прив‛язаність
Доброї ночі
Хочу поділитись..
Маю одного знайомого не все життя, ну так протягом декілька років.
І ці всі роки майже не пересікались , а якщо так і було то на рівні '' добрий день '' та '' допобачення '' . І то історія з добрий день '' та '' допобачення розпочалась з того що я працювала адміністратором в одному закладі а він був відвідувачем. І на цьому ніби можна ставити крапку. Тому що його сприймала як знайоме обличчя , через спільних знайомих і т.д
Але життя цікава штука . Не знаю як вийшло , ми стали зараз спілкуватись онлайн . Доволі тісно , ніби ці роки і не були на паузі, іноді відверто , стала замічати за собою симпатію до нього і прив'язаність. Тобто він викликав звичку до своєї персони , в якійсь мірі думки заповнені ним. Все би нічого ...але він одружений і він це не приховує і в той же час сам же демонструє зацікавленість моїм приватним життям . Навіщо це одруженому ? Хоча в принципі ясно.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Доволі тісно
Це як?
цитата:
Тобто він викликав звичку до своєї персони
Він викликав як саме?
цитата:
Хоча в принципі ясно.
Що вам ясно?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
цитата:
Навіщо це одруженому ? Хоча в принципі ясно.
Если Вам ясно, зачем женатому человеку нужно проявлять интерес к Вам, то какую помощь ожидаете от психологов на форуме?
психолог онлайн
Доброго дня!
Навіщо це одруженому ? Хоча в принципі ясно "
А навіщо це вам?
Якщо вам ясно про нього, то що вас турбує? Яку допомогу очікували від психологів?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Не знаю як вийшло , ми стали зараз спілкуватись онлайн .
Одна цікавинка - Ви не знаєте, як так вийшло. Може, Ви були в трансі? А, може, звикли себе обманювати, бо доросла людина зазвичай може і має дати раду своїм вчинкам.
Так хто з Вас проявив ініціативу? Хто перший написав або зателефонував?
Якщо він, то навіщо, знаючи
цитата:
він одружений і він це не приховує
, пішли на контакт і втягнули себе у
цитата:
звичку до своєї персони , в якійсь мірі думки заповнені ним
?
"ПРИВ‛ЯЗАНІСТЬ" - це Ваш висновок стосовно відносин з одруженим чоловіком. Що з цим бажаєте робити далі? Які Ваші сподівання? На що розраховуєте?
психолог онлайн
Доброго дня! Вочевидь ви писали своє питання вночі і почали його з фрази: «Хочу поділитися». І далі розповіли свою історію переживань. У кінці задали питання, схоже на риторичне: «Навіщо це одруженому?», - і тут же відповіли на нього: «Хоча в принципі ясно».
Враховуючи той факт, що ви поділились своїми переживаннями з психологами у відритому просторі, хочу запитати, чи вдалося вам саме поділитися своїм станом? Чи змінився ваш стан після того, як ви поділились своїми роздумами? Стало вам легше, чи ні? Можливо вам потрібна підтримки, чи допомога?
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
Доброї ночі , вочевидь я знову тут ...вночі ) не знаю чи ще хтось тут буде , привіііт 👋
Продовження...неоднозначне
зараз той мужчина постить актуальне зі своєю дружиною, маючи хоробрість не приховувати від мене, і надалі проявляє до мене інтерес . Думаю якщо з дружиною разом , то тепер він буде обережним 😌
Не суть. Може це такий тип чоловіків яким не вистачає адреналіну, і їх заводить почуття типу " застукали на гарячому "
Я відповідно зробила висновки...