С чем это связано и как от этого избавиться?
Когда думаю о прошлом чувствую душевную боль. Это происходит почти каждый день. Не важно о чём вспоминаю, о хорошем или плохом, всё равно больно. Чувство будто всё плохо и мне будто скучно жить (даже если всё хорошо). Всегда хочется чего-то большего от жизни. Будто всегда есть что-то большее, лучше, но этого не достичь потому что это настолько что-то неописуемое что сложно даже представить... Я даже не знаю как это правильно объяснить.
Питання від: ; Вік: 16
Доповнення від автора
Ещё я думаю что я в каком-то в сериале... Будто я главная героиня в жизни, на планете. И когда я так думаю, кажется что все проблемы из-за которых я переживаю- не проблемы, типо их же создавали для меня, почему я должна это решать.

психолог онлайн
Добрий день!
Ваші відчуття від проживання минулого можуть бути пов’язані з певними подіями, які відбувались в той період, таким чином тіло повертається в ті переживання. Чи було тоді щось через що тіло згадує це?
Те, що ви описуєте ніби ви головна героїня, називається романтизацією життя, це цілком нормально в вашому віці, це залежить від гормонів, тому емоції і проживання кожного дня є такими яскравими. Інше питання чи комфортно вам зараз в цьому? Якщо так далі буде продовжуватись, то краще це питання підняти з психологом, адже відчуття відповідальності за своє життя є дуже важливим й несе за собою більшу частину всіх можливих проблем.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329397 для Аліна Юріївна Ярова
"Чи було тоді щось через що тіло згадує це?" Да было, у меня постоянно что-то в жизни происходит, а потом вспоминать больно.
"Інше питання чи комфортно вам зараз в цьому?" Не могу сказать что мне так комфортно.
Есть ещё проблема... Я думаю что я почти всегда права. Ну оно так и выходит, потому что я в основном доказываю свою правоту. Но проблема в том, что я думаю что самая умная, и каждый раз когда кому-то довожу свою правоту, внутри подтверждается то что я самая умная. И меня раздражает когда со мной спорят...
психолог онлайн
А що поганого в тому, що ви вважаєте себе розумною?) Інше питання як ви це доносите в спілкуванні з людьми, як вони це розуміють. Як саме виражається ваше роздратування та якими емоціями супроводжується? Якщо вас це турбує та викликає дискомфорт, то все про що ви питаєте можна вирішити при роботі з психологом, причому достатньо швидко. У форматі форуму, нажаль, це дуже важко розібрати