Зникли теми для розмови з дівчиною.
Ми з дівчиною разом більше 4 років,щє з 11го класу (вона на рік молодша)разом вступили до ВНЗ в Польщі,живемо разом,вона навчається і працює я вже закінчив і тільки працюю.Не скажу що ми проводимо багато часу разом але я дуже стараюсь(багато працюю).Останнім часом в нас зникли теми для розмов,я людина більше спокійна вона навпаки більше емоційна,найчастіше вона починала розмову і тд. Тепер вона не хоче проявляти ініциативу а я просто не можу взяти тему для розмови з повітря,що робити і як вирішити?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
Хотелось бы немного уточнений.
"В последнее время"- это как долго?
Почему девушка приняла решение не проявлять инициативу в разговоре? Как она ведет себя в общении с другими людьми, тоже ждет, когда кто-то начнет разговор?
О чем вы разговаривали раньше?
Как Вы чувствуете себя в этой ситуации?
психолог онлайн
Добрий день!
Причин може бути декілька: від проблем у стосунках, які ви ще не помітили (і тоді зникнення тем для розмови як наслідок цих проблем) до особистих проблем у дівчини (апатія, депресія, образа і інше).
Тому краще це прояснити з нею: прямо запитати: "Останнім часом я спостерігаю, що ти нічого не розповідаєш, не починаєш розмову перша ...Мене це турбує. Скажи, будь ласка, з чим пов'язана така зміна твоєї поведінки? Що трапилось?"
І ще заплановуйте обов'язково якісь заходи разом (походи в гості, кафе, кіно, театр, музей, на виставку, можна і просто перегляд фільму разом і його обговорення). Так Ви насичуєте ваше життя враженнями, якими можна ділитися.
психолог онлайн
цитата:
Тепер вона не хоче проявляти ініциативу а я просто не можу взяти тему для розмови з повітря,що робити і як вирішити?
Это является для Вас проблемой?
Вам обязательно надо разговаривать или Вы чего-то боитесь, если не будет разговоров?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку!
цитата:
ЗНИКЛИ ТЕМИ ДЛЯ РОЗМОВИ З ДІВЧИНОЮ
Дозвольте висловити своє припущення, яке може сприйматись як уточнення. Не теми для розмови зникли, зникло саме бажання спілкуватись(!) Воно, до речі, може бути вельми різноманітним - від ритуальних обговорень про погоду, їжу на вечерю, оцінки у навчанні ... до обміну почуттями, бажаннями, намаганням прояснити, власне, те, що відбувається в стосунках. Приклади після трьох крапок - це про близькість, про щирість стосунків і відкритість у спілкуванні.
цитата:
Тепер вона не хоче проявляти ініциативу
На підставі чого Ви дійшли такого висновку: це дівчина сказала чи Ви самі так вирішили?
цитата:
я людина більше спокійна
Часом не плутаєте визначення - спокійна і закрита людина, пригнічена, насторожена, невпевнена в собі?
Розкрити можете, що означає у Вашому розумінні "спокійна людина"?
цитата:
а я просто не можу взяти тему для розмови з повітря,що робити і як вирішити?
Навмисно ніяки теми не сприяють розвитку відносин. Щодо Вашого розгублення - виникає відчуття, ніби хтось спорудив височенний паркан між Вашим розумом і почуттями. Тобто вони живуть окремо(!)
З чим пов'язуєте власну безпорадність?
Невже нічого не відчуваєте? Нічого не помічаєте? Ні про що не хочете сказати? Нічим поділитись? Ні про що не спитати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327198 для Татьяна Боглаева
З іншими вона себе поводить нормально,як раніше зі мною просто зараз вона напевно стомилась і не хоче більше сама проявляти ініциативу,це вона мені так сказала.
Десь пару місяців може,але це не уожен день,наприклад якщо відбулось шось цікаве в неї або в мене ми на підставі цієї теми добре модемо спілкуватись,а якщо наприклад сиділи вдома день-два,нічого не відбувалось,то говорити нема про шо,таке відчуття що вже знаємо один одного і все тиша.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327214 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так це сказала мені дівчина,раніше вона в більшості випадках проявляла ініціативу я з цим погоджуюсь,тепер напевно стомилась.
В можму розіменні «спокійна» це наприклад мені буде затишніше посидіти в дома з друзями або з дівчиною в двох,випити щось подивитись кіно і тд,поговорити ніж завжди ходити десь в місто до клубу і тд, а вона навпаки в більшості випадках хотіла би десь піти ніж залишитись в дома.
Про паркан я згоден,сам часами відчуваю,просто я вважаю що я дуже відповідальна особа,і я часто дуже багато думаю,про різні речі,про роботу,гроші,відносини,відпочинок і можливо через це зявився цей паркан.
Відчуття вони є я знаю що я кохаю її я помічаю що ми не мало спілкуємось,просто таке відчуття що я знаю про неї все і говорити нема про що,а щє плюс якщо в моєму особистому житті нічого цікавого не відбувалось(на роботі,з друзями) то взагалі бездна…
психолог онлайн
Доброго дня. Ви говорили про це зі своєю двічиною? Може, у її житті або ваших з нею стосунках щось змінилося останнім часом? Зміни це нормально, їх можна простежувати і навіть керувати їх напрямком, якщо спілкуватись про них.
психолог онлайн
цитата:
Тобто Ви себе завантажуєте по повній. І, навпено, це відбивається на Вашому емоційному стані, бо втрачається розкутість, спонтанність і, звісно, контакт з емоціями. Між іншим, енергія, що міститься в емоціях, і формує вітальність людини.
цитата:
просто таке відчуття що я знаю про неї все і говорити нема про що
Отакої. Так висловились, ніби Ви в ролі слідчого, який уже впізнав абсолютно все про підозрюваного. І тому розмовляти немає сенсу.
цитата:
плюс якщо в моєму особистому житті нічого цікавого не відбувалось(на роботі,з друзями) то взагалі бездна…
Ось дивіться, як вибудовали залежність від оціночного судження: буде щось цікаве - розкажу, а не буде - то гаплик. Прикро. А хіба люди не можуть творити спілкування? Бути вільними, ділитись, щось впізнавати, обмінюватись не лише новинами, гуморити, дивувати, разом щось обмірковувати й таке інше?
психолог онлайн
Татьяна Боглаева
Доброго часу доби!
Те, шо Ви описуєте, доволі розповсюджена проблема в парах. Особливо, коли хтось один, ще на початку вдносин не обговорював якусь проблему, а просто брав на себе відповідальність її вирішувати. Але з часом втомлювався, що природньо, і тоді проблема стає очевидною вже для двох. Як це сталося і в вашій парі.
цитата:
Підозрюю, що і на початку відносин, для дівчини Вашої ініциативи було замало. Але вона це замовчувала. А тепер вже не має ресурсів це тягнути самотужки.
Чи правильно я Вас зрозуміла - Ваша дівчина для Вас прочитана та вже вивчена на память книга? Все зрозуміло, передбачувано, буденно?
цитата:
наприклад якщо відбулось шось цікаве в неї або в мене ми на підставі цієї теми добре модемо спілкуватись,а якщо наприклад сиділи вдома день-два,нічого не відбувалось,то говорити нема про шо,таке відчуття що вже знаємо один одного і все тиша.
Це одна з найдраматичніших помилок в парі - "ніби знаємо один одного". Але якбі ви обидва знали один одного - то цієї проблеми не виникло би, чи не так? Та й взагаі, які можуть бути проблеми, суперечки, непорозуміння, коли пара досконало знає один одного?
А чи не бачити Ви зараз теми для розмови з дівчиною?
Що, на Ваш погляд, має сенс обговорити, та в чому пошукати разом рішення приємне для обох?
А ще у мене питання до Вас: що значить "цікаве"? Через які прикмети Ви вирішуєте, що ось це - цікаве, а ось це - нє? Та чи співпадає Ваше бачення цікавого з баченням дівчини? Я б запропонувала Вам таку гру, яку дуже люблю давати на сіменому консультуванні: напишіть на листочках терміни взаємвідносин, які дуже важливі для Вас обох. Прочитайте їх один одному. Якщо щось здивувало або вразило - можно сказати другому, що це мене дивує, але не давати оцінку(добре\погано). Далі з цих термінів кожен запропонуйте 2-3 які для кожного найважливіші у взаємовідносинах. Так, тут ви можете співпадати, наприклад, термін "кохання" може бути у обох найважливішим. Ваше завдання вибрати не більше 5 термінів на двох. Далі, кожен пише собі на листочку ці 5 термінів і детально, максимально конкретно, розписує про що він.
Наприклад, термін "задоволення" - для мене це відчуття радості, свободи, розслабленості. Тоді я посміхаюся, або замружую очі, моє тіло розслабляється і в спокої. Я можу сказати, що я щаслива, мені це подобається.
Тобто я розписую що я відчуваю, як це показує тіло та що я думаю або говорю.
Це не так просто як може здаватися, тому краще цю вправу робити разом з сімейним психологом. Але можна спробувати і самотужки. Це дасть вашій парі теми для спілкування, привнесе ігровий момент у ваші відносини. А головне, Ви побачите, що знаєте один одного дуже замало.
цитата:
я часто дуже багато думаю,про різні речі,про роботу,гроші,відносини,відпочинок
а от Вам ще теми напоговорить. Може варто про щось спробувати думати вголос та ще із запитаннями: "А що ти думаєш з цього приводу, кохана? Як це на твою думку?" або "Як це для тебе?"
цитата:
таке відчуття що я знаю про неї все і говорити нема про що
фільм старий і для молоді може здатися занудним, тим паче що це екранізація оперетти, але дууууже рекомендую подивитися "Летучая мышь" 1979г.