Кризис у відносинах
Доброго дня. Я хлопець, мені 20 років. Знаходжуся у відносинах з дівчиною вже 4 роки і 2 місяці. І як я розумію у нас криза у відносинах.
Все почалося десь в квітні, коли я побачив, що мої почуття почали стихати. Ми проводили час разом, але вже якось ніби не було якоїсь такої іскри, як було до того. Потім вона більше почала спілкуватися з іншими людьми і я вирішив, що хочу більше вділяти їй часу, почав випитувати, що їй не вистачає. Відчувався якийсь напряг у відносинах, але ніби взагальному все було гаразд. В травні ми відсвяткували 4 роки разом і десь черер 3 тижні, вона сказала, що хоче взяти паузу, тому що вона заплуталася у собі і не розуміє, що відчуває до мене. Домовилися в паузу на тиждень, але на наступний день я прийшов до неї просто поговорити, тому що це було дивно для мене. Вона сказала, що їй треба час і ми на цьрму попрощалися. Через 2 дні нам потрібно було зустрітися по роботі і після того вона мені почала написувати. Вона сказала, що їй спочатку булодобре без мене, а потім вона зрозуміла, що не хоче закінчувати відносини. Ми знову зійшлися, правда довіра була підірвана у нас обох, і якось тоді разом було ніби не погано, але тривожність зберігалася. Пізніше я зрозумів, що мені якось не по собі поряд з нею і попросив день відпочинку, я побув сам, без дзвінків смс і зустрічів, і зрозумів, що сумую, що без неї не те. Потім ми зустрілися і все вроді як було впорядку, я відчуваю поруч з нею спокій, мені комфортно, а в серпні, вона сказала, що до неї знову повернулася тривожність і вона знову заплуталася у собі. Вона заплуталася у своїх бажаннях і мріях. Сказала, що їй добре у цих відносинах, але вона не знає чого хоче далі, а ось ця неопреділеність сильно б'є по мені. У нас у відносинах все більш-менш впорядку, це перша серйозна сварка за весь час відносин. Ми прислуховуємося один до одного, цікавимося, підтримуємо, але іноді з'являється оця тривожність і я вже не знаю, що робити далі. Ми двоє вирішили, що хочемо зберегти ці відносини, але що і як робити не знаємо.
Дякую вам за відповідь
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Ще хотів добавити, що живемо окремо, з батьками, а найближчим часом планували з'їхатися. Часто ночуємо один в одного, але дівчина якось втрачає настрій і стає якоюсь іншою, коли ми ночуємо більш як 2 ночі разом.

психолог онлайн
Добрий день. Ви орієнтуєтеся у ваших відносинах на почуття дівчини? Як щодо вас? Чого вам бракує у відносинах, що цінне?
4 роки - це великий шлях. Тим паче, що ви вступили у відносини дітьми, зараз ви вже майже дорослі). Чи розгляжаєте ви можливість парної консультації? І яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
Так, іноді я забагато хвилююся за почуття інших. Взагальному мене відносини влаштувують, інколи хотілося б більше уваги, але взагальному вони мене влаштовують. В дівчині мені не подобається те, що вона звикла тікати від проблем, бо в неї від дитинства проблеми у сім'ї, а я навпаки, більше схильний говорити і вирішувати все зразу ж. Просто іноді боляче, коли згадую скільки всього ми пройшли і тут зовсім не те, чого рчікували двоє. Питання в мене наступне, як поступити в даній ситуації і чи потрібно разом розбирати наші відносини, чи кожному розбирати себе окремо?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
як поступити в даній ситуації і чи потрібно разом розбирати наші відносини, чи кожному розбирати себе окремо?
У відносинах - двоє. Важливо розуміти ваш контакт, ваші перспективи, цінності, бачити схожість і бачити різність один один одного, у відносинах важливий діалог, те як ми говоримо, чуємо, підтрисуємо один одного. Тобто розбиратися у відносинах варто вдвох, односторонній рух у відносинах призводить до різних деструкцій.
І в той же час, якщо я не розумію себе, не розумію своїх потреб у даних відносинах, не приймаю дії/бездіяльність партнера, то це те, з чого варто починати.
Я чую, що ви звикли перейматися іншими, чую, що вам недостатньо уваги у відносинах, і є біль від того, що очікування не справджуються..
То що ви хочете з цим робити?
Доповнення від автора
Ми зараз перейшли до етапу, коли ми розуміємо, що ми різні люди. До того було щось по типу "ми одне ціле" і тд.тп. зараз ми почали розуміти, що так, у нас є як те, чим ми схожі так і те, чим ми відрізняємося. Для себе я недавно усвідомив, що я не хочу міняти цю людину, є деякі моменти, які не првністю мене влаштовують, але взагальному я перестав хотіти цю людину змінювати.
Я сам людина, яка дуже багато переймається за все і накручує себе. По будь-яких дрібницях в мене вже в голові найгірший варіант. Я дуже довго і часто переварюю слова, що мені сказані. Для дівчини наприклад не проблема щось сказати, забути і не звертати на те увагу, а для мене важливе кожне слово. Мене бісить те, що вона каже мені не накручувати себе, оскільки знає, що я постійно все ускладнюю і пртім через це страждаю.
На майбутнє дівчина не може повністб оприділитися з планами, але з тими що зараз є у нас погляди збігаються. Ми бачимо в чому ми різні і в чому схожі. Ми розмовляємо часто, але дівчина каже, що її втомлює постійно говорити про наші відносини і постійно щось виясняти. Її дратує найбільше те, що я пропоную переглянути все з самого початку, розповісти один одному як ми щараз хочемо щоб ставилися, як краще виражати свої емоції і тд.
Я просто прокручував в себе в голові всі можливі сценарії подальшого розвитку цієї події, і були як і думки про те, щоб закінчити це, так і про те, що можливо ми дійсно не підходимо один одному. Але з часом я зрозумів, що ці відносини важливі для мене і я б зотів їх вберегти. Але так, як я дуже все близько сприймаю, то її ось ці "я не можу розібратися" та "я не знаю чого хочу далі" мене ранять. Вона каже, що зі мною їй зараз добре, але вона не знає чи точно хоче мене як майбутнього чоловіка, каже що запуталася.
А я з одного боку хочу вирішити це все, а з іншого не хочу її діставати постійними розмовами, бо я зразу дуже багато всього навалюю на неї.
І я відчуваю, що після паузи в мене з'явилася прив'язаність до неї, зараз я проводжу час більше вдома і я б здавалося, що писав б їй кожної секунди, що зробив і пробачив б все. А від неї зараз іде холод. З одного боку я розумію як це, тому що недавно сам був на її місці, але зараз я не знаю. Хочу допомогти їй, собі і цим відносинам
психолог онлайн
Вам не здається, що зараз деяку кризу проживаєте особисто ви. І своїми намаганнями розібратися у відносинах, ви здебільшого прагнете розібратися у собі?
Доповнення від автора
Я чомусь не задумувався про це.
Я помітив за собою, що досить сильно змінився за останній рік, я з впевненістю можу сказати, що подорослішав. І можливо дійсно, прийшов час не тікати від себе, а розібратися в тому, що я відчуваю і ким я є. Я почав помічати за собою, що я тепер чимось дуже запалююся, хочу це робити, але через деякий час я це просто кидаю і не маю бажання доробляти справу до кінця. А ще я тільки зараз почав вимальовувати в себе в голові того "себе" якого б я хотів побачити.
Але тоді в мене інше питання, як мені не нашкодити партнеру і відносинам? І як взагалі вибратися з цієї кризи, як і у відносинах так і особистої?
психолог онлайн
Добрый день!
"Просто іноді боляче, коли згадую скільки всього ми пройшли і тут зовсім не те, чого рчікували двоє. Питання в мене наступне, як поступити в даній ситуації і чи потрібно разом розбирати наші відносини, чи кожному розбирати себе окремо?"
Что конкретно вы ожидаете от себя и от девушки в отношениях?
Какую реальность вы не принимаете в отношениях?
Какие чувства испытываете к девушке?
"А ще я тільки зараз почав вимальовувати в себе в голові того "себе" якого б я хотів побачити. Але тоді в мене інше питання, як мені не нашкодити партнеру і відносинам? І як взагалі вибратися з цієї кризи, як і у відносинах так і особистої?"
Уважаемый автор, "жизнь в голове" вызывает очень много тревоги, ведь вы перестаёте находиться в настоящем и теряете контакт со своими чувствами.
Что вы чувствуете по отношению к себе прямо сейчас?
Рекомендую вам найти себе психолога на сайте и разбираться со своими ожиданиями и чувствами.
психолог онлайн
цитата:
Але тоді в мене інше питання, як мені не нашкодити партнеру і відносинам?
Дати більше свободи і собі і партнерці. З повагою ставитись до почуттів і бажань - як своїх, так і її. Вчитись усвідомлювати реальність і не поспішати з розбірками, бо, відчувається, що за цим звичним прагненням стоїть тривога і невпененість в собі.
цитата:
І як взагалі вибратися з цієї кризи, як і у відносинах так і особистої?
Попрацювати індивідуально з психологом, щоби спочатку з'ясувати, якими своїми думками і вчинками цю кризу спричинили. Побачити більш адаптивні і життєдайні моделі задоволення своїх бажань і потреб. Навчитись їх викорситовувати і вбудовувати у власний досвід.
психолог онлайн
Виктория Андреевна Цымбалюк
цитата:
Але тоді в мене інше питання,
Ви бачите, як багато у вас питань?)
цитата:
як мені не нашкодити партнеру і відносинам?
Можливо розділяти відповідальність? І точно структурувати ваші запити?
Рекомендую вам індивідуальну роботу. Мені здається, що з вашою цікавістю до процесів, це буде динамічна робота)
психолог онлайн
Над відносинами, якщо говорити саме про це, повинні працювати обидва партнери. Вам не потрібно весь час з'ясовувати стосунки, але працювати над ними потрібно. З чого саме почати-задайте питання, для чого мені ці стосунки. Що я готовий давати партнерові, і що він вам готовий віддавати в відносинах. Пливти по течії не вийде.
Кожен з вас за чотири роки змінився особисто, тим паче, що ви обидва проходите шлях становлення кожен окремо, і , відповідно змінюєтесь.
Я би рекомендувала вам з дівчиною прийти на семейну консультацію, якщо стосунки для вас обох дійсно важливі.
психолог онлайн
Здравствуйте, Женя!
цитата:
Из личного кризиса выбираются с помощью индивидуальной работы с психологом.
Из кризиса в отношениях - с помощью семейной психотерапии.
Других вариантов не существует, к сожалению, потому что самостоятельно это сделать невозможно.
Доповнення від автора
Доброго вечора. Дякую за відповідь, пройшло трохи часу і я можу сказати, що ми трошки покращили свої відносини. Почали більше слухати і проводити час як разом, так і окремо. Ми зрозуміли, що деякі проблеми зараз переживає кожен із нас, і що проблему потрібно шукати не тільки у відносинах. І я б навіть сказав, що зараз у відносинах все добре, якби не одне але.
У той час, коли вона попросила паузу у відносинах, вона пішля прогулятися з подругою і другом (з якими вона знайома понад 8 років) і вона мені розповіла, що тоді вони сиділи на лавці і він її приобняв. Потім вони ще перед прощанням довго стояли і дивилися один на одного.
Вона мені це все сама розповіла 2 дні після цього всього, але конкретно гризти мене прчало це тільки зараз, коли я зрозумів, що мені з цією людиною добре і я не хочу її втрачати.
Мене постійно тривожать питання: "якщо при перших проблемах вона таке зробила, чи не шукатиме вона заміну, коли знайдуться нові проблеми?", "чому в той час, коли я старався поговорити і щось змінити на краще, зі мною так поступили?" і головне це - "чи не знайдуть мені заміну".
Я не знаю що з цим робити, ці думки часто проскакують в мене в голові, і я не знаю, що мені з ними робити.
Ми домовилися, що до кінця серпня даємо один одному час, щоб зрозуміти, чи ми хочемо бути разом, ми трішки більше проводили часу, їздили в поїздки, більше розмовляли і дійшли до того, що обоє хочемо залишитися у цих відносинах.
Тільки ось та думка "а якщо..." мене тривожить.
Що мені із цим робити? Розбиратися із цим самому, чи говорити про це із партнером?
Дякую за відповідь.
психолог онлайн
"Тільки ось та думка "а якщо..." мене тривожить.
Дякую за відповідь."
Думка "а якщо.." вас тривожить тільки у відносинах з дівчиною, чи вона є звичною для вас в інших сферах життя?
З тривожними думками краще всього розібратися на індивідуальній консультації з психологом.
Доповнення від автора
Тривожність для мене є звичною. Що б у житті не сталося, у мене в голові чомусь завжди з'являються найгірші думки. Ці думки у мене проявляються тільки тоді, коли це пов'язано із близькими мені людьми (близькі для мене це батьки, невеликий круг родини, дівчина та двоє друзів). Коли це торкається моїх знайомих, то я ніколи себе не накручую.
Просто я звик все тримати і обдумувати сам, я ніколи не жалівся на життя, чи щось типу того. Але тепер я відчуваю, що мені погано від тих думок, погано від того, що я все забагато все обдумую.