Не знаю як жити далі
Мені довелося піти зі спорту , це робило мене щасливою. Батьки постійно сваряться (точніше вітчим) я навіть спати не можу нормально, хоча ще якось розвиваюсь. Стала нервовою почуваюсь нещасливою і з дому йшла жах загалом моє життя. Дуже хочу переїхати та якось підтримки і допомоги професіонала
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Добрий вечір.
З чим пов'язаний ваш відхід зі спорту? Які у вас стосунки з мамою? Що таке відбувається у вас вдома, чому ви не можете спати вночі нормально?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326976 для Анна Автондилова
Пішла зі спорту, бо з тренером трабли. Має бути тренування він приходить і думає що все окей, це мені набридло, а ще прогресу не було. З мамою стосунки погіршилися літом(я хотіла пожити в і ншому місті , а мене не пустили, ну і я образилась). Скандали -мама нормально задає питання а вітчим кричить, а ще думки що не так з моїм життям, що я хочу покращень і т. Д.
Доповнення від автора
Тренер не приходить*
психолог онлайн
цитата:
а мене не пустили
цитата:
Вік: 15
В Вашем возрасте родители могли Вас отпустить, только если бы Вы поступили учиться в другой город.
Так как они несут за Вас ответственность.
Если же Вы хотели самостоятельной жизни, то для этого Вам вначале надо морально и материально сепарироваться от них. Что в 15 лет еще сделать нереально.
цитата:
якось підтримки і допомоги професіонала
Психологи имеют юридическое право консультировать Вас (даже на форумах) только с согласия Ваших родителей, так как Вам нет 18 лет.
Поэтому если Вы хотите получить профессиональную помощь, Вам надо просить родителей, чтобы они нашли и оплатили для Вас индивидуальную работу с психологом.
психолог онлайн
Добрий день, Diana07!
Шкода, що так сталося. Я так розумію, що спорт був для Вас віддушиною.
Можливо варте, або повернутися в ваш спорт до іншого(!) тренера, або знайти іншу віддушину (танці, інший спорт).
У багатьох підлітків в цьому віці проблеми у стосунках з батьками. Ви не одна тут. Причину Ваших непорозумінь з батьками треба досліджувати на індивідуальній консультації. І потім дивитися, що слід робити для покращення відносин.