Тривожність
В мене постійні страхи і тривоги без видимих на це причин. Я завжди відчуваю, що відбудеться шось погане. Я не можу знайти собі місця. Постійно кожного дня в мене повно причин для переживання, хоча по факту вони можуть бути просто вигаданими і я це розумію. Мені потрібно завжди мати біля себе близьку людину і я повинна завжди відчувати, що я їй потрібна. Якщо я хоч трохи сумніваюсь в цьому, то просто ні про що інше думати не можу. Так само мені завжди важко приймати рішення і я 100 різних людей запитаю, а тоді вже якось вирішу. Якось можна від цього позбутись?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
цитата:
Постійно кожного дня в мене повно причин для переживання, хоча по факту вони можуть бути просто вигаданими і я це розумію.
Доброго дня! дуже добре, що ви усвідомлюєте, що причини для переживання можуть бути просто вигаданими. Що робити? Візьміть одни з страхів та оцініть, яка вирогідність, що це відбудеться?
психолог онлайн
А знаєте, у цьому навіть є свій позитив. Ваші тривоги навіяні нав'язливими думками. Декарт казав: "Я думаю, отже, я існую". Тварини реагують на реальні сигнали небезпеки, які сприймають через органи відчуття із зовнішнього світу. Людина, завдяки розвиненому мозку здатна абстрактно мислити і продумувати заздалегідь всі можливі і неможливі види небезпеки, які здатна створити її фантазія. Не завжди це погано, адже те що ми з Вами спілкуємось зараз через інтернет є результатом абстрактного мислення, коли людина може придумати і спочатку створити у своій уяві, а згодом вже насправді те, чого раніше не існувало, як, наприклад, інтернет.
Але цей дар може бути справжнім прокляттям, якщо перетворює Ваше життя на пекло.
"Так само мені завжди важко приймати рішення і я 100 різних людей запитаю, а тоді вже якось вирішу. Якось можна від цього позбутись?" - Звичайно, але не на раз, два.
Потрібна серьозна робота над собою у взаємодії з психологом і іншими спеціалістами. Але насамперед Ваша готовнісь і все буде добре)
психолог онлайн
Можна, на індивідуальній психотерапії з психологом.
Це прояви дитячої залежної (від дорослих) позиції, на якій Ви чомусь застрягли. Мабуть були для того якісь причини - але бажано їх пропрацювати, щоб звільнитися від такого зв'язку своєї поведінки та переживань в дитинстві.
А також підсилити своє "Я", яке поки що доволі слабке і напрацювати сильну дорослу позицію.
психолог онлайн
цитата:
В мене постійні страхи і тривоги без видимих на це причин. Я завжди відчуваю, що відбудеться шось погане. Я не можу знайти собі місця.
Треба усвідомити, що наведене вище - це ніщо інше, як Ваш звичний інструмент задля
цитата:
Мені потрібно завжди мати біля себе близьку людину і я повинна завжди відчувати, що я їй потрібна.
!!!!!!!!!!!!!
Вам, судячи з усього, важко перебувати наодинці, тому потрібен рятівник, опора, аби стало трохи спокійніше.
Тож, проблема в недоформованому почутті самоцінності та здорової автономії, які забезпечують адекватне існуванні людини в соціумі.
цитата:
Якось можна від цього позбутись?
Звичайно. Треба сформувати адекватну самооцінку, усвідомити свою унікальність та напрацювати досвід самостійності.
Запропоную для почтку відео - "УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
А ще - "ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653Ответ отредактирован автором 05-08-2022 15:37:01