Мені здається я зійшла з розуму
В мене є проблема з педантичністю і перфекціонізмом це заважає мені нормально існувати я ставлю собі межі і правила які не дають мені рухатися вперед Я намагалася позбутися цього самостійно Але мені заважають думки Я відчуваю себе хворою і після цього не хочеться нічого робити взагалі і навіть існувати
Питання від: ; Вік: 17
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Світлана Юріївна Іщенко
Доброго дня, Ольго.
Те, що у Вас є критика до свого стану ("здається, я зійшла з розуму") - означає, що Ви наразі не зійшли з нього. Адже якщо людина цілковито "збожеволить", вона цього вже не усвідомить.
Щодо Вашого стану. Тут потрёбна, перш за все, допомога лікаря-психіатра. Психіатра можна знайти у психоневрологічному диспансері Вашого населеного пункту або області. Він надає безкоштовні медичні консультації та виписує медикаментозне лікування. Для відвідування психіатра дозвіл батьків Вам не потрібен.
Раджу туди звернутись, бо у Вас може бути один із тривожних розладів, наприклад, обсесивно-компульсивний. Але щоб знати точно, треба це прояснити у лікаря.
Ще не завадить допомога психотерапевта або психолога, щоб опрацювати причини високої особистісної тривожності. Для отримання консультації психолога потрібний дозвіл батьків, тому що Ви неповнолітня. Але до безкоштовних психологів у державних установах (таких як школа, університет або лікарня) можна звертатися самостійно. З приводу суїцидальних думок можна писати на цей форум або телефонувати на гарячу лінію довіри. Це разова екстрена допомога, яка не усуває причин тривожності, але іноді вона буває потрібна в моменті.
психолог онлайн
Екатерина Владимировна Конивщинская
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Ольго.
Педантичність, перфекціонізм, нав’язливі думки, відчуття хвороби – це все симптоми, ваш спосіб захиститися від болю і страждання. Щоб позбутися цих симптомів важливо виявити, що вас заставляє захищатися. Ви нічого не написали про те, як ви живете, які у вас стосунки з рідними, що ще вас не влаштовує у житті.
Перфекціонізм, педантичність,межі і правила, які ви собі ставите – це спосіб зробити своє житті впорядкованим, спосіб контролювати хаос. Це також може бути агресією, яку ви направляєте на себе, бо немає можливості її виразити назовні. Ваша психіка і тіло вже неспроможні витримувати такі вимоги, тому ви втратили бажання щось робити. То напишіть, будь ласка, що відбувається з вами, що спонукає вас бути до себе такою вимогливою?
психолог онлайн
цитата:
В мене є проблема
Ольга, родители знают о Вашем состоянии?
Есть ли кто-то из близких Вам людей, кто может помочь?
психолог онлайн
Добрый день, Ольга!
цитата:
Скажите, а Вы говорили об этом с родителями? Какие у Вас с ними отношения? Если Вы чувствуете, какие трудности и Вам сложно их решить, то стоит обратиться к специалисту с разрешения родителей, так как консультирование возможно только с их разрешения по закону