Погана пам‛ять і мозок
1. Погана пам'ять
2. Неуважність
3. Не розумію ні одну тему на уроках, дуже складно
4. Випадає волосся
Раніше, я була розумною і кмітливою людиною. Добре розуміла шкільний матеріал, швидко сприймала інформацію, пам'ять була більш менш нормальною. Зараз взагалі не розумію шкільні предмети, я дуже старалася вникнути, слухати вчителів уважно, але ніяк не можу. Щоб сприйняти будь яку інформацію, мені потрібно вдумуватися у кожне речення, навіть коли дивлюся відео, по декілька разів, і то зрозумію не все. З приводу пам'яті. Завжди забуваю свої речі, що потрібно зробити, жодного вірша не пам'ятаю які вчила, не пам'ятаю те, що було рік, пів року тому. Навіть те, що було вчора або сьогодні можу забути. Що з цим робити? Які можна приймати ліки?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго дня!
Спочатку обов'язково з батьками зверніться до ендокрінолога. Він займається гормональними збоями, бо і ваш підлітковий вік, і симптоми дуже схожі на гормональні проблеми. Але такі, що не пройдуть самі. Правильні ліки та дозування знає тільки ендокрінолог, після аналізів крові тощо.
Якщо там все добре, тоді (або краще паралельно з тим) звертайтесь до психолога, щоб обговорити проблеми, що вас турбують зараз найбільше та спричиняють стрес (бо вони також можуть впливати на пам'ять, увагу та випадіння волосся).
психолог онлайн
Kira, родители знают о Вашем состоянии?
По какой причине Вы самостоятельно пытаетесь разобраться с тем, что должны решать они, так как несут за Вас ответственность?
цитата:
Що з цим робити? Які можна приймати ліки?
Проблемами памяти и внимания занимаются, в первую очередь, врачи.
Вам надо, вместе с родителями, вначале обратиться к невропатологу, чтобы исключить физиологическую причину Вашего состояния.
И уже дальше врач разберется, что с Вами делать - отправлять на диагностику и/или к другим специалистам, или же достаточно будет работы с психологом, на которую опять-таки должны будут дать согласие Ваши родители.
психолог онлайн
Катя, добрый день!
Вы пишите, что последнее время, а как было раньше и с какого момента Вы начали это замечать? Вы обсуждали это со своими родителями? С Вашим вопросом нужно работать индивидуально и Вы можете попробовать поговорить со своим школьным психологом, если он есть. Так как Вы несовершеннолетняя, то консультировать Вас не могут психологи без разрешения родителей по закону. Конечно, все, что Вы описаи мешает Вам развиваться дальше нормально