Хлопець в мене не вірить
Я займаюсь бальними танцями з моїм хлопцем. В нас були спільні цілі на майбутнє пов’язані з цим спортом, але зараз він почав казати, шо ми нічого не доб’ємось , в нас нічого не вдається. І найчастіше виннить мене. Сам вигорів , не хоче продовжувати. Я хочу і роблю все для результату, але далі чую, що в мене рожеві окуляри і в мене нічого не вдастся
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
В нас були спільні цілі
Похоже, что его цели поменялись и он
цитата:
не хоче продовжувати.
Если у Вас желание продолжать и делать
цитата:
все для результату
остается, то что мешает найти другого партнера для танцев?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Добрый вечер!
Сформулируйте свой вопрос пожалуйста и какую Вы хотите получить помощь?
Доповнення від автора
На жаль, у мому місті немає більше вільних партнерів
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Імовірно, що хлопець проектує на Вас невпевненість у власних силах, тому і звинувачує.
Інше питання в тому, чи вірите Ви самі у себе, не зважаючи на те, що кажуть інші люди? І чи намагались сказати хлопцю, що Вам неприємно, коли він це каже?
психолог онлайн
цитата:
На жаль, у мому місті немає більше вільних партнерів
Тогда как Вы хотите решить проблему?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
Я хочу і роблю все для результату, але далі чую, що в мене рожеві окуляри і в мене нічого не вдастся
Тобто хлопець намагається підірвати Вашу віру в себе. Чи саме так сприймаєте його слова?
цитата:
Сам вигорів , не хоче продовжуват
Отже, чого можна очікувати від людини, яка вигоріла?
цитата:
І найчастіше виннить мене.
З приводу таких зауважень, якої думки Ваш тренер?
психолог онлайн
Доброго вечора!
"Я хочу і роблю все для результату, але далі чую, що в мене рожеві окуляри і в мене нічого не вдастся"
Які саме результати ви хотіли отримати, танцюючи з цим хлопцем?
" І найчастіше виннить мене. Сам вигорів , не хоче продовжувати."
Вигорання розповсюджений стан в будь-якій творчій професії.
Що вам рекомендують ваші тренери, якщо наступає вигорання? Чи використовуєте ви з хлопцем ці поради? Як ви допомогаєте своєму партнеру? Чи допустимо для вас такий стан хлопця?