депресивний стан
добрий день. останні декілька місяців(3-4) я постійно відчуваю апатію і повну відсутність бажань будь-що робити. постійно хочу спати, відсутній апетит і постійно нав'язливі думки. останні три тижні цей стан погіршився і якщо раніше я ще могла хоч щось робити, то зараз все частіше важко навіть просто піднятись з ліжка. такий стан періодично повторюється через деякий час з проміжками, коли я почуваюсь добре. дайте, будь-ласка, поради, що з цим можна зробити. йти на очну консультацію до психолога немає можливості, тому що батьки такої думки, що це все дуризм. такі періоди впадіння в хандру присутні в моєму житті вже 5 років після колись пережитого тривалого інтенсивного стресу.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго!
цитата:
йти на очну консультацію до психолога немає можливості, тому що батьки такої думки, що це все дуризм
Якщо дуризм, Кім, то дійдіть нарешті хоча б до психіатра, візит до лікаря батьки ж не вважатимуть за дуризм?
Тому що дуже схоже на циклотимію в кращому випадку. Потрібне медичне спостереження та лікування у психіатра. Психолог вже буде потім, якщо лікар порадить.
психолог онлайн
доброго вечора! дійсно по Ващому опису схоже на депресивний стан. такий стан не виникає сам по собі, він має свої причини.
але чому Вас зупиняє саме думка батьків? пережитий стрес якось по'вязаний з вашими батьками?
добре було б пропрацювати Ваш інтенсивний стрес, що мав місце 5 років назад. це спільна робота з психологом не на один сеанс.
психолог онлайн
Вы описываете физические симптомы, которые чётко вкладываются в портрет депрессии. При этом уверенно отмечаете их ухудшение со временем. С этим к врачу! Не затягивайте дальше визит к психиатру, лучше не станет и само не пройдёт. Вы ждёте уже не один год. Поставьте себя в центр своей жизни вопреки мнению родителей. Психотерапия точно понадобится, но уже после консультации врача. А встречи с психологом в нынешних реалиях не обязательно должны проходить очно.
психолог онлайн
Такий стан, який ви описали схожий на депресивний. Якщо вам є повних 18 років, то ви і без батьків можете звернутися до психолога+психіатр . Є очні консультації, є онлайн консультації.
Кожен стан має свої причини, в яких вам допоможе розібратися психолог.
Ходити до психолога на сьогоднішній день, є абсолютною нормою.
психолог онлайн
Добрий день. Вам раджу звернутися до психолога, моджливо і на консультацію до психіатра. вам 20. До чого тут "дуризм" батьків?