Батьки контролюють і не дають свободу
Це стало для мене проблемою під час вступу в університет , вони впрошували мене залишитись в рідному місті, домівці і обіцяли що їх ставлення як до малої дитини зміниться і що якщо захочу кудись поїхати то відпустять.
Вони завжди хочуть , щоб я їздила весь час з ними, ніби не відчувають довіри до мене, хоча не було підстав на те. Нещодавно захотіла поїхати в інше місто з сестрою, вони навіть не захотіли мене слухати і почали накидувати аргументи типу «Ми теж нікуди не їздили», «Ти в школі їздила на екскурсії»
Сказали що я собі щось видумала і вони вважають що я не права у цій ситуації і мені треба сидіти вдома у свої найкращі роки життя…
Я почуваю себе розбитою і мені дуже соромно , що у свої 20 я повинна стикатись з такими речами, в той час як батьки інших пускають їх і їм навіть не потрібно ні про що запитувати😭.
Я правда не можу зрозуміти в чому причина, вона не хочуть розуміти , що я доросла людина яка має повне право вчитись на своїх помилках, я ніде не завинила, все супер до того моменту коли діло доходить до таких моментів…
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
"Я правда не можу зрозуміти в чому причина, вона не хочуть розуміти , що я доросла людина яка має повне право вчитись на своїх помилках, я ніде не завинила, все супер до того моменту коли діло доходить до таких моментів…"
Здається ви знаєте причину:
"вона не хочуть розуміти , що я доросла людина яка має повне право вчитись на своїх помилках, "
Так, вони дійсно не хочуть щоб ви дорослішали, вам не потрібно шукати в собі причину і провину.
Чому вони не хочуть, це питання тільки до них.
Що можете зробити ви, щоб почати сепарацію від батьків?
Які конкретні вчинки дозволять вам почувати себе самостійною та дорослою людиною?
Доповнення від автора
Для мене це можливість вчитись на своїх помилках, жити так як хочу я і при тому ні перед ким не звітувати
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Ваші батьки не дотримались обіцянки змінити свое ставлення до вас як до"малої дитини". Це дуже вас ображає, бо ви " ніде не завинили". Але чому вони повинні змінювати ставлення до вас? Що змінилось у ваших стосунках? Ви поводите себе як самостійна, відповідальна, доросла людина? Ви готові до самостійного життя? Або вам так зручно?
психолог онлайн
Anna785, з власної волі свободу дають рідкісні батьки, це ідеальний варіант.
Зазвичай свободу не дають і її не заслуговують, її виборюють і проявляють.
А чи готові Ви проявити свою свободу? А чи готові Ви за неї поборотися? І через те зазнати утисків та скандалів від батьків? Як своєрідну платню за право бути вільною. Готові взяти на себе відповідальність за все, що буде відбуватись у Вашому житті? Бо до цих пір відповідальність несли саме батьки і Вам було легко без неї...
Готові?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
вона не хочуть розуміти , що я доросла людина яка має повне право вчитись на своїх помилках,
Схоже, що так і є. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
вона не хочуть розуміти , що я доросла людина
Взрослый человек не зависит морально и материально от других людей, даже если это его родители.
У Вас есть такая независимость?
Доповнення від автора
Наразі я залежу від них матеріально, тому що вони оплачують моє навчання в університеті і мої щоденні витрати. Проблема в тому, що є тотальний контроль який в 20 років не має вже бути…вони виросли в сім’ях з хорошими і розуміючими батьками , які б з ними так не вчиняли як вони зі мною. Я навіть не можу сісти поговорити з ними на цю тему бо мене просто напросто ніхто не хоче вислухати .
Мої друзі ще у 18 мали можливість кудись поїхати і тд, а я у 20 цього не маю, просто через те, що батьки надто переживають і контролюють. Як мені бути з цим? Це ж не має так бути 🙂
Доповнення від автора
Я не вважаю , що через те що я залежу поки що матеріально , то треба мені псувати життя своїм надмірним контролем.
Я просто сказала , що хочу поїхати з сестрою, а мене навіть вислухати не захотіли, просто тверде «ні» і «не псуй нам настрій, весь час шукаєш собі шось».
психолог онлайн
цитата:
К сожалению, изменить Ваших родителей не получится.
И пока Вы будете зависеть от них материально, они будут диктовать свои условия.
Единственно возможный вариант для Вас - это независимость.
И чем быстрее Вы к этому придете, тем будет лучше для Вас.
психолог онлайн
цитата:
і контролюють. Як мені бути з цим?
Розмова з батьками про це та/або пошук фінансової самостійності.
психолог онлайн
Нажаль для Вас легше понити на сайті про своє нестерпне становище і пожалітися на батьків, ніж напружитись, взяти за себе відповідальність і стати по-справжньому дорослою.
Ниття - це суто дитяча поведінка, а це означає, що Ви поки що не доросла. Поки що.
Робіть висновки.