Не знаю як повернути її довіру
Через війну ми роз'їхались і я мастурбував на аніме картинки, та порнографію. Вона про це знала алр зараз вона згадала про усі випадки які викликали хоча б малу підозру. І тепер я не знаю як повернути її довіру. Я для неї на багато готовий і саме мастурбація для мене не принципова, я від цього відмовився ще літом. Зараз ми думаємо про паузу щоб позбавитися від залежності і потім подумати чи треба ми одне одному, але я дуже хвилююсь з цього приводу. Що усе ж таки це - все. Я реально не думав що це може розцінюватися як зрада, але я їй сказав про це і тоді вона так не реагувала. Чи вірне рішення паузи у відносинах та чи взагалі я вірно поступив по відношенню до неї
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день!
Мастурбація на когось іншого дійсно може розцінюватись як емоційна зрада, але сама мастурбація як факт не має до цього відношення, тому відмова від мастурбаціі заради стосунків звучить трохи дивно, це важливий аспект у психології людини, вміти контактувати з самим собою, пізнання свого тіла (також емоційна розрядка), вам варто це обговорити. Мастурбація може відбуватись на фото/відео дівчини, фантазуючи або одночасно з партнером, якщо це на відстані, є багато компромісів, тільки ви самі можете зрозуміти, що вас влаштує. Таким чином ви станете тільки ближче, адже мастурбація на щось інше дійсно трохи дистанціє людей в інтимних стосунках. Звісно якщо у вашої дівчини є бажання це вирішувати, можливо справа не тільки в цьому? Чому на вашу думку виникають підозри? Чи є інші проблеми в стосунках?
психолог онлайн
Добрий день. Скільки ви разом? Розїхалися - але ви у відносинах?
Чому ви вирішили що вам треба повертати довіру? Мені не зовсім зрозуміло, вона вам про це сказала, чи звідки ця ідея?
психолог онлайн
цитата:
Чи вірне рішення паузи у відносинах та чи взагалі я вірно поступив по відношенню до неї
цитата:
Вік: 16
Психологи не имеют юридического права консультировать несовершеннолетних, даже на форумах.
Поэтому, если Вы хотите получить психологическую помощь, Вам надо обратиться к родителям и попросить их найти для Вас психолога.
Специалист поможет Вам решить проблему в индивидуальном порядке с их согласия.
Доповнення від автора
Мене повністю влаштовує якщо ми це робимо разом, але на той момент, ми що до цього не дійшли через. Щодо довіри, Вона почала зникати тому що я прямо їй говорив про такі речі і згодом через її реакцію я почав "переобуватись" і сумніватись у собі через її реакцію, не міг сказати що я справді думаю, так зараз вона не відчуває себе одною зі мною у відносинах бо не довіряє. На той момент коли я це робив я навіть не думав що це якась зрада і може до такого призвести, якби я вислухав її думку на той момент, і вона сказала б що її це не влаштовує, ми б знайшли компроміс. Але на жаль, проблема не в тому що зараз, зараз у цьому плані усе добре. Вона не може "прийняти" того що було та сприймати мене як людину яка їй нн зрадить. Ми Місяць спілкувались тільки на цю тему, я не міг її заспокоїти, і вона настільки у це погрузилась, що їй здається вона зустрічається зі збоченцем.
психолог онлайн
цитата:
що їй здається вона зустрічається зі збоченцем.
А ви самі себе таким вважаєте?
Доповнення від автора
Ні, я не вважаю себе збоченцем. Для мене це були дрібниці, які я міг запросто не робити якщо б почув її думку з цього приводу, ми б просто напросто знайшли б компроміс.
психолог онлайн
Дівчина , можливо неусвідомлено, перевертає факти з ніг на голову.
Ви настільки відкриті з нею, що навіть розповіли про те, про що багато хто не розповідає.
І це Вам при цьому не можна довіряти?
А кому ж тоді довіряти, якщо не людині настільки відкритій та готовій до діалогу та компромісів ?
Вы НЕ МАЄТЕ багаторазово запевняти дівчину у тому, що Ви "не такий", як вона собі напридумувала.
Бо у вашому вчинку взагалі немає нічого такого, за що можна "втратити довіру", або навіть образитися.
Якщо хочете і далі формувати стосунки з цією дівчиною, то варто виходити на рівень відкритих діалогів, звикати до того, що кожен має свій погляд на речі і в разі, коли виникає непорозуміння, треба не "записувати в збоченці", не мислити шаблонами, а розмовляти і знаходити спільне рішення.
Не треба "перевзуватись ", не треба сумніватись в собі, варто кожному озвучити свою позицію і домовитись.