Батьки мною керують
Доброго вечора, мені 20 в мене є хлопець, ми недавно з‘їхались з ним, у нас хороші стосунки.Справа в тому що я обожнюю подорожувати, це те що дає мені надхнення і радість, мій хлопець так собі ,але підтримує мою ініціативу, і поїхав би зімною якби випускали з країни.В Італію я мрію вже 4 роки, це моя улюблена країна, і оце 2 місяці назад наважилась збирати гроші на поїздку ,назбирала, сама заробила на пошитті одягу,щей улюблена група виступає в Мілані, купила квитки на літак, також на концерт.Хлопець ніби радується за мене і щей кілька гривень підкинув на це.Якось випадково розказала мамі шо їду в Італію, вона розказала татові і почалося: «як ти можеш їхати сама, в тебе є хлопець, ти ж розумієш ,шо це спортить ваші стосунки, він відпустить тебе але осадок залишиться шо ти без нього поїхала,він гарний хлопець втратиш його отак от, своїми бажаннями, в житті треба трохи собою жертвувати, і терпіти а не думати лиш про задоволення, ти хоч про нього подумала??.Чи ти забула шо війна в Україні?Кожного дня люди помирають, зараз не час думати про задоволення, треба іти і працювати, потім подорожування будуть». Вони навіть не уявляють скільки я приклала зусиль,шоб заробити гроші,знайти клієнтів, пошити всі закази, як мені була важко і боляче, все для того шоб вони сказали «молодець доню, ти організована і працьовита, як ми того і хотіли, ось і маєш нагороду за працю, цю подорож ,якої ти хотіла все життя»
Мені боляче, я не розумію чи справді я роблю неправильно, в цей час краще нічого такого не робити?Тепер мене мучить совість,шо я тоді спорила з татом і навіть образила його, після ним сказаних слів.Вибрати себе чи пожертвувати собою…
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
Вибрати себе чи пожертвувати собою…
Откуда такая категоричность - черное или белое?
И такой драматизм с Вашей стороны, если речь идет всего лишь о поездке?
психолог онлайн
Юлія, доброго дня!
Поясніть, будь ласка, як так вийшло, що поряд з Вашим ім'ям стоїть прапорець ворожої країни, якщо
цитата:
Чи ти забула шо війна в Україні?
цитата:
Мені боляче, я не розумію чи справді я роблю неправильно, в цей час краще нічого такого не робити?
Давайте з'ясуємо, звідки виникає біль. Чим саме він спричинений?
Декілька питань з цього приводу, вважаю, допоможуть.
Чи маєте Ви право на свої власні бажання?
Наскільки критично Ви залежите від думки батька?
Щодо голосу совісті - вона дорікає на недоречність поїздки під час війни, что здебільшого торкається реакції на слова батька?
цитата:
Вибрати себе чи пожертвувати собою…
Досить складне питання. При цьому іноді перегляд власної думки і поведінки - теж про вибір себе.
цитата:
Вони навіть не уявляють скільки я приклала зусиль,шоб заробити гроші,знайти клієнтів, пошити всі закази, як мені була важко і боляче, все для того шоб вони сказали «молодець доню, ти організована і працьовита, як ми того і хотіли, ось і маєш нагороду за працю, цю подорож ,якої ти хотіла все життя»
Так, може, варто з ними поділитись, відкритись щодо Ваших зусиль?
І ще. На мою думку, варто розібратись і собі щиро відповісти, чого було більше - намагання почути від батьків слова похвали або реалізувати власне бажання?