Як пробачити свою матір?
Коли мені було 13 років у мене розпочалися проблеми зі здоров'ям, але моя мати на відріз відмовлялась повести мене до лікаря, аргументи були самі різні від у тебе немає ніяких проблем не видимуй і до зараз немає хороших спеціалістів які тобі допоможуть а до платних ми їти не будемо.Але мої улюблені фрази це мене моя мама не водила по лікарях коли я була підлітком тому і я тебе не водила і ще те що вона сама не ходить по лікарях і її добре.Із настанням повноліття я нарешті взяла все в свої руки і розпочла вирішувати свою проблему, але в мене є дуже велика образа на матір адже як би вона іще спочатку не впиралася я б уже давно вирішила цю проблему і була здоровою.Ще мене дуже дратує те ,що вона вважає що правильно вчинила, що не повела мене до лікаря адже тільки б гроші зря втратила і час і якщо я вважаю що треба було лікуватися вчасно то чого я в 13 років сама не пішла до лікаря, я намагалася давно вирішити цю проблему самостіно але на жаль неповнолітнім потрібна обов'язкова присутність батьків.Нарешті я довела її неправоту і наче вона вже і вправду розкаялася але мені всеодно цього мало, і я не можу її пробачити за те скільки я намучилась, і ще скільки мені предстоїть пережити через її рішення щодо мене, от просто я не можу знайти вс обі сили і коли я її бачу то просто не втрачаю нагоди її за це виказати і поскандалити із нею.Я знаю що приймаю не правтльні рішення але як навчитися приймати правильні і знайти в собі сил знову нормально спілкуватися із мамою?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Коли мені було 13 років у мене розпочалися проблеми зі здоров'ям, але моя мати на відріз відмовлялась повести мене до лікаря, аргументи були самі різні від у тебе немає ніяких проблем не видимуй і до зараз немає хороших спеціалістів які тобі допоможуть а до платних ми їти не будемо.
Вы правы, когда говорите, что пока Вы несовершеннолетняя, то Ваши родители несут за Вас ответственность и мама должна была позаботиться о Вашем здоровье, но проявила халатность. Вы пишите, что такое отношение не только к Вам, но и к своему здоровью. Вы можете злиться на маму и говорить ей, что в данном случае она была не права. Скажите, какие у Вас проблемы по здоровью сейчас? Вы консультировались у врача уже?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328448 для Ольга Владимировна Головченко
Наразі я проходжу курс лікування призначений лікарем і все їде на покращення
Доповнення від автора
В мене дуже важкі місячні які ідуть 3 рази на місяць коли нормальний цикл повинен бути лише раз на місяць
психолог онлайн
Если
цитата:
все їде на покращення
то зачем Вам надо фиксироваться на своей обиде на маму?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328455 для Светлана Владимировна Киселевская
Але ж була можливість і раніше вирішити цю проблему а не зтягувати із цим, плюс через це у мене з'явилися супутні проблеми і тепер мені приходиться вирішувати іще й це.Але якщо бути чесною мене більше спустошує розуміння того що вона просто мене ігнорила і коли я питаю причину істину причину чого вона так вирішила то все зводиться до скандалу і звинувачень в мою сторону що я її не поважаю і що я мабутьпросто її не люблю
психолог онлайн
цитата:
коли я питаю причину істину причину чого вона так вирішила то все зводиться до скандалу
Зачем Вам надо выяснять с мамой отношения?
Вы живете с ней?
Зависите от нее материально?
Доповнення від автора
Ні, не проживаю матеріально не залежу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328457 для Светлана Владимировна Киселевская
І плюс вона хоче налагодити зі мною контакт
Доповнення від автора
Я б і сама була не проти але я іще просто не готова її зрозуміти
психолог онлайн
Вітаю!
Ви хочете, щоб Ваша мати визнала свою провину та вибачилась перед Вами? Вам буде цього достатньо? Чи Ви будете продовжувати її "наказувати" своїми претензіями, бо всередені Вас живе 13річня ображена дівчинка, яка дуже потребує матусіної любові та уваги?
Є психологічні прийоми,які дозволяють "долюбити"свою внутрішню дитину, дати їй те, чого вона не отримала в дитинстві. "Долюблена" дівчинка перестане ображатися і тоді Вы зможете прийняти та пробачити
свою мати сьогодні, з дорослої позиції.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328463 для Оксана Юрьевна Селезнева
Вона вже вибачилась переді мною але мені просто здається що то вона зробила для галочки
психолог онлайн
цитата:
Вважаю, Вам потрібно впустити всередину себе думку - Ваша мама не могла вчинити по-іншому, адже вона така, яка є. ЇЇ такою виховала її мама - Ваша бабуся.
І діяла вона відповідно до своїх уявлень, як добре і правильно. Їй же здавалось, що так буде краще.
На жаль, через брак усвідомлення багатьох речей, наслідки дій або бездіяльності людей, включаючи батьків (особливо молодих і недосвідчених), бувають іноді дуже болісними.
І добре, що Ваше лікування проходить успішно. Зрештою, актуальним для Вас буде питання - навчитись прощати і приймати реальність, аби її не втратити.
психолог онлайн
Може ,все ж, здається? Люди з часом отримують життєвий досвід, змінюють свої погляди, жалкують про скоєне.
А якщо не здається, яка різниця? Вона вибачилась, хоче налагодити стосунки. Чому б Вам не зробити крок назустріч?Чому не пробачити? Ви вважаєте, що вашим дітям не буде за що ображатися на Вас?
Може, постійне нагадування мамі про її провину допомагає Вам маніпулювати ? Відтепер Ваша мати завжди Вам винна? Тому й не хочеться її пробачити?
психолог онлайн
Я думаю, что та проблема, которую Вы озвучили со здоровьем достаточно серьезная и мама действительно должна была как женщина обратить внимание, потому что со временем это могло бы только ухудшиться.
Как я уже писала выше, что такое халатное отношение матери не только к Вам, но и к своему здоровью.
Вы имеете полное право говорить матери об этом. Возможно, в какой-то момент ВЫ сможете это просто принять. Если я правильно понимаю, то сейчас ситуация улучшается и Вы принимаете лечение
психолог онлайн
цитата:
К сожалению, Ваша обида не даст Вам возможности успокоиться.
Так как это Ваше чувство, то и работать с ним придется именно Вам.
И нет смысла ждать каких-то действий от мамы, так как это все равно не уберет Вашу обиду.
Самостоятельно справиться с этим невозможно - нужна индивидуальная работа с Вами.
Вы рассматриваете такой вариант решения своей проблемы?
Или какую помощь хотите получить на форуме?