Як дати правильно свободу хлопцю?
Доброго дня
Мене дратує коли хлопець йде відпочивати з друзями на цілий вечір і не пише мені взагалі нічого, я не витримую і пишу перша, як навчитись його спокійно відпускати і давати йому відпочити?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
цитата:
як навчитись його спокійно відпускати і давати йому відпочити?
А Вы уверены, что действительно хотите его спокойно отпускать?
Или должны это делать по какой-то причине?
психолог онлайн
Добрий день. Ви домовлялися з хлопцем, що він вам пише чи не пише напротязі відпочинку? Чи є у вас можливість /інтерес підти зі своїми подругами на зустріч, коли хлопець відпочиває?
Що ви хочете, щоб він вам написав? Що ви пишете йому?
Доповнення від автора
Так, є можливість відпочивати теж, але на даний момент у нас відносини на відстані і коли він приїжає я хочу, щоб максимально часу ми проводили разом, але одночасно розумію, що в нього є ще крім мене друзі, батьки, робота і я це розумію, але одночасно і нервуюсь через це.
Хочу щоб він писав, для прикладу, що в нього все добре, чим я займаюсь і так далі
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а почему Вы сидите дома и не идёте проводить время с подругами? Это вполне нормально, что у человека есть друзья и свои интересы. Вы живете вместе? Пока Вы живете интересами других людей, а не своими, то Вы будете цепляться за их жизнь
психолог онлайн
Доброго дня. А у Вас самої не виникало бажання відпочити в колі своїх подруг? І як тоді Ви б в колі своїх друзів поводилися по відношенню до хлопця? Чи б звонили йому кожні п'ять хвили, або насолоджувалися спілкуванням?
психолог онлайн
цитата:
але на даний момент у нас відносини на відстані і коли він приїжає я хочу, щоб максимально часу ми проводили разом, але одночасно розумію, що в нього є
Це дещо змінює картину ваших відносин. Знову ж, у вас є домовленість - скільки часу вашого? Як довго ви будете на відстані?
Доповнення від автора
Кожного разу по його приїзду по різному кількість проведеного часу разом, скільки будемо на відстані невідомо, зустрічі в нас плюс мінус пару днів на місяць
Доповнення від автора
Коли я відпочиваю зі своїми подругами, в мене виникає бажання написати йому і запитати як він ( але не завжди) свідомо я це розумію, що коли йдеш відпочивати з друзями, маєш насолоджуватись компанією і спілкуванням, але мабуть це відчуття і нехватка його уваги виникає зараз через ситуацію, що ми не разом, а на відстані будуємо наші відносини
психолог онлайн
цитата:
зустрічі в нас плюс мінус пару днів на місяць
Можливо ваше бажання бути ближче обгркнтоване?
Просто як розділяє ваші скучання ваш хлопець?
Ви з нам говориие про перспективи ваших відносин?
СКІЛЬКИ особисто ви готові бути у відносинах на відстані?
Доповнення від автора
Хлопець також має таке бажання, але в мене воно дещо більше.
Про перспективи звичайно говоримо, він постійно говорить, що цінує наші відносини і має серйозні наміри і вчинками показує що це так, але просто цей факт нехватки уваги мене не залишає в спококої, мені важко перебороти в собі той факт, що ми не можемо проводити стільки часу разом як було раніше, до війни
Доповнення від автора
Точніше не перебороти, а усвідомити і прийняти, що такі ці відносини на відстані, коли не вистачає фізичного і тактильного контакту
психолог онлайн
цитата:
Що вам допоможе в цьому процесі?
Доповнення від автора
Я незнаю
психолог онлайн
цитата:
усвідомити і прийняти, що такі ці відносини на відстані, коли не вистачає фізичного і тактильного контакту
Есть какая-то преграда, которая мешает Вам это сделать.
Иначе Вы не обращались бы за помощью.
Вот с этим и надо работать.
С тем что мешает Вам
цитата:
усвідомити і прийняти
психолог онлайн
цитата:
Я незнаю
Ок. Спробуйте зібрати весь наш діалог по вашій історії, і з цієї точки задати питання психологам.
Доповнення від автора
Як правильно будувати відносини на відстані?
Як не думати постійно про партнера? Можливо зацікавити себе іншими справами, хобі? Бо я відчую себе залежною від цих відносин
психолог онлайн
Стосовно Ваших запитань, є матеріали в широкому доступі, як будувати стосунки на відстані. Задайте в ютюб... Але я б Вам рекомнедувала консультацію з психологом стосовно того, як не думати про хлопця постійно, дати йому свободу і себе також...
Доповнення від автора
Дякую)
психолог онлайн
Я б пропонувала б вам досліджувати, як ви поптрапляєте в залежність у індивідуальній роботі.
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Хочу щоб він писав, для прикладу, що в нього все добре, чим я займаюсь і так далі"
А ви говорили про це хлопцю?
"Як правильно будувати відносини на відстані? Як не думати постійно про партнера? Можливо зацікавити себе іншими справами, хобі? Бо я відчую себе залежною від цих відносин"
Мені здалося, що ваше бажання
більшої уваги і постійно про нього думати, дуже схоже на потребу повністю контролювати дії вашого хлопця. Залежність виникає, коли є невротична необхідність злитися з людиною, бути її часткою і коли МЧ віддаляється, то ви почуваєте себе недобре.
Які відносини у вас з батьками?
Рекомендую вам взяти декілька консультацій, щоб розібратися у собі.
Доповнення від автора
Хороші відносини з батьками
Можливо, що я прив’язана до батьків і так само хочу прив’язати до себе хлопця?