чоловіки ...
Доброї ночі , не спиться
Не через наступне питання, збій організму
Таке виявляється буває , знаєш людину як знайомого через знайомих, ситуацію , подію і таке інше, в моєму випадку представник сильної статі 👨🏽
Вже не перший рік ось так я зв'язана з мужчиною , якщо десь пересікались '' привіт - привіт '' і так завжди , роками. ну ок
Але крайнє ' привіт ' мало продовження, мужчина вийшов на мене в соц мережах з пропозицію на чай . якщо відверто коли були такі вхідні ✉️, собі промовляла -- мені ще цього не вистачало ! але врешті погодилась
Одна зустріч , не змусила себе чекати друга і по суті розмови, його підвищеного тактильного контакту , стало ясно що він не проти переступити межу просто знайомі...я гарно зрізалась , тому що :
- одружений
- старший
Вважаю вчинила ніби правильно та достойно ! Але якщо я вище і ще до наших зустрічей зазначала : мені ще цього не вистачало ! але врешті погодилась
то зараз , мені не вистачає його повідомлень , і він застряг в думках .
Чому ? Хіба що це є такий тип чоловіків яким кажеш ' ні ' а для них це звучить ти мене не сприймаєш як чоловіка
Так , я хочу щоб ми залишились тими же знайомими, і ця хвилина слабкість залишилася позаду .
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
Чому ?
Схоже у Вас внутрiшнiй конфлiкт мiж "хочу" i "не можна"
Якщо Ви зазначали "мені ще цього не вистачало !", чому погодились на зустрiч?
Ви впевненi що хочете саме цього?
психолог онлайн
цитата:
То в чому проблема? Залишайтесь друзями, як раніше. І слабкість свою залиште в минулому. Проте у Вас так не виходить, бо написали
цитата:
мені ще цього не вистачало ! але врешті погодилась
Не вистачає уваги, цікавості з боку чоловіків на фоні самотності. Це так?
Якщо так, то треба розібратись з Вашим ставленням до себе і способом побудови близькості. Що заважає бути в стосунках з неодруженим чоловіком Вашого вік, як думаєте?
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
цитата:
Так , я хочу щоб ми залишились тими же знайомими
Заради чого це Вам потрібно? Що отримували та хотіли б отримувати надалі від цих відносин?
На Вашу думку, якщо чоловік відкрито хоче сексу, а дівчина тримає його у френд-зоні - на що це схоже? Як це для чоловіка?
А якщо Жінка, хоче стосунків, а чоловік тримає її у френд зоні - це на що схоже? Як це для жінки?
психолог онлайн
цитата:
Так , я хочу щоб ми залишились тими же знайомими
То есть Вы хотите дружеских отношений с этим мужчиной?
Как это может быть, если мужчина рассчитывает
цитата:
переступити межу просто знайомі
?