Відсутність бажання
Добрий день, вже десь протягом 10 місяців відсутнє сексуальне бажання та збудженність. Я в стосунках вже три роки, раніше все було нормально. Я підозрюю, що це сталось після того як було багато невдач у цьому плані, хлопець не був впевнений в собі і тому коли я проявляла ініціативу, у нього нічого не виходило, я відчувала себе покинутою й відторгнутою. А зараз у ньому все прекрасно, тепер не можу я. Самі стосунки у нас прекрасні, ніяких інших проблем немає. Саме бажання є, я і зараз можу проявити ініціативу, але в процесі розумію що не хочу. Коли я одна з собою то все нормально. Як порадите працювати з собою? Можливості працювати з психологом зараз нема, але далі я так не можу, секс зійшов на ні, хоча раніше для мене це ніколи не було проблемою
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
цитата:
Як порадите працювати з собою?
Ваша проблема не может быть решена самостоятельно.
Вначале надо обратиться к врачу сексологу для исключения физиологических причин того, что с Вами происходит -
цитата:
Саме бажання є, я і зараз можу проявити ініціативу, але в процесі розумію що не хочу. Коли я одна з собою то все нормально.
И если окажется, что проблема только психологическая -
цитата:
я відчувала себе покинутою й відторгнутою.
тогда работать с психологом в индивидуальном порядке.
А чтобы Вы смогли решить эту проблему в паре, придется дополнительно консультироваться и у семейного психолога.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Соломія Лехіцька
Доброго часу доби!
З таким питанням краще звертатися до вузького фахіфця - сексолога. А якщо загально, то треа додаткова інформація.
Як я розумію проблема сталася на початку повномаштабної війни?
цитата:
Коли я одна з собою то все нормально. Як порадите працювати з собою?
Спробуйте виключити самозадоволення, або звести його на мінімум.
Наскільки Ви відкриті з хлопцем в процесі прелюдії? Чи знає він Ваші зони збудження та як до них торкатися? Прелюдия для Вас достатня чи закоротка?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Николаевна Островерх
Доброго ранку!
цитата:
Як порадите працювати з собою?
Як не прикро зазначати, але мушу - самотужки з цією проблемою навряд чи впораєтесь. Потрібно звернутись до лікаря сексолога, аби він провів якісну діагностику і допоміг врегулювати сексуальне життя.
Можливо, варто звернутись до фахівця разом з хлопцем, адже певні моменти особливо привертають увагу. Наприклад, ось ці:
цитата:
було багато невдач у цьому плані, хлопець не був впевнений в собі і тому коли я проявляла ініціативу, у нього нічого не виходило
Тоді Ви відчували
цитата:
себе покинутою й відторгнутою
А потім у нього стало
цитата:
все прекрасно, тепер не можу я.
Отже, що ж таке дивне сталося між вами, що ваші ролі і стани змінились докорінно на протилежні? За рахунок чого хлопець почав відчувати впевненість в собі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326692 для Наталия Павловна Венглинская
Дякую, проблема з’явилась до початку вторгнення, з хлопцем дуже відкрито про все говоримо, він все знає, прислухається до того як мені подобається, а я просто ніби вимкнута до збудження
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326694 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Просто хлопець у минулому році відпрацював свою впевненість з психологом, от його проблема й зникла. Зараз такої можливості немає
психолог онлайн
цитата:
я просто ніби вимкнута до збудження
Що значить "вимкнута"? Якщо без метафори, можете пояснити більш конкретно як це?
психолог онлайн
Аліна Юріївна Ярова
цитата:
Просто хлопець у минулому році відпрацював свою впевненість з психологом, от його проблема й зникла.
Що Ви знаєте про його процесс "одужання"? Власне, завдяки чому йому вдалося підняти рівень впевненості в собі?
Припускаю, що його невпевненість базувалась на більш активній Вашій позиції. Точніше, блокувалась нею. Таке трапляється. А Ваше лібідо може пригнічувати думка про те, що не Ви, а робота с якимось психологом, розпалила його сексуальний потяг до статевого акту. Звісно, це лише гіпотеза, однак і вона має право на увагу і дослідження.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326723 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Нічого особливо не знаю про його роботу з психологом, знаю що раніше він боявся розчарувати мене, що мені не сподобається секс, й логічно, коли ініціатором була я, то це лише підвищувало хвилювання, я нормально відношусь до того що саме психолог йому допоміг, це я йому порадили звернутись. Саме я ніколи не мала і не маю сумніви що його приваблюю. Просто зараз я ніби підсвідомо не розглядаю його як варіант отримання задоволення, адже тоді все закінчувалося невдачею
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Просто зараз я ніби підсвідомо не розглядаю його як варіант отримання задоволення, адже тоді все закінчувалося невдачею
Що означає ця фраза?
Можливо у вас є той, кого ви розглядаєте як варіант для отримання задоволення?
цитата:
хлопець не був впевнений в собі і тому коли я проявляла ініціативу, у нього нічого не виходило, я відчувала себе покинутою й відторгнутою.
І цей момент цікавий. Знаючи, що хлопець не був впевнений в собі, ви відчували себе покинутою і відторгнутою. Якийсь конфлікт.
Вам рекомендована індивідуальна робота. Знайдіть для себе можливість.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Вже не тільки підсвідомо. Вже свідомо, оскільки проговорюєте те, що відчуваєте і над чим замислюєтесь.
Цікавий момент - Ви ніби застигли на тому своєму стані, коли в сексі були невдачі. Можна сказати, забетонували в психіці 100%-ву невдачу при будь-якому розвитку подій - чи буде хлопець впевнено себе поводити, чи ні. Начебто заблокували свій статевий потяг, розглядаючи хлопця як сексуального партнера.
Мені здається, що відповідь криється на зрізі було "нормально"/стало "ніяк" -
цитата:
раніше все було нормально. Я підозрюю, що це сталось після того як було багато невдач у цьому плані, хлопець не був впевнений в собі
Тож виходить, спочатку хлопець був впевнений і ваше інтимне життя задоволняло обох, за Вашими словами. А потім він чомусь втратив впевненість в собі і все пішло шкереберть.
Так що ж відбулось між вами тоді? Чому це він почав боятись Вас розчарувати в сексі?