У мого хлопця є схильність гея він переглядає гей порно та шукає гей знайомства в своєму браузері
Мій хлопець від мене приховує що має схильність до геїв у наших відносинах все добре крім того що я дізналася в історї пошуку як вирішити цю проблему??
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ви не можете точно знати, що в нього в голові і що саме його спонукало дивитись цю ....
Ви можете зразу з ним поговорити про це, але не факт, що він буде відвертий. Або не поспішати і придивлятись, що буде далі.
Співчуваю Вам, розчарування - це дуже неприємно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326821 для Виталий Викторович Бондарчук
Як мені знайти підхід щоб дізнатися краще та спробувати вирішити?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго дня, найпростіше рішення просто поговори для початку.
Без претензій , істерик, скандалів, а м'яко і довірливо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326823 для Ирина Терещенко
А якщо ця людина не сприймає розмови про проблеми у відносинах як бути?
психолог онлайн
Доброго дня, згідно з досліджень 21% гетеросексуальних чоловіків дивляться гей порно. Чи погано це? Навряд-чи. У кожного в нас є своє поняття сексуального і в кожного з нас є те, що нас заводить. Питання забаганок дуже складна штука і я впевнена у нього є свої причини дивитись гей порно.
Ви сказали, що в стосунках в вас все добре, то що тоді вас чіпляє?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326825 для Ольга Юріївна Петрова
Він не тільки переглядає гей порно а ще шукає гей знайомства я рахую що це не є нормальним проблема сексуального характеру в нас з‘явилася у нас рідко вагінальний секс він постійно хоче анальний якщо я йому відмовляю то в нас немає ніякого
психолог онлайн
Для початку важливо визначитися наскільки саме ця людина важлива у Вашому житті.
Наскільки Ви готові переступити через себе заради любові до іншої людини. І справа тут не тільки саме у цьому хлопці і у даній ситуації, а у Вас, адже ця життєва ситуація у результаті якої Ви звернулися по допомогу до психолога, сталася з Вами невипадково.
Тому насамперед важливо розібратися у собі: хто я? Що я хочу від життя, від стосунків?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326828 для Виталий Викторович Бондарчук
Ця людина для мене найдорожча я хочу вирішити любу проблему якою б вона не була я боюся щось не так сказати при розмові чи навідь як почати знаючи свого партнера він може відреагувати агресивно на те що я тайком брала телефон а значить не маю довіри може просто переключитися обвинуватити мене що призведе до розриву
психолог онлайн
Ви дуже часто використовуєте слово "проблема" якщо уважно прочитати ваші повідомлення.
Спробуйте мене почути зараз:
Для вас це можливо проблема.
Т.як. має місце розчарування у хлопці.
Для Вашого хлопця це може і не проблема- а його внутрішній стан, самосприйняття. Це не злочин і не зрада.
Якщо це дійсно має місце- то це про його життєвий вибір і розуміння себе такого.
Якщо вам ця людина важлива- не варто говорити з позиції "Це проблема що робити"
Спробуйте зрозуміти людину, її інтереси, і те як вона бачить світ і себе.
Не з позиції ваших ображених почуттів, а з позиції його потреб
Доповнення від автора
Я рахую про це мовчати не можна тримати в собі я хочу щоб в цієї людини змінилась думка і в нас були нормальні здорові відносини
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Соломія Лехіцька
Доброго дня!
В стосунках приймають участь дві людини. Якщо одна людина вважає, що проблеми не існує, то й вирішувати вона її не буде.
Проблема є тільки у Вас, навіть В вас. Ви-молода дівчина, яка тільки починає своє життя. Невже Ви уявляли собі кохання між чоловіком та жінкою таким? Ви про це мріяли?
Ви боїтесь сказати щось не те, бо людина стає агресивною. Вас не влаштовує секс, Вас шантажують розривом відносин. Це здорові стосунки?
Як Ви плануєте жити зі знанням, що між Вами та хлопцем може стати інший чоловік?
Що буде з Вами, якщо хлопець остаточно визначиться зі своєю орієнтацією та вибере не Вас?
Ви хочете, "щоб в нього змінилась думка", але це не "думка"-це його внутрішнє відчуття себе. Якщо хлопець вирішить, що він-гей, Ви наврядчи його переконаєте у зворотньому.
Може час подумати про себе?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Соломія Лехіцька
Я розумію, Ваші думки зараз направленні саме на цю ситуацію, тому Вам важко дивитись ширше. Але, разом з тим, варто розібратися у собі, почути себе і усвідомити, що найдорожча людина у Вашому житті це Ви. Ви будете у себе протягом усього життя і варто перш за все любити і поважати себе. Найголовніша проблема саме в тому, що насамперед Ви не любите і не поважаєте самі себе, але шукаєте любові, поваги та порозуміння від іншої людини
психолог онлайн
Зараза ви нажаль не чуюєте думки і поради інших, якщо вони не такі як ви очікували.
"Я рахую про це мовчати не можна тримати в собі" - вам хтось пропонував мовчати і тримати все в собі?)- всі колеги вам запропонували поговорити з хлопцем прямо і відверто..
"я хочу щоб в цієї людини змінилась думка і в нас були нормальні здорові відносини" - як написала моя колега вищє- тут справа не у думці.. а у сприйнятті себе. І якщо хлопець відчуває себе таким то це не можна змінити і чи треба..якщо він у тому щасливий?
Чи хоче він щось змінювати?
Його життя це його вибір.
Ваше житя- це ваш вибір.
Якщо ви розумієте що це не є продуктивними, здоровими стосунками то можливо варто поговорити з позиції дорослих.
Не я хочу..Це позиція дитини.
А в мене є конкретні очікування, потреби і бажання, погляди, принципи життєві, - чи будуть вони реалізовані з конкретною людиною? Чи розділяє ти це? Чи один в нас з тобою вектор руху? Чи почуваю я з тобою щасливою, коханою, бажаною?
Це не про те хороша чи погана людина..
Якщо хлопець гей це не означає що він поганий, .він просто інший.
І має на це право.
Так само як і ви маєте право будувати своє особисте життя з точки зору турботи про себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326838 для Ирина Терещенко
Скажіть будь ласка як розпочати цю розмову які питання задавати
психолог онлайн
Для початку спокійно поговорити про загальний вектор розвитку стосунків.
Гадаю для Вас будуть цікавими і змістовними відповіді на такі питання як:
"Чого ти для себе очікуєш від стосунків "? "Які маєшь бажання і потреби?
Що для тебе важливо у партнері поряд з тобою?
Чи є між нами довіра і щирість?
Чи можеш ти бути зі мною відвертим про свої фантазії, бажання?
Це для початку, щоб принаймні задати певний вектор розмови.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326840 для Ирина Терещенко
Якщо не буде пдтримувати розмову що робити тоді?
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Тоді зробити для себе висновки і подумати що тримає вас поряд з людиною яка не хоче навіть говорити про Вас як пару, ділитися і довіряти.
Доповнення від автора
Я відчуваю що ця людина не впускає мене в своє серце повністю так як раніше йому зробили дуже боляче буди зради і брехня я хочу достукатися і не можу він говорить що любить але я відчуваю що тримає на мене на відстані
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Нажаль, Ви вже прийняли рішення стосовно ваших відносин-бросити все на алтарь кохання. Ви будете боротись, страждати, терпіти за своє кохання до останньої Вашої сльози. Вам краще звернутися на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Ольга Юріївна Петрова
Доброго дня
Схоже ви перебуваєте в нездорових стосунках, які мають ознаки співзалежності.
Вище ви написали, що загалом у ваших стосунках все добре, окрім того, що хлопець переглядає гей порно. Але, як справедливо зазначили колеги, це не головна проблема. Те, що у ваших стосунках немає діалогу, є набагато важливішою проблемою. Тому що немає шансів вибудувати здорові стосунки, якщо не обговорювати і не вирішувати труднощі.
Справа в тому, що ви і почали пошуки в телефоні, бо вас хлопець повністю в серце не пускає. Якби ви себе почували щасливою і відсували довіру в стосунках, вам би і в голову могло не прийти щось шукати.
Подивіться на ситуацію тверезо. Ви в стосунках з людиною, яка ігнорує ваші сексуальні та емоційні потреби, якої ви боїтеся, бо вона проявляє агресію, з якою не можете поговорити про важливе в стосунках. Це справді все добре, на вашу думку?
Те, що вашому хлопцю раніше робили боляче не має до вас відношення. Це не означає, що хлопець має до вас погано ставитися. Несправедливо, що він вам мститься за дії колишніх дівчат. Якщо у вашого хлопця травма від колишніх стосунків, то він має спершу її пропрацювати, а лише тоді вступати в нові стосунки. Поки він не вирішить з цим справитися, ви жодним чином не достукаєтеся. Як би вам не хотілося зцілити його своєю любов’ю, це, нажаль, не можливо. Ви просто будете йти на щоразу більші поступки і наступати собі на горло, але його ставлення не змінюватиметься.
Ваш хлопець використовує агресію як спосіб маніпулювати вами. Як тільки ви починаєте неприємну йому розмову, він уникає розмови з допомогою крику. Якщо вам важливо поговорити, то не ведіться на це. Скажіть хлопцю, що він може злитися, але ви все одно потребуєте відповідей на свої питання, тому ви дасте йому час заспокоїтися і після цього розмова продовжиться.
А загалом, вам потрібно попрацювати з психологом, щоб навчитися будувати більш здорові стосунки, не бути в залежній позиції.
Доповнення від автора
Вчора я поговорила зі своїм хлопцем і він мене розповів що хотів колись це спробувати що йому це було цікаво але вирішив не робити цього сказав зо це лише в його голові і я хочу запитати поради як з цим бути потрібно йому якісь консультації сексопотолога чи він переборе в собі це сам адже він розуміє що це не є нормальним
психолог онлайн
"Він не тільки переглядає гей порно а ще шукає гей знайомства я рахую що це не є нормальним проблема сексуального характеру в нас з‘явилася у нас рідко вагінальний секс він постійно хоче анальний якщо я йому відмовляю то в нас немає ніякого" - варто подивитись правді в очі, це не тількі в його голові, але й у ваших інтимних відносинах. Можете звернутись до сексолога, але Вашу особисту проблему залежності у відносинах це не вирішить.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
«що хотів колись це спробувати що йому це було цікаво але вирішив не робити» - що означає, хотів колись? Він зараз цим цікавиться, а не колись.
Гомосексуальна орієнтація не є ненормальною.
Якщо ваш хлопець хоче з чимось справитися, він має якесь питання, то хай сам сюди напише, створить тему і йому дадуть відповідь. Бо це його питання, а не ваше.
Бо поки що виглядає, що це ви прагнете настання змін у хлопця і страждаєте від його поведінки. А сам він не особливо хоче щось робити, інакше шукав би допомоги до того, як ви почали розпитувати.
психолог онлайн
цитата:
потрібно йому якісь консультації сексопотолога чи він переборе в собі це сам адже він розуміє що це не є нормальним
Не факт, что для него это является ненормальным, на самом деле.
Тем более, что мужчины - любители анального секса, являются латентными гомосексуалистами.
цитата:
хотів колись це спробувати що йому це було цікаво
Поэтому Вы можете, конечно, заставить его обратиться к специалистам. Но это не даст никакого результата, к сожалению.
Потому что проблема есть у Вас, а не у Вашего молодого человека.
Тем более, что он Вам все сказал -
цитата:
вирішив не робити цього
Но Ваши страхи не дают Вам возможности успокоиться и начать доверять ему.
Поэтому если Вы хотите сохранить отношения и "добиться" перемен, Вам надо работать над собой с психологом в индивидуальном порядке.
А не пытаться изменить Вашего парня извне "насильственными методами".