Що мені робити?
Мої батьки за кордоном довгий час в мене проблемы зі здоров'ям,в мене поганий психологічний стан,я вже плачу по любих причинах,мені хочеться іноді зробити те що не можна,я переживаю за батьків,за менших братів,мені настільки погано що я хочу плакати і плакати,но стримуючи,що робити?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго вечора. Йдіть, будь ласка, до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер Вашого міста або області. У Вашому віці це вже можна зробити без дозволу батьків. Госпіталізувати Вас не будуть, просто продіагностують і, скоріш за все, випишуть медикаменти. Тому що у Вас, скоріш за все, депресія.
Якщо є змога, попросіть батьків записати Вас ще й до психотерапевта, адже Вам це не завадить.
психолог онлайн
цитата:
що робити?
Если у Вас нет желания обращаться к врачу, тогда попросите родителей найти Вам психолога для индивидуальной работы.
В Вашем случае нужна будет длительная психотерапия, на которую требуется согласие Ваших родных, так как Вам нет 18 лет.