Стосунки,
Доброго дня. В мене останнім часом складні відносини із дружиною. Літом ми з нею сильно посварилися і вже йшло до розлучення, але були на відстані і якось все затихло. Коли ми пр їхали уже на роботу все ніби устаканилося і ніби добре окрім того, що вона попросила про вільні стосунки і не хоче взагалі дітей. Та паралельно спілкується із хлопцем.
Питання від: ; Вік: 29
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго часу доби!
А яке питання до фахівців?
Та замало фнформації.
Скільки років знайомі та скількі років у шлюбі?
Останнім часом - це як довго триває? Можливо перед цим зось сталося?
цитата:
Літом ми з нею сильно посварилися
Через що саме посварилися?
Ця причина була вперше, чи це вже накопичена дрибними питаннями проблема?
цитата:
ніби устаканилося і ніби добре
"утаканилося і "добре" з точки зору Вас чи її?
Та як саме виглядає це "стаканення" - в чому практично воно проявляэться?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Николаевна Островерх
І Вам доброго дня!
цитата:
Коли ми пр їхали уже на роботу все ніби устаканилося і ніби добре окрім того
Вам не здається, що занадто багато "ніби"?
Я вважаю, що за оцими "ніби" ховається явне неблагоплуччя ваших стосунків, зате є димова завіса, на зразок - робимо вигляд, що все нормально. Насправді ж нічого нормального нема. Ви згодні?
цитата:
вона попросила про вільні стосунки
І як відреагували на таке прохання? Що означає для Вас таке незвичне прохання дружини?
цитата:
і не хоче взагалі дітей.
Коли стосунки в площині "ніби", то про яких дітей може йти мова?!
цитата:
Та паралельно спілкується із хлопцем.
Як Ви цього ставитесь? Може, миритесь, на щось сподіваючись? Чи ставите умови? Взагалі Вам прийнятно, коли дружина спілкується з хлопцем на стороні?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Что бы разобраться в вашей ситуации, нужно описать больше деталей. Как давно это началось? как она себя вела до того, как вы поссорились? были ли у вас раньше серьезные ссоры? как вы их решали? и так далее.
При вашем желании вместе с вами проанализируем это ситуацию и найдем варианты решения это ситуации
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327154 для Наталия Павловна Венглинская
Знайомі мы один рік так вийшло що я від першого шлюбу пішов до неї потім одружилися і живемо уже 4 роки разом ранішнюе ми розуміли один одного були на одній хвилі. Але час від часу вона казала що хоче іншого то му що не нагулялася. З її слів, але це було моментами. Ми з нею постійно розмовляли тому я про це і знаю. Но з цим нічого зробити чисто фізично не міг. Я намагався давати нові відчуття, нові емоції. Слухав її скажем так. А конфлікт розпочався на початку літа цього десь у червні. Вона спочатку говорила що я її дістав що я їй не цікавий а коли поїхав до мами своєї вийшла сварка через те що я сказав що сестра мене не обманить вповні спадщини. Після чого вона мені сказала що я мякий і тряпка. Хоча якщо розібратися я не такий. Просто коли іде мова про відносини я дороду ними. Устаканилося напевно з моєїї точки. Тому що перестали сваритися живемо разом і вона біля мене. А їй теж напевно влаштовувало все може спілкуватися з новою люд ною і утримувати увагу від іншого. Як вона казала моя увага то не те то як чоловік. Тоді як ми з нею розмовляли стосовно того що вона з іншим спілкується вона почала розуміти що я таки кращий варіант. Напевно на це я і розраховував коли мовчав що вона почала спілкуватися з ним. Але мене найбільше турбує чи плану вона дітей і в чому причина що вона не хоче її. Тому що коли ми сходилися вона знала що я хочу дутей і дуже сильно. І чи взагалі можливі наші відносини в подальшому
психолог онлайн
Вітаю!
"Але час від часу вона казала що хоче іншого то му що не нагулялася. З її слів, але це було моментами. Ми з нею постійно розмовляли тому я про це і знаю. Но з цим нічого зробити чисто фізично не міг. Я намагався давати нові відчуття, нові емоції. Слухав її скажем так."
Відносини, то насамперед баланс брати- давати. Чи існує він у вашій парі? Як довго ви можете давати і не отримувати?
"Просто коли іде мова про відносини я дороду ними. Устаканилося напевно з моєїї точки. Тому що перестали сваритися живемо разом і вона біля мене. А їй теж напевно влаштовувало все може спілкуватися з новою люд ною і утримувати увагу від іншого.
А вас влаштовує жінка яка живе з чоловіком, і дозволяє отримувати увагу від іншого? Які почуття у вас виникають, коли з вами так проводяться?
"Але мене найбільше турбує чи плану вона дітей і в чому причина що вона не хоче її. Тому що коли ми сходилися вона знала що я хочу дутей і дуже сильно"
Діти, то велика відповідальність.
Ви точно готові планувати дітей з жінкою, яка не хоче дітей? Що дасть вам знання її причини?
"чи взагалі можливі наші відносини в подальшому"
Чим для вас цінні ці відносини? Що ви отримуєте в них?
психолог онлайн
цитата:
час від часу вона казала що хоче іншого то му що не нагулялася
Тобто, ще на початку відносин вона Вам таке казала? Чи на початку шлюбного життя?
Часом не питали, з якою метою вона це Вам каже? Це було попередження, що вона буде гуляти?
Як Ви на це реагували?
Як це сприймали?
Мені не зовсім зрозуміло Ваше ставлення та Ваша реакція на ось це:
цитата:
Вона спочатку говорила що я її дістав що я їй не цікавий... вона мені сказала що я мякий і тряпка.
Як ви, ваша пара, з цим розібралися?
цитата:
перестали сваритися живемо разом і вона біля мене. А їй теж напевно влаштовувало все може спілкуватися з новою люд ною і утримувати увагу від іншого.
- чи правильно я Вас почула - вона вибрали зручний варіант для пошуку іншого чоловіка?
цитата:
Але мене найбільше турбує чи плану вона дітей і в чому причина що вона не хоче її. Тому що коли ми сходилися вона знала що я хочу дутей і дуже сильно. І чи взагалі можливі наші відносини в подальшому
Чому вона не хоче ждітей - це тільки вона може відповісти. А от чи можливі між вами дійсно глибокі взаємовідносини - це питання до обох: чи хоче кожен з вас будувати такі відносини? Якщо моємо відповіді двічі "так" - то питання друге - заради чого я хочу будувати стосунки саме з цим чоловіком\жінкою?
А якщо по-хорошому, то я б радила Вам обрати фахіфця та попрацювати з псизологом. На мій погляд, Вам було б дуже корисним розібратися в собі, щоб мати підставу та впевненність в будуванні взаємовідносин.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
вона попросила про вільні стосунки... Та паралельно спілкується із хлопцем.
цитата:
мене найбільше турбує чи плану вона дітей і в чому причина що вона не хоче її.
Ваша жена попросила иметь с Вами свободные отношения, потому что хочет общаться с другими парнями из-за того, что еще
цитата:
не нагулялася.
А Вас при этом волнует вопрос, почему она не хочет иметь детей?
Если Вы сегодня не измените свое отношение и поведение с женой, то завтра Вам просто не с кем будет иметь этих самых детей, так как есть большая вероятность, что Ваша жена или просто уйдет в загул или же найдет себе другого мужа.
цитата:
вона з іншим спілкується вона почала розуміти що я таки кращий варіант.
Вы не боитесь того, что завтра опять все повторится -
цитата:
конфлікт розпочався... Вона говорила що я ці не цікавий... вона мені сказала що я мякий і тряпка
?
Ведь основную проблему в ваших отношениях Вы так и не решили.
Надеетесь, что дети помогут Вам сохранить семью?
психолог онлайн
Доброго!
Які можуть бути діти, якщо вона хоче ще погуляти? Ці дві речі несумісні.
Й що це за "вільні стосунки" у шлюбі? Це коли кожен спить з ким захоче? Виглядає як якась невідома ще науці форма дивного збочення. В шлюбі, при живому чоловікові поряд...
При таких думках у дружини будьте готові до зрад. Вони неминучі. Й не забаряться.
Тому дарма не розлучилися. Бо нічого не "устаканилося". Це мабуть Вам так хотілося думати, бажане сприймали за реальне. Така форма ілюзії.
Й взагалі, про що можна говорити, якщо за її словами, Ви "не цікавий" і "вона хоче іншого"?