Мій хлопець робить дивні речі
Доброго вечора)Для початку скажу що я з західної України,не знаю чому сайт визначив шо я з р*сії. Знаю шо психологи порад не дають, але прошу,допоможіть розібратись.Мій хлопець якому 19 років, хороший,турботливий,дбайливий, і взагалі в нього багато хороший якостей, але також є речі ,які мене іноді в ньому лякають, точніше ситуація ,яка недавно трапилась. Справа в тому шо він з сім’єю в дуже близьких стосунках, і їхнію бабусю з приходом старості вони поселили в себе вдома,та щей у кімнаті з моїм хлопцем вона живе,ну я розуміюча і до цієї ситуації поставилась спокійно.Якось ми сиділи разом і він попросив знайти для нього якусь солідну фотографію для резюме на роботу в його телефоні, я шукала,знайшла,показала, все йшло добре, і в один момент він здригнувся, каже «там є фото ,яке тобі краще не бачити» ну я наполягла розповісти, в один момент він каже «там фотографія моєї голої бабусі» (якій на хвилинку 80 з гаком років) я перепитала, спочатку розсміялась ми обоє, це здавалось жартом якимось з його боку, потім я почала серйозніше входити в ситуацію і розпитувати, каже «вона переодягалась і я побачив її голою, і сфоткав».Я запитала про мотив, він каже «не знаю,це було смішно». Тож питання і дисонанс в тому шо мені це капєц як дивно, ну просто в голові такі речі не вкладаються, ну просто якби не пояснювали таке,не вкладається і все.Тримати кілька місяців ту фотку в телефоні, і взагалі надоумити б зробити її, а не вийти з кімнати в такий момент……І тепер питання, юнацький максималізм, незрілість, шо це таке?Чи я зустрічаюсь з озабоченим хлопцем?Допоможіть мені розібратись.З одного боку капєц який хороший хлопець,а з іншого сміється з мемів де людей жорстоко убивають, і робить подібні речі,як з фоткою. (В мене є теорія шо це не виміщена агресія,бо він натура така,шо уникає конфліктів і дуже спокійний,я б сказала надто добрий)І скажіть, в що це може обернутись в майбутньому, характер в якийсь момент може змінитись і він покаже справжнє лице, яке можливо і сам від себе приховує….?¿?¿
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте, Julia!
цитата:
Я запитала про мотив, він каже «не знаю,це було смішно».
Ваш молодой человек ответил на вопрос. Вы не поверили, что ему действительно было смешно?
цитата:
В мене є теорія шо це не виміщена агресія,бо він натура така,шо уникає конфліктів і дуже спокійний,я б сказала надто добрий
Зачем Вам нужны какие-то теории?
цитата:
в що це може обернутись в майбутньому, характер в якийсь момент може змінитись і він покаже справжнє лице, яке можливо і сам від себе приховує….?¿?¿
Чего конкретно Вы боитесь?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ольга Владимировна Паничева
Наталия Горская
Доброго ранку, Julia!
цитата:
З одного боку капєц який хороший хлопець,а з іншого сміється з мемів де людей жорстоко убивають, і робить подібні речі, як з фоткою.
Можна тільки уявити собі, наскільки це протиріччя полишає Вас спокою. А от щодо міркувань його психічних відхилень, чи особливостей характеру, то, вважаю, що мені заочі не варто щось конкретне казати - людину треба бачити, спілкуватись з нею, спостерігати за реакціями та поведінкою. Тим більше робити якісь прогнози.
А що варто Вам? Упевнений, що варто слухати себе і розуміти свої емоції, знаходячись поряд з ним. Ви обов'язково відчуєте, коли його вчинки підуть в розріз з Вашими цінностями та світоглядом. А потім вже вирішуйте, наскільки Вам буде разом з ним прийнятно або навпаки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, Юліє.
Складно спрогнозувати, в що це може обернутись в майбутньому і чи зміниться характер «капєц якого хорошого хлопця» (мені дуже подобається як ви його називаєте)). Також неможливо заочно давати характеристики. Для того, щоб зрозуміти навіщо він це зробив, то, звісно, потрібно спілкуватись з ним.
Постарайтесь не фантазувати, як негативно це може вплинути чи проявитись в майбутньому, а прислухатись до себе зараз, в теперішньому.
психолог онлайн
Щіро і відверто дайте собі відповідь, для чого вам розбиратися у його дивацтвах, та скільки ще дивних речей ви готові про нього дізнатися щоб прийняти для себе остаточне рішення про що....? А також що ви, особисто вкладаєте у поняття "Хороший хлопець"?
психолог онлайн
Добрий день. Ситуація з вашим хлопцем, з вашого опису, як на мене, дивна.
А ви можете поговорити з ним про це ще раз. В прямій розмові, зазвичай, можна знайти необхідні вам відповіді, якщо чути те, що відповідають.
психолог онлайн
Julia, погоджусь із колегами, слухайте себе в першу чергу.
Яким би не було пояснення хлопця, всередині Вас є точна відповідь, чи є це для Вас прийнятним.
Особливо щодо сміху від сцен насильства.
Не приглушуйте свої відчуття, не перекривайте їх вашим "хороший хлопець ".
Він може бути дбайливим до Вас, але його принципи щодо важливих в житті цінностей можуть бути геть іншими, ніж для Вас є нормою.
Дивіться на нього "відкритими очима", наскільки це можливо.
Можете поспілкуватися з ним на теми, де Вам здається, що є певний "перекос ", але не про нього і Вас, а дещо віддаленно. Наприклад обговорити фільм, або ж якусь історію з чужого життя.
Якщо всередині людини є жорстокість, вона проявиться в коментарях, оцінках тощо.
Якщо гола бабуся це "смішно "- ну, навряд чи тут можна казати про якусь глибину особистості, можливо ваші ідеї щодо його поверхневої доброти і близькі до реальності (
Дисонанс-тут скоріш не в тому, що його різні сторони дисонують. А в тому, що його ОБРАЗ, який є у вашій уяві НЕ співпадає з реальним хлопцем.
Пізнавати важливо реального хлопця, прислухатися до своїх відчуттів, не поспішати.