Не можу остаточно наважитися ....
Щоб зробити ' чистку ' друга мужчини у соц мережі. Здається віртуальний світ , натиснув кнопку і все. А скільки таких що в соц мережах мають статус ' друзі ' а в дійсності незнайомі , а так один в одного для цифри певно.
Моя ситуація складається наступним чином що в дійсності МИ з ним знайомі . І навіть на певному етапі ми імпонували один одного, було все для розвитку стосунків , було спілкування не лише онлайн.
Але напевно великий проміжок часу неактивності що у віртуальному що в реальному часі свідчить про те що пора завершувати такий хід справи.
Моя інтуїція пвдсказує що в нього також ці думки , хтось перший має це зробити. Крайнє повідомлення було від мене зі словами підтримки ще а лютому в зв'язку з війною ...зараз минуло півроку і то повідомлення так і є крайнім чи може останнім.
Головне що за ці півроку не було більше і інших рухів
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня
Уточніть, буд ласка, ваше запитання до психологів.
На скільки я зрозуміла, у вас в соцмережах є чоловік, з яким ви раніше спілкувалися онлайн і особисто. Зараз вже довгий час не спілкуєтеся. Він вас не діймає жодним чином. То з якою метою ви хочете робити якусь «чистку».
Чим конкретно вам мішає його імя в списку ваших друзів?
Загалом, соцмережі ваші, тож і ваша справа, кого додавати в список друзів, кого видалити чи заблокувати. Але важливо розібратися, чому для вас ця справа має таке велике значення і як об’єктивно повпливає на ваше життя, якщо ви цього чоловіка видалите в соцмережах?
психолог онлайн
Доброго дня!
"Але напевно великий проміжок часу неактивності що у віртуальному що в реальному часі свідчить про те що пора завершувати такий хід справи."
А в чому тоді ваші сумніви?
Що вас насправді турбує у цій ситуації
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
НЕ МОЖУ ОСТАТОЧНО НАВАЖИТИСЯ ....
Не можете наважитись. А хочете? Прагнете чи тільки розмірковуєте, варто чи ні?
Наступне. Очевидно, наважитись щось заважає. Давайте пошукаємо, що саме - страхи? сором? боягузство? бажання зберегти "обличчя"( от якби він першим Вас видалив), Ваш варіант ...?
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
хтось перший має це зробити
Зачем?
Что мешает оставить все, как есть?
психолог онлайн
Вам варто розібратися спочатку в своїх почуттях.
Поверхнево ніби тут і не треба нічого "виправляти", ніхто нікого не образив, не підвів.
Так собі потроху йде спілкування.
Ніби не має сенсу щось "остаточно вирішувати".
Але всередині Вас є така потреба.
Якщо б Вам справді такі "стосунки "набридли, то Ви б просто зупинили це спілкування.
Маю припущення, що Вам важливо було б відчути, як все це бачить той чоловік.
Чи хоче продовження спілкування?
Як до Вас ставиться?
Чи жалкує, що нічого не склалося?
Якщо це все хоч трохи схоже на правду, то Вам варто поспілкуватись з тим чоловіком.
А не казати "ставимо крапку" лише для того, щоб почути його ставлення до всієї цієї історії.
Він може просто погодитись , бо не знає, як то відмотати назад, а не тому, що хоче.
В будь якому випадку, при спілкуванні є шанс прояснити ситуацію та зробити для себе висновки.
Якщо зрозумієте, що він не хоче продовження, то будете мати шанс перестати сподіватися.