Хочу вбити свою дитину
Народила рік тому. Вагітність - жах, пологи - ніколи знову, материнство - пекло. З перших днів хочу просто придушути цього демона. Як це виправити? Чи краще самій в петлю?
Питання від: ; Вік: 28
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго вечора.
Поки не сталося лиха варто звернутися по допомогу до спеціалістів.
Насамперед лікаря психіатра, психотерапевта.
Варто зрозуміти причини такого несприйняття і агресії до дитини.
Чи є близькі люди разом з вами? Хто міг би вам допомогти у цій ситуації, з ким можна поділитися і попросити посприяти ?
Такий стан і думки не є нормою безумовно, але те що ви шукаєте рішення дуже добре.
Тут багато питань можна задавати ..
І про вагітність і про рік вашого материнства?
Чи хотіли дитину що відсуваєте зараз до неї, на що саме така агресивна реакція і думки..
Хто поряд з вами і чим взагалі наповнення житя.
Але повторюся, варто не гаяти час і звернутися по допомогу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326242 для Ирина Терещенко
Навіть боюсь уявити реакцію оточуючих на моє прохання посприяти зверненню до лікаря очно(живу і маленькому місті, всі всіх знають) Чоловік один раз чув від мене подібне "я її викину з вікна", косо подивився і все. Хоча іноді в підкол мені це згадує. Казала своїй мамі що мені важко - "нічого, всім важко було". Можливо буде достатньо комусь виговоритися ...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326242 для Ирина Терещенко
Чи хотіла дітей? Скоріше треба було, бо всі при нагоді звичайно питали "ну що, коли вже онуки, а то ти немолода", як завжди це буває в родинах з не сильно то сучасними людьми. З чоловіком жили 6 років без дітей, навіть ніколи не уявляли себе батьками, чи були прямі розмови про дитину. Якось нам і так добре було, працювали та жили в своє задоволення. Можливо іноді думки було про бажання завести дитину, але вони були хвилинні
психолог онлайн
цитата:
на моє прохання посприяти зверненню до лікаря очно
В первую очередь Вам надо обратиться к психиатру, чтобы исключить послеродовую депрессию.
цитата:
Можливо буде достатньо комусь виговоритися ...
Выговориться Вы сможете психологу на индивидуальной консультации (очно или онлайн).
Однако этого может быть недостаточно, так как в случае наличия расстройства необходимо будет медикаментозное лечение.
цитата:
на моє прохання посприяти зверненню до лікаря очно(живу і маленькому місті, всі всіх знають)
Существует какая-то сложность поехать в крупный город к врачу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326249 для Светлана Владимировна Киселевская
24/7 з дитиною, щоб поїхати потрібен час якого немає. Та і зробити це непомітно навряд вийде. Дякую
психолог онлайн
цитата:
Вам нужна помощь, поэтому думайте, в первую очередь, о себе.
С ребенком могут посидеть Ваши родные. И скрывать свою поездку к врачу необязательно.
Ребенку нужна здоровая, уравновешенная и любящая мама.
Если Вы не начнете решать проблему сейчас, со временем все будет только усугубляться. Особенно, если у Вас послеродовая депрессия.
А работать индивидуально с психологом Вы можете онлайн и даже быть вместе с ребенком во время консультации.
психолог онлайн
Обратитесь к психиатру онлайн. Это и спокойнее вам будет.
Не обращаться за помощью не вариант.
Скорее всего у вас послеродовая депрессия, а в этом состоянии может дойти и до беды.
Жаль, что ваш муж и родные не поддерживают.
А потом читаем про несчастные случаи, когда мама в окно с ребенком вышла или его выкинула.
Помощь вам нужна и поскорее.
А стыдиться нечего - депрессия это болезнь. Никто ж не стыдиться воспаления аппендицита или желчного пузыря. В период беременности огромная гормональная перестройка идет и не всегда так, как хочется. Поэтому вашей вины тут нет.
Ну и плюс после психиатра хорошо бы обратиться за помощью к психотерапевту, чтобы разобраться в том, как вы живете, какие отношения с мужем, был ли желанным ребенок, какие обстоятельства его рождения, как можно наладить свою жизнь и выйти из нынешнего состояния.
Это тоже можно онлайн
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Добридень. Ви пишете про страшні свої думки та стан. Вам дають поради, але Ви їх відштовхуєте. І що далі? Вихід завжди є. Він вам потрібен? Я бачу що ні. З допомогою можливо налагодити своє життя та покращити свій психоемоційний стан... Жити радісним життям насолоджуючись материнством.
Ви просите про допомогу потім не сприймаєте її, чому?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326263 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Де знайти психолога онлайн?
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
На даний момент вам потрібен саме психіатр, в тому числі і онлайн, а вже після цього психолог, психотерапевт.
Потрбуйтеся про себе зараз,щоб уникнути великої біди для себе і дитини.Тут немає чого соромиться, якшо вам потрібна допомога, а виходячи з вашого повідомлення вона дуже потрібна, варто її отримати будь яким можливим шляхом.
психолог онлайн
цитата:
Де знайти психолога онлайн?
Вы сможете найти психолога на этом сайте. Почти все специалисты принимают онлайн.
Только вначале Вам все же надо обратиться к врачу.
Если есть депрессия, то без медикаментозного лечения, работа с психологом не даст никакого результата.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Добрий день. Консультація психіатра і індивідуальна робота з психологом терміново.