Зрада чолока
У шлюбі 4 роки, я друга дружина свого чоловіка. Так як я з дуже релігійної сім'ї, то за дозвіл на наше кохання боролися дуже довго.Наш шлюб був дуже щасливий, чоловік люблячий і турботливий завжди. Коли почалася війна чоловік пішов служити, мене з синочком відправив за кордон. Пів року я там знаходилася. Спілкування на відстані було як завжди теплим. Нещодавно приїжджала на кілька тижнів і знову поїхали.Так склалося, що мій світ рухнув, нещодавно дізналася, що мій турботливий і люблячий чоловік мені зрадив. І це не просто одноразова зрада. Знайшов дівчину , місяць після нашого від'їзду. Був з нею майже пів року .Проводив з нею час майже кожного дня. Задаровував подарунками, познайомив і привів її додому до Наших спільних друзів, до своїх товаришів по службі. Вона знайома з усіма друзями і їх сімями. Я говорила з нею. ... Для дівчини було повним шоком дізнатися що він одружений. Вона поскидувала скріни переписки, він признається їй в коханні, шаленому. На додачу ще кілька їх щасливих фото. І повно інформації. З її слів , чоловік сказав що їде в гарячу точку і не буде зв'язку, тому вона зараз не може з ним зв'язатися. Я ж розумію, що сказав він так, тому, що в цей період я приїхала на Україну.
Коли все з'ясувалося він кається перед мною. Каже що жаліє,що любить тільки мене що вона багато бреше, що це було помилкою. Як бути? Чи можна таке пробачити? Чи можна вірити. ?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Вітаю, Анна!
Ситуація дуже неприємна. Виявляється, що Ваш чоловік брехав не тільки Вам, а й тій дівчині, з якою був у стосунках та зізнавався в коханні, коли Ви з дитиною були за кордоном.
цитата:
Коли все з'ясувалося він кається перед мною. Каже що жаліє,що любить тільки мене що вона багато бреше, що це було помилкою.
Хто бреше? Кого чоловік мав на увазі? Дівчину?
цитата:
Як бути? Чи можна таке пробачити? Чи можна вірити. ?
Це вирішувати тільки Вам. Тут немає правильного чи неправильного рішення. Можливо, на прийняття рішення знадобиться певний проміжок часу. Але дайте відповіді собі на питання: як далі жити з людиною, яка зрадила Вам? Що він зробив для того, щоб викупити свою помилку? Адже каяття - це не лише "вибач, я так більше не буду", це важка і серйозна робота для викупу помилки.
психолог онлайн
Людмила Александровна Павлова
Здрастуйте, Анна!
Співчуваю вам!
цитата:
Як бути? Чи можна таке пробачити? Чи можна вірити. ?
Приймайте рішення, виходячи зі своїх бажань.
Ви чого хочете у цій ситуації?
Чи зможете вибачити?
І це звичайно не станеться раптово. Це процес.
Хто зараз є поруч із Вами, хто зможе Вас підтримати? До кого Ви можете звернутись за підтримкою?
психолог онлайн
Доброго дня, Анно! Дуже співчуваю, розумію, як вам тяжко. На питання, як бути далі, чи довіряти, на жаль, однозначної відповіді не існує, це залежить від багатьох складових, в тому числі від сили взаємного бажання зберегти стосунки та від попереднього досвіду. Скажіть, по якій причині не склався попередній шлюб у вашого чоловіка?
психолог онлайн
цитата:
Як бути? Чи можна таке пробачити? Чи можна вірити. ?
Все зависит от того, чего Вы хотите.
Если у Вас есть желание сохранить семью, то Вы сможете и простить, и вернуть доверие.
Правда, для этого нужна будет индивидуальная работа с психологом.
психолог онлайн
цитата:
Як бути? Чи можна таке пробачити? Чи можна вірити. ?
Доброго дня! Співчуваю вам дуже. Як бути? Взяти собі час для рішення. Стільки, скільки потрібно. Чи можна таке пробачити? В принципі, можна. Але то процес, не швидкий і дуже індивідуальний. Найчастіше буває так, що наша психіка потребує якоїсь компенсації в цьому випадку, що вирівняє статус-кво (і це виключно ваші внутрішні ваги).
Про довіру. Можливо, що 100% і не вернеться, але навряд чи вона така можлива в принципі.