В мене токсичні батьки, я не витримую.. просто не розумію чим я це заслужила(
Це почалось давно, просто раніше я сильно не помічала і не звертала уваги. Мені 15, можливості заробляти у мене немає, я пробувала все, на роботу брати не хочуть, а для інтернет заробітку немає можливості. Мої батьки не хочуть тратити на мене грошей, це можна було б зрозуміти, якщо б я тратила їх направо і на ліво, але вони буквально 10 гривень жаліють на мене. Я забезпечую себе за свої гроші (які мені дарували на свята, та ті які я відкладала замість того щоб їсти у школі) ще від початку літа (купую одяг, засоби гігієни, і тд), але зараз мені прийдеться купувати тепліший одяг, канцелярію і це при тому що мені навіть літній не купили. Фінанси, це не єдина проблема, вони постійно були токсичними батьками і відносились до мене мяко кажучи не дуже. З їхнім відношенням до мене я уже змирилась, тому зараз це мене хвилює найменше. Але я справді не знаю як мені бути далі, я пробувала говорити з ними про це, але вони уникають цієї теми та теми грошей в загальному, в гіршому випадку просто звинувачують мене у всіх своїх проблемах. В додоток у мене соціофобія (проявляється не завжди, та й останнім часом у легшій формі) і одна інтернет подруга. З однолітками мені важко подружитись, вони часто здаються мені дурними або не цікавими, мене ж ніколи не цікавило те що цікавить їх. Я просто надіюсь що все вирішиться і я не суїциднусь.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Виталия Юрьевна Мельник
Доброго вечора.
Співчуваю, що батьки не задовільняють Ваших базових потреб. Адже Ви неповнолітня і маєте право на матеріальне забезпечення від них по закону. Зараз Ви берете на себе роль дорослої людини, забезпечуючи себе сама, але це дуже велике навантаження на психіку в підлітковому віці.
Немає такого "заслужив/не заслужив", тому що ми не обираємо собі батьків, це не наша заслуга або покарання за щось.
Чи є у Вас родичі, які Вас підтримують? Чи можете Ви звернутись по допомогу до шкільного психолога або соціального працівника, щоб обговорити свою проблему?
психолог онлайн
Добрий вечір. Батьків не вибирають, мабуть ви чули такий вислів. І в той же час зростати в умовах, коли немає задоволення нагальних потреб - дуже важко. Скажіть, а чи говорили ви з батьками про цю ситуацію? В чому ще токсичність проявляється? Яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
я пробувала говорити з ними про це
К сожалению, родителей Вы не измените.
Поэтому Вам остается только ждать совершеннолетия и идти на работу, чтобы обеспечивать себя самостоятельно.
цитата:
соціофобія
цитата:
суїциднусь
Социофобия и суицидальные мысли не относятся к компетенции психологов.
С этим Вам надо идти к психиатру в ПНД.
Бесплатную психологическую помощь Вы можете получить у школьного психолога или психологов в ПНД.
В социальных службах психологи могут работать с Вами только с согласия родителей, так как Вам нет 18 лет.
психолог онлайн
Есть ли другие родственники и близкие люди (бабушки/дедушки, тети/дяди, крестные)?
К кому вы могли бы обратиться за помощью?
Как родители аргументируют то, что они даже одежду не готовы вам покупать?
Ваши родители нарушают законодательство, поскольку обязаны минимум до 18 лет (а при учебе в вузе на стационаре до 23 лет) обеспечивать вас всем необходимым. Поэтому вы можете спокойно обратиться в соц.службу и пожаловаться на ситуацию, которая сложилась.