Як вчинити якщо хворієш психологічно довгий час і людина поряд з тобою нещасна.
З дитинства маю слабку нервову состему тому робив все щоб усе вигляжало інакше.Психологічно на моїх очах хворіла мати, довго, для когось би обійшлося а я окр заробив вже в 12. Робив на нормальні роботі але ...мої переконання не співпадають з можливостями. Ніяк. Потім зрозумів що з таблнтками я ніби і людина повноцінна (а не з купою тревог та страхів) хоча то було баловство.Все стало куди серйозніше після 30, я мав поп-рок группу, і писав дуже гарні змістові пісні. В 32 взяв курс флуоксетина і ноги ходити перестали (потім есцеталопрама та ставало тільки гірше). Відмовився від бупрену що приймав. Я міг дійти до кухні максимум пів року. Та питання не в мені. Біля меня є любляча жінка яка хоче бачити мене колишнім, нормальним, без депрессій і нервів. Людиною яка до чогось йде, а не тікає від чогось. Я роблю її нещасливою бо: хворію, болі в ногах нестерпні, часто впадаю в депрессї, нічого не хочу, ну і звісно пью то алкоголь то снодійне пачками. Періодично звичайно. Я хочу залишити жити її у власній квартирі, щоб вона була забезпечена житлом, а сам... Думаю піду пошукаю світи покраще. Мрію і сподіваюсь що зможу. Цього звісно не кажу. Що мені робити? Залишиться - буде хворіти разом зі мною, я вже бачу зміни у її стані подеколи. Продати житло та віддати гроші їй теж відмовляеться. Каже як прийшли так і піду, нічого мені не треба. І якщо я зроблю що мусив ще років 4 тому буде так як вона каже. Я знаю. А вона сирота, зараз ебуча війна, в неї навіть родичів надійних немае. Отаке..
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Bulgakov, Ви для того приходили в цей Світ, щоб так з нього піти?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
ЯК ВЧИНИТИ ЯКЩО ХВОРІЄШ ПСИХОЛОГІЧНО ДОВГИЙ ЧАС І ЛЮДИНА ПОРЯД З ТОБОЮ НЕЩАСНА
І другий важливий момент (саме другий, не перший, перший - вище, тому що Ви з дитинства звикли себе відставляти на друге місце і жити тільки заради когось - спочатку заради мами, тому і ОКР заробили).
Запитайте в неї? Як їй і чому саме так буде краще? Знайдете сміливість чесно їй розповісти про свої бажання піти у кращі світи (типу кращі)?
цитата:
Біля меня є любляча жінка
Як же Вам підфартило! Не в багатьох вона є, а Вам була дана - з якої нагоди?
цитата:
яка хоче бачити мене колишнім, нормальним, без депрессій і нервів. Людиною яка до чогось йде, а не тікає від чогось.
Це вона сама Вам про це сказала, чи просто Ви собі надумали? Приписали їй свої думки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Що мені робити?
Починайте працювати з психотерапевтом.
цитата:
ЯК ВЧИНИТИ ЯКЩО ХВОРІЄШ ПСИХОЛОГІЧНО ДОВГИЙ ЧАС І ЛЮДИНА ПОРЯД З ТОБОЮ НЕЩАСНА.
Та людина має своє рішення залишатися поряд з вами. Ви не цінуєте її вибір?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я роблю її нещасливою бо: хворію, болі в ногах нестерпні, часто впадаю в депрессї, нічого не хочу, ну і звісно пью то алкоголь то снодійне пачками.
Але ж вона з Вами. То, напевно, це її вибір. Правда, хто зна - свідомий чи ні.
Які у Вас почуття до цієї жінки?
цитата:
Думаю піду пошукаю світи покраще. Мрію і сподіваюсь що зможу.
І де ці світи, може, підкажете?
цитата:
Цього звісно не кажу.
Хіба не довіряєте? Або боїтесь спричинти біль?..
цитата:
Що мені робити?
Дивне питання, як на мене. Що робити? - ЗЦІЛЮВАТИСЬ!!! Звертайтесь до нормальних фахівців, отримуйте адекватне лікування, підтримку і допомогу на шляху змін.
психолог онлайн
Добрий день. Ви пришите, що часто в депресії. Якщо коротко, то в депресії є три голови: біологічна — розлад нейромедіаторів у мозку, психологічна — нездатність відстоювати свої межі, і соціальна складова — відчуженість, самотність, відчуття меншовартості. Без фахівця – вам не розібратися в цьому. Піти шукати кращі світи? Це біг від себе, це не є вихід. Багато людей звикли заглушати свій душевний біль алкоголем. Алкоголізм — це довготривала, прогресуюча хвороба мозку, що призводить до деградації, а у подальшому — до смерті. Але існує кілька методів психотерапії, що демонструють найбільшу ефективність при лікуванні алкогольної залежності. Зверніться до фахівця.