здоров‛я
Доброго вечора , знайшла сили , набула натхнення і зайшла сюди.
місяць потомув моє життя нагрянули переміни
які залишили нюанси , тяганини з паперами , консультації юристів . Звісно , моментами це виснажувало , то була встряска для нервової системи.
І ось доволі швидко наступив хепі енд , в мою сторону я закрила свої питання, пишалась що так оперативного без чиєї підтримки впоралась і досягла бажаного результату.
А далі... Не знаю чи то накрут , чи того не було мені уникнути.
Через декілька днів мене підкосило моє здоров'я, та ' '' зона організму ''що не турбувало раніше.
День , два , а тепер два тижні як я ходжу по лікарнях, рекомендації лікарів майже безсилі , я виснажена , болить тіло , душевно відчуваю на 70, я більше не жартую як було раніше, а провожу похмурі дні.
І ключове ' розборки ' були щодо матеріального питання, тепер ' інвестиції ' ідуть на здоров'я.
Це якась розплата? Ну я не знаю. Або частково психоматика. Але ..
Мені тяжко зформувати мій посил
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Психолог безумовно не ворожка:) і на питання "Це якась розплата?"- точно не відповість)
Але- є акценти у вашій розповіді які потребують більш глибокої уваги саме психолога, психотерапевта:
- я виснажена ,
- душевно відчуваю на 70,
-провожу похмурі дні.
І це основний запит.
Якщо ваш внутрішній стан не комфортний,гнітючий, ви відчуваєте себе емоційно виснаженою- це вартує уваги.
Щоб відповісти на питання чи психосоматика це, необхідно більше інформації, що турбує на фізіологічному підґрунті і які емоції ви проживаєте.
Раджу обрати пмихолога та попрацювати індивідуально.
психолог онлайн
Вітаю!
"День , два , а тепер два тижні як я ходжу по лікарнях, рекомендації лікарів майже безсилі , я виснажена , болить тіло , душевно відчуваю на 70, я більше не жартую як було раніше, а провожу похмурі дні."
Чому ви пов'язуєте своє самопочуття з ситуацією, яку вирішили? Що значить "безсилі" рекомендації лікарів?
Чи хворіли ви раніше у своєму житті?
"Це якась розплата? Ну я не знаю. Або частково психоматика. Але .. Мені тяжко зформувати мій посил"
Яку конкретну "розплату" ви маєте на увазі? Що ви відчуваєте, коли пишете про "розплату"?
Якщо є хвороба, то її треба лікувати.
Що вас бентежить у цій ситуації?
психолог онлайн
Добрий день. Про які переміни ви говорите? Що саме ви владнали?
цитата:
Це якась розплата?
Вам є за що розплачуватися?
цитата:
Або частково психоматика.
Схоже на те. На виснаження.
Спробуйте сформулювати ваше запитання психологам сайту.
Доповнення від автора
потребують більш глибокої уваги саме психолога, психотерапевта: - я виснажена , - душевно відчуваю на 70, -провожу похмурі дні. І це основний
---
Перечитала, і дійсно це також той корінь який треба опрацювати.
Яку конкретну "розплату" ви маєте на увазі?
---
Я не зовсім коректно, зі злобою висловлювалась в адресу тих , хто посприяв тому щоб я опинилась в тій тяганині юристи , довідки , відповідні підприємства .
Може і перебільшую і то збіг а не розплата
Якщо є хвороба, то її треба лікувати
---
Цим і займаюсь
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ваша хвороба могла бути викликана будь чим, і стресом, і випадковістю, і генетикою плюс умовами, в яких вона "ввімкнулася", і психосоматикою, і вашим почуттям провини, як "потреба в покаранні".
Важливо , як Ви це трактуєте.
Ви не описуєте багатьох моментів, тому можна тільки певні припущення зробити з вашого запитання.
У вашій "картині світу "з Вами ніби не мала статися така історія (юридична та хвороба).
Ви вважаєте когось "винним " в цьому.
Ви не були впевнені, що впораєтесь, або загалом Ви не дуже вірите в свої сили.
Стосовно отримання допомоги від інших- тут для Вас є певні труднощі (можливо не звикли отримувати, чи не вірите, що хтось допоможе, або ж навпаки, постійно з допомогою, тому не впевнені в своїх власних можливостях, або ще щось, але це питання для Вас "не просте ").
Можливо Ви вважаєте себе в чомусь "винною ", ніби за це може бути "покарання хворобою ".
Ви розумієте, що певні емоції були "придушені", і тому припускаєте саме психосоматику.
Лікарям не довіряєте, можливо є певна установка, що "ніхто в цьому не розбереться ". Скоріш за все тому вони й "безсилі ".
Звичайно, все це тільки припущення, бо інформації мало.
Погоджуся з колегами, ці моменти важливо все ж опрацювати, індивідуально, бо в переписці це неможливо зробити.
Тут скоріше важливо не те, чому хворієте, а те, чому вважаєте, що хвороба це розплата.
Ваші внутрішні установки "керують процесом", їх важливо відшукати, зрозуміти, проаналізувати та за потреби відкорегувати.
психолог онлайн
цитата:
Або частково психоматика. Але ..
Мені тяжко зформувати мій посил
Не все болезни являются психосоматикой.
Все зависит от того, чем конкретно Вы заболели.
цитата:
Це якась розплата?
Такие мысли являются ограничивающими убеждениями, которые будут Вам мешать.
От этого желательно избавиться.
С помощью психолога.
психолог онлайн
Станіслав Олександрович Русол
Віталій Вікторович Бондарчук
цитата:
Мені тяжко зформувати мій посил
Тому несіть усі свої складнощі до психолога. Виговорюйтесь. Так і він Вас краще зрозуміє, і Ви себе - теж.
Психолог поставить додаткові питання, з'ясує багато моментів, які на сьогодні виглядають розпорошеними, аби відтворити загальну цілісну картину Вашого сьогодення. Він також допоможе сформулювати запит для подальшої роботи. Саме таким чином потаємне і не проявлене стане очевидним і зрозумілим.
Доповнення від автора
Моє життя тримається на стресі. В останнє я була на цьому сайті 16 числа , сьогодні неділя питання здоров'я так і залишилось, як я хочу прокинутись здоровою ! Може мені переключитись на рутинні речі : прибирання , піти прогулятись , зробити щось корисне для себе
психолог онлайн
цитата:
я була на цьому сайті 16 числа , сьогодні неділя питання здоров'я так і залишилось, як я хочу прокинутись здоровою
Каким образом Вам могут помочь общие рекомендации на форуме?
Если в Вашем случае нужна индивидуальная работа с психологом, если это психосоматика.
Или лечение, назначенное врачами, если есть просто болезнь, без психологического компонента.
психолог онлайн
цитата:
Може мені переключитись на рутинні речі : прибирання , піти прогулятись , зробити щось корисне для себе
А спробуйте. Чи зможете?
психолог онлайн
Прокинутись здоровою- це по суті казкове вирішення питання, досить дитяче.
Ви поки що не розібрались з хворобою, не зрозуміли що вона для Вас, які ваші внутрішні зміни несе, тому так просто навряд чи вона піде.
А якщо й піде, то може повернутися, бо "щось пішло не так", а що саме Ви так і не зрозуміли.
Переключитись можна , але для чого?
Все залежить від проблеми, якщо Ви просто переключитеся, то це не вирішить її.
Можливо в такому переключенні і буде рішення, наприклад, якщо це викликано нав'язливими думками.
Але якщо ці думки викликані хибними установками та руйнуючим впливом на нервову систему вашого способа життя або мислення, то не вплинувши на нервову систему та не розібравшись з установками Ви знов опинитесь у подібній ситуації.
Поки що , виходячи з того, як Ви дієте тут на сайті, можна припустити, що Вам не хочеться ні в чому розбиратися , можливо через втому від попередніх зусиль.
Ви можете робити це в своєму темпі, як відчуваєте. І якщо натепер хотілося б відволіктися за допомогою "рутинних речей "- чому б ні. Робити те, що хочеться - завжди додає ресурсу.
Просто важливо пам'ятати, що це тільки процедура відновлення, але не вирішення проблеми.