Як сказати ?
Добрий вечір. Здавалося би що проблема зовсім не значна але мені дуже сильно мішає жити і напружує.
Я живу зі свекрами , вони люблять дуууже часто покулупатись в носі і кидати куди попало свої козявки . Мені це ужасно неприємно , вони липнуть до шкарпеток і не тільки . Я не можу справитись з тим що мені противно, я дуже замучилась їх відмивати. Всі сили на це йдуть а відволіктись нічого не помагає скільки вже не стараюсь. Но я не знаю як їм про то сказати , то му що я знаю що вони будуть зразу псіхувати і кричати на мене . Буде багато проблем але і жити з цим я більше немаю сил.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
цитата:
Но я не знаю як їм про то сказати , то му що я знаю що вони будуть зразу псіхувати і кричати на мене .
Карино, чому це Ви вирішили, що вони обов'язково кричатимуть на Вас? Ви ж можете досить коректно висловити своє прохання і, до речі, маєте на те право. Чи не можете?
Припустимо, свекри почнуть кричати, то що буде з Вами? Як відреагуєте?
Чи є між Вами і свекрами інші проблеми, що створюють напруження в стосунках?
Хочу спитати, як Ваш чоловік ставиться до цієї проблеми? Він взагалі знає, що у Вас уже немає сил?
психолог онлайн
Карина, что есть в Вашей жизни, кроме того чтобы
цитата:
відмивати... козявки
свёкров?
Есть ли у Вас работа и финансы?
Проводите ли Вы время со своим мужем и друзьями?
Занимаетесь ли своей внешностью, телом, здоровьем?
Есть ли у Вас хобби?
Какие у Вас мечты, планы, цели, смыслы, ценности? Во что Вы верите?
По какой причине Вам надо тратить
цитата:
Всі сили
на
цитата:
козявки
?
Вас кто-то заставляет это делать?
И почему Вы не можете
цитата:
відволіктись
от этого?
психолог онлайн
Доброго вечора, Каріно.
Співчуваю вам, бо жити і постійно відчувати огиду – це випробування.
Якщо ви живете на території, яка належить свекрам, то це означає, що вони – хазяйва, і саме вони встановлюють правила і норми, за якими мають жити всі члени родини. Ви можете не погоджуватися з цими правилами і просити, щоб ваші інтереси враховувалися, але, я так зрозуміла, що ваші свекри авторитарні та не допускають ніяких претензій з вашого боку. Ви не маєте можливості висловлювати свою думку, бо це призводить до скандалу. На жаль, в цій ситуації зробити, щоб вас почули, вкрай складно. І я би навіть сказала, неможливо. Домовлятися можна с тими людьми, які вміють стримувати своє почуття невдоволення, допускають існування думки, яка не співпадає з їхньою, мають повагу до членів родини і піклуються, щоб іншим було комфортно поряд з ними. Але це не ваш варіант.
Ви в даному випадку – дитина, яка повинна слухатися дорослих, які, на жаль, залишилися емоційно незрілими та невихованими. Їхні батьки не навчили їх охайності, не розказали їм, як і в якому місці потрібно доглядати за чистотою свого тіла та оселі. Ви не співпадаєте з ними, що допустимо в поведінці, а що ні. І ви не можете зараз займатися перевиховуванням цих дорослих людей, бо вже пізно. Та й вони не витримають, щоб ви займали позицію вихователя.
Я вам не відкрию таємницю,та ви й самі це знаєте, що найкраще жити від батьків окремо, тоді ви будете мати можливість встановлювати свої правила і жити так, як вам подобається. Поки ви знаходитесь на території свекрів, ви маєте підкорятися чужим правилам, інакше ви втратите можливість отримувати допомогу від свекрів. В вашому випадку – втратите місце проживання.
психолог онлайн
Добрый вечер, Карина!
цитата:
Здавалося би що проблема зовсім не значна але мені дуже сильно мішає жити і напружує.
Я живу зі свекрами , вони люблять дуууже часто покулупатись в носі і кидати куди попало свої козявки .
А почему Вы это терпите? Есть ли возможность поговорить с ними об этом? Вы пишите, что живете с ними, а чья это квартира? Есть ли возможность жить отдельно? Можете ли Вы поговорить об этом со своим мужем, чтобы он помог Вам в этом вопросе?