть только смысл работать над своей сепарацией от родителей, желательно с психологом, и в длительной терапии.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Доброго дня, Сашо!
цитата:
У минулому році він намагався мене переконати в тому , що він - дух , Земля вміє дихати і розширюється , що його бабка - чаклунку , яка смокче життя з кішок , що він вміє пересилати думки на відстані.
На моє переконання, в поведінці батька є всі ознаки психічного розладу. Більш детальну діагностику зможе провести лікар психіатр. Отже йому потрібне повноцінне лікування, скоріш за все з використанням фармпрепаратів. І, звісно, це зовсім не Ваша справа.
цитата:
Скажіть, будь ласка, чи можна йому якось допомогти?
Йому навряд чи. А от собі - дуже актуально.
Скажіть Ви зараз живете з батьками? Чи є у Вас можливість відокремитись від них і жити самостійно?
Саша, ще цікавить, чому поставили позначку країни варвара поряд із власним їм'ям?
Доповнення від автора
Дякую за відповіді! Я сама з України, але зараз перебуваю в росії, тому прапор автоматично ставиться
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Саша, так, це дуже схоже на психічне захворювання - з манією величі, надцінними ідеями тощо.
Батьку може допомогти тільки медикаментозне лікування, але ж навряд чи він на нього погодиться.
А для Вас, як і для Вашої мами бажано не тільки жити від нього окремо, а й взагалі поменше із ним спілкуватися.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Скажіть, будь ласка, чи можна йому якось допомогти?
Саша, ви навіть зараз думаєте не про те, як собі допомогти. А як допомогти зрілій дорослій людині, яка не просить допомоги. Для нього все нормально. А от те, що ви переживаєте, маючи такий досвід стосунків у родині, то на це варто звернути увагу. Сформувати свої межі, своє бачення, чого потребуєте саме ви. Исправлять другого человека - це заняття, що не має під собою здорової перспективи.
Доповнення від автора
Дякую за вiдповiдi!